تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802219579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر خبر داد مطالبات 5 هزار میلیارد ریالی تامین اجتماعی بوشهر از مشتریان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر خبر داد
مطالبات 5 هزار میلیارد ریالی تامین اجتماعی بوشهر از مشتریان
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: مطالبات سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر از مشتریانش 5 هزار و 600 میلیارد ریال بوده و از این میزان 92 درصد آن مربوط به سه شهرستان استان است.

خبرگزاری فارس: مطالبات 5 هزار میلیارد ریالی تامین اجتماعی بوشهر از مشتریان



به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، عبدالحمید رازه در همایش سراسری کارشناسان ارشد و رابطین امور کارگزاری‌های رسمی ادارات کل تامین اجتماعی سراسر کشور در بوشهر اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده به دنبال اخذ مجوز برای راه‌اندازی کارگزاری‌های رسمی در شعب یک بوشهر و شهرهای برازجان، بیدخون و گناوه هستیم که که موافقت‌هایی اصولی برای راه‌اندازی آنها در سال آینده انجام شده است.

وی اضافه کرد: کارگزاری‌های رسمی سازمان تامین اجتماعی با الهام از سیاست عمومی دولت مبنی بر کاهش ورود در عرصه تصدی‌گری و ارتقاء امر نظارت و بهبود فرآیندها و سهولت دسترسی به خدمات سازمان به وجود آمده که عمده‌ترین هدف آن روان‌سازی امور و فعالیت‌های جاری و سهولت دسترسی بیمه‌شدگان و کارفرمایان به خدمات سازمان تامین اجتماعی است.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: ارتقاء رضایت‌‎مندی مخاطبین از خدمات سازمان تامین اجتماعی و تقلیل امور جاری در شعب و واحدهای اجرایی سازمان و فرصت برای شعب به منظور تقویت امور حاکمیتی و مهم از دیگر اهداف ایجاد کارگزاری‌ها است.

وی عنوان کرد: هدف از برگزاری این همایش تقویت وصولی حق بیمه، ایجاد وحدت رویه و یکسان‌سازی امور، ارتقاء سطح دانش همکاران، استفاده از ایده‌های جدید و نو برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و برنامه‌ریزی برای محقق شدن بخشنامه‌های ابلاغی و وصول بدهی‌ها است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر با اعلام تعداد 358 هزار و 836 بیمه شده اصلی در سطح استان بوشهر گفت: از این تعداد 316 هزار و 360 نفر با 89 درصد به عنوان بیمه شده اجباری، 10 هزار و 765 نفر با حجم 3 درصد در مشاغل آزاد و اختیاری و 28 هزار و 706 نفر بیمه شده با 8 درصد در گروه‌های توافقی و خاص قرار دارند.

رازه درباره وضعیت پراکندگی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر اظهار کرد: 29 درصد در شهرستان عسلویه، 21 درصد در کنگان، 30 درصد در بوشهر، 7 درصد در دشتستان و 13 درصد در سایر شهرستان‌های استان قرار دارند.

وی با اعلام اینکه بخش عمده‌ای از بیمه شدگان در شهرستان عسلویه و بخش خارگ قرار دارند، افزود: با توجه به اینکه قریب به اتفاق خانواده این بیمه‌شدگان در استان‌های دیگر به سر می‌برند خدمات تعهدات بلند مدت و بیمه بیکاری را در استان‌های محل اقامت دریافت می‌کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در یک مقایسه عملکردی سازمان متبوعش در قبل از انقلاب و وضعیت فعلی گفت: در قبل از انقلاب 2 هزار بیمه شده، 32 پرونده مستمری‌بگیر، 45 کارگاه فعال، 15 نفر پرسنل و 2 شعبه اصلی و بدون شعبه اقماری و کارگزاری وجود داشت که این تعداد در حال حاضر در حوزه بیمه شدگان عدد 358 هزار نفر بیمه اصلی، 18 هزار 831 پرونده مستمری بگیر، 18 هزار و 50 کارگاه فعال، 465 نفر نیروی انسانی، 15 شعبه اصلی، 14 شعبه اقماری و 3 کارگزاری را در بر می‌گیرد.

وی یادآور شد: بر اساس آخرین صورت حساب صادره از کارفرمایان و پیمانکاران تا شهریور ماه امسال میزان مطالبات سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر از مشتریانش 5 هزار و 600 میلیارد ریال بوده و از این میزان 92 درصد آن مربوط  به سه شهرستان استان است.

رازه در خصوص برنامه‌های انجام شده در سال جاری گفت: راه‌اندازی شعب اقماری در بندر امام حسن و عالی شهر، راه‌اندازی کارگزاری رسمی در شعب دو بوشهر، راه‌اندازی کانون کارکنان بازنشسته سازمان تامین اجتماعی استان، راه‌اندازی هیئت تجدید نظر تشخیص مطالبات در استان برای جلوگیری از تحمیل هزینه مالی برای مراجعه به مرکز، ارتقاء شعب دو بوشهر، برازجان، دیلم و خارگ، دریافت 25 هزار فقره لیست غیرحضوری و اینترنتی و ابلاغ الکترونیکی یک هزار و 500 فقره احکام مطالباتی از عمده‌ترین برنامه‌های اجرا شده در سال جاری بوده است. انتهای پیام/2255/ر

93/11/09 - 15:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن