تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813206286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 2 برابری اعزام زائران به عتبات در ایام نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نظافتی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:
افزایش 2 برابری اعزام زائران به عتبات در ایام نوروز
مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از احتمال افزایش دو برابری اعزام‌ زائران ایرانی به عتبات عالیات در ایام نوروز خبر داد.


محسن نظافتی مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به افزایش اعزام‌های نوروزی به عتبات عالیات اظهار کرد: در حال رایزنی و بررسی‌ برای افزایش اعزام‌های نوروزی زائران به عتبات هستیم و احتمالا شاهد افزایش دو برابری اعزام زائران به عتبات عالیات در ایام نوروز خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: در صورت افزایش اعزام‌های نوروزی روزانه 120 تا 150 کاروان در این ایام به کربلا معلی، نجف اشرف و کاظمین اعزام خواهند شد.

نظافتی در خصوص تعداد زائران حاضر در عتبات تصریح کرد: در حال حاضر 17 هزار زائر در عتبات عالیات حضور دارند که از این تعداد 7200 زائر در قالب 180کاروان در کربلا، 7200 زائر در قالب 180 کاروان در نجف و 2400 زائر در قالب60 کاروان در کاظمین هستند.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در پایان گفت: هم اکنون 50درصد اعزام‌های زائران به عتبات عالیات به صورت هوایی و 50درصد به صورت زمینی از دو مرز چزابه و مهران انجام می‌شود.

انتهای پیام/




اخبار مرتبط

اعزام بیش از 177 هزار زائر به عمره در قالب 570 پرواز




کد خبر: ۵۱۱۶۶۷۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن