تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804424401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پهلوگيري سه هزار کشتي در اسکله‌هاي بزرگ‌ترين بندر ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۱۱ب.ظ)
ايدني خبرداد: پهلوگيري سه هزار کشتي در اسکله‌هاي بزرگ‌ترين بندر ايران مديرکل بنادر و دريانوردي هرمزگان از سه برابر شدن ترانزيت غيرنفتي در اين بندر و رشد دو درصدي عمليات کانتينري طي ۱۰ ماه اخير خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ابراهيم ايدني، مديرکل بنادر و دريانوردي هرمزگان طي نشستي با حضور مديران بزرگ‌ترين بندر تجاري ايران به تشريح عملکرد منطقه ويژه اقتصادي بندر شهيد رجايي طي ۱۰ ماه اخير پرداخت و اظهار کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون ۶۰ميليون و ۱۲۲هزار و ۷۵۱ تن کالاي نفتي و غير نفتي تخليه و بارگيري شد.
مديرکل بنادر و دريانوردي هرمزگان ادامه داد: از کل عمليات انجام شده در اين بندر ۴۰ ميليون و ۳۶۰ هزار و ۵۷۲ تن مربوط به کالاهاي غير نفتي و ۱۹ ميليون و ۷۶۲ هزار و ۱۷۹ تن نيز به مواد نفتي اختصاص دارد.
مدير منطقه ويژه اقتصادي بندر شهيد رجايي از رونق عمليات ترانشيپ براي تبديل بندر شهيد رجايي به بندر کانوني منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: طي اين مدت، ۱ ميليون و ۴۶۸ هزار و ۸۹۱ تن کالا با خطوط فيدري از اين بندر به ساير بنادر ترانشيپ شد که ۹ درصد افزايش داشته است.
ايدني حجم ترانزيت کالاهاي غيرنفتي طي سال جاري را ۴ ميليون و ۵۵۵ هزار تن عنوان کرد.
مديرکل بنادر و دريانوردي هرمزگان از رشد چشمگير ۲۲۳ درصدي اين بخش در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته و ۳ برابر شدن اين بخش از عمليات بندري، خبر داد.
ايدني ميزان کاپوتاژ (حمل و نقل ساحلي) اينگونه کالاها را طي سال جاري بيش از ۴۷۶ هزار تن عنوان کرد و با اشاره به آخرين حجم صادرات غيرنفتي انجام شده در بزرگ‌ترين بندر تجاري کشور، رقم آن را ۲۱ ميليون و ۶۴۵ هزار تن دانست.
وي از تخليه و بارگيري يک ميليون و ۵۱۲ هزار تي‌ئي‌يو کانتينر در اين بندر طي سال جاري خبر داد و گفت: طي ۱۰ ماه گذشته، عمليات کانتينري در بزرگ‌ترين بندر تجاري ايران به ميزان ۲ درصد رشد مثبت داشته است.
مدير منطقه ويژه اقتصادي بندر شهيد رجايي در بخش ديگري از سخنان خود به آخرين وضعيت عمليات تخليه و بارگيري کالاهاي نفتي در بزرگ‌ترين بندر تجاري ايران اشاره و اظهار کرد: از آغاز سال جاري تا کنون، ۴ ميليون و ۱۹۵هزار و۶۳۱ تن مواد نفتي از طريق پايانه‌هاي نفتي اين بندر به خارج از کشور صادر شد.
ايدني ميزان ترانزيت اين نوع کالاها را ۴۷۵ هزار و ۹۴۰ تن اعلام کرد و افزود: اين ميزان نسبت به مدت مشابه گذشته، ۱۲۴ درصد افزايش داشته است.
وي با بيان اينکه بيش از ۱ميليون و ۱۴۲هزار تن مواد نفتي از طريق اين بندر به داخل کشور وارد شد، ميزان کاپوتاژ مواد نفتي طي سال جاري را ۱۳ميليون و ۹۲۲هزار و ۴۱۴ تن اعلام کرد.
مدير منطقه ويژه اقتصادي بندر شهيد رجايي تعداد شناورهاي ورودي به اين بندر طي سال جاري را ۳هزار و ۲۵۴ فروند اعلام کرد و گفت: از اين ميزان ۲هزار و ۵۹۰ فروند شناور بالاي هزار تن و ۶۶۴ فروند از کشتي‌هاي پهلو گرفته در بندر شهيد رجايي زير هزارتن وزن داشته‌اند.
لازم به ذکر است، منطقه ويژه اقتصادي بندر شهيد رجايي به عنوان دروازه طلايي اقتصاد کشور ۵۵ درصد صادرات و واردات،۷۰ درصد ترانزيت و تخليه و بارگيري حدود ۸۵ درصد کالا کانتينري در سطح کل بنادر کشور را پشتيباني مي‌کند.
يادآور مي‌شود، اين بندر با ۴۰ پست اسکله توانايي پهلودهي کشتي‌هايي اقيانوس‌پيما با آبخور ۱۷ متر و ظرفيت ۱۴۵هزار تن را دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن