تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802218630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل امور کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی خبر داد فعالیت 171 کارگزاری سازمان تامین اجتماعی در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل امور کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی خبر داد
فعالیت 171 کارگزاری سازمان تامین اجتماعی در کشور
مدیرکل امور کارگزاری‎های سازمان تامین اجتماعی گفت: تا سال 84 فقط 4 کارگزاری سازمان تامین اجتماعی مشغول به ارائه خدمات بودند این رقم تا پایان آذرماه سال 93 به 171 فقره رسیده که نشان دهنده رشد خیلی خوبی در این بخش بوده است .

خبرگزاری فارس: فعالیت 171 کارگزاری سازمان تامین اجتماعی در کشور



به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، سید محمدعلی جنانی در همایش سراسری کارشناسان ارشد و رابطین امور کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی در بوشهر اظهار داشت: برون سپاری این بخش از عملکرد سازمان به بخش خصوصی سبب افزایش رضایتمندی مشتریان و گامی در جهت افزایش نظارت درون‌سازمانی برای ارائه خدمات مطلوب شده است. وی اضافه کرد: از مجموع 109 کارگزاری سازمان در سطح کشور، 131 پرونده بازرسی از دفاتر قانونی به 77 کارگزاری واگذار شده که 7 پرونده مختومه و 15 پروژه در مرحله 80 درصدی پیشرفت یا کنترل نهایی است.
جنانی با اشاره به عملکرد کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی برای رسیدگی به استناد پزشکی اظهار کرد: در 9 ماه اول امسال 29 هزار و 179 مورد خدمات بستری و دو هزار و 358 فقره از خدمات سرپایی بیمارستان‌ها توسط این کارگزاری‌ها انجام شده است .
جنانی گفت: در 9 ماه سالی جاری 32 میلیون و 748 هزار و 655 مورد عملیات بیمه‌ای توسط کارگزاری‌های این سازمان در سراسر کشور انجام شده است. مدیرکل امور کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی یادآور شد: صدور و تعویض دفترچه‌های درمانی در کنار تامین اعتبار دفاتر درمانی، ثبت اطلاعات افراد تبعی بیمه‌شدگان، دریافت لیست و دیسکت حق بیمه، صدور برگه پرداخت به بانک عامل، قطع مقرری بیمه بیکاری من غیر حق و پیگیری و وصول ماده 66 در این کارگزاری‌ها انجام می‌شود.
مدیرکل امور کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: پلاک برداری و شناسایی کارگاه‌های جدید، ابلاغ برگه‌های مطالباتی، ارسال مراسلات و مکاتبات اداری، تشکیل پرونده مطالباتی کارگاه، پرداخت‌های کمک هزینه اروتز و پروتز، کفن و دفن، هزینه ازدواج، پرداخت غرامت دستمزد ایام بارداری و بیماری در کنار بررسی وضعیت مستمری بگیران از دیگر وظایف برون سپاری شده این سازمان به کارگزاری‌ها در سطح کشور است.
وی با مقایسه تطبیقی روند توسعه کارگزاری‌ها از ابتدای سال 84 تاکنون گفت: در حالی که در سال 84 فقط 4 کارگزاری سازمان تامین اجتماعی مشغول به ارائه خدمات بودند این رقم تا پایان آذرماه سال 93 به 171 فقره رسیده که نشان‌دهنده رشد خیلی خوبی در این بخش بوده است .
جنانی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای ایجاد و تحکیم تشکیلات کارگزاری‌ها در سراسر استان‌ها افزود: فلوچارت و نمودار گردش کار فرایندهای واگذار شده به تمام کارگزاری‌های موجود کشور ارسال شده است .
وی افزود: برای برقراری ارتباط برخط ( آنلاین ) با کارگزاری‌ها، ضمن راه‌اندازی خط اینترنت نیازهای نرم افزاری، سخت افزاری و پشتیبانی کارگزاری‌ها احصاء و از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری شده است.
مدیرکل امور کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی در خصوص واگذاری وظایف جدید به کارگزاری‌ها یادآور شد: در برنامه‌های جدید سازمان تامین اجتماعی امور مربوط به فرایندهای مرتبط با بیمه شدگان صاحبان حرف و مشاغل آزاد، ادامه بیمه به طور اختیاری به کارگزاری‌های رسمی، بخشی از فرایند تشکیل پرونده مطالباتی کارگاهی به کارگزاری‌های رسمی و بخشی از فرایند درخواست و محاسبه سوابق ایام خدمت نظام وظیفه بیمه شدگان به این کارگزاری‌ها واگذار شده است.
وی در خصوص افق توسعه برای واگذاری دیگر امور به کارگزاری‌ها گفت: در استرات‍ژی پیش‌رو انجام آزمون در سطح کشور برای راه‌اندازی 60 کارگزاری جدید، واگذاری وظایفی از قبیل شناسایی اموال منقول و غیرمنقول بدهکاران بزرگ سازمان، پیگیری و وصول مطالبات قطعی سازمان، اخذ تسویه حساب با مبادی پرداخت کننده مستمری به صورت دوره‌های منظم و امور اجرائیات، ایجاد کارگزاری‌های حقیقی با رویکرد انجام امور میدانی، ایجاد کارگزاری‌های خاص بازرسی از دفاتر قانونی در کنار پذیرش اسناد پزشکی و پرداخت کمک هزینه بارداری دیده شده که در مرحله ابلاغ است.
جنانی تصریح کرد: با افزایش سطح آگاهی و بینش مخاطبان درون و برون سازمانی از کارکردهای کارگزاری‌ها از طریق انتشار اخبار، چاپ نشریه، بنر و به کارگیری سایر ابزارهای ارتباط جمعی بدنبال رفع موانع فرهنگی و ارتباطی شناساندن کارکرد کارگزاری‌ها گام برمی‌داریم.
وی درباره چالش‌های پیش‌روی کارگزاری‌ها گفت: قطع و وصل شدن خطوط ارتباطی در کارگزاری‌ها به دلیل مشکلات شبکه اینترنت و زیرساخت‌های مخابراتی سبب ایجاد اشکالات و چالش‌هایی برای گردش اطلاعات بین کارگزاری‌ها و سازمان تامین اجتماعی شده است. انتهای پیام/2255/الف

93/11/09 - 14:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن