تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816311066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از بیعت زنان با سلمان تا مارمولک خودشیفته


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از بیعت زنان با سلمان تا مارمولک خودشیفته


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۸ بهمن ۱۳۹۳.گران قیمت‌ترین کشتی تفریحی دنیا/امان از این مارمولک خودشیفته/پیشرفته ترین کلاه هوشمند/عجیب‌ترین اعتیاد دنیا/جدیدترین پیام تحریک‌آمیز داعش و ... گران قیمت‌ترین کشتی تفریحی دنیا

گران قیمت‌ترین کشتی تفریحی دنیا

سفر با کشتی های تفریحی یکی از جالب ترین سفرهایی است که یک نفر می تواند در زندگی خود تجربه کند. اگر این سفر خاطره انگیز با یکی از بی نظیرترین کشتی های دنیا باشد شاید لذت سفر چندین برابر شود.
گران قیمت‌ترین کشتی تفریحی دنیا
Allure of the Seas گران قیمت ترین کشتی تفریحی جهان است که یک سفر دریایی با آن هیچوقت از ذهن ها پاک نخواهد شد. این کشتی 360 متر طول دارد و وزن آن تقریبا 100 هزار تن تخمین زده شده است. برای ساخت این کشتی پهناور نزدیک به 1.5 میلیارد دلار هزینه صرف شده است و تنهایی در صدر گران قیمت ترین کشتی های تفریحی دنیا قرار گرفته است. این کشتی یک خواهر کوچکتر هم دارد که 1.3 میلیارد دلار قیمت دارد. در این کشتی شگفت انگیز یک زمین اسکی روی یخ، یک سینما با 1380 صندلی، 25 رستوران و چندین شعبه از مغازه های معتبر وجود دارد که همگی در 7 منطقه تقسیم شده اند. همچنین تمامی طراحی داخلی این کشتی توسط هنرمندان به نام و با دست کشیده شده است.
بیشتر...

امان از این مارمولک خودشیفته!

امان از این مارمولک خودشیفته!

امان از این مارمولک خودشیفته!

اسم این آقای خوش‌تیپ، پرینگل است. او اهل ملبورن است و خیلی هم زود حوصله اش از همه چیز سر می رود.وقتی پرینگل فقط یک ماهه بود «سوفی هایز» او را می خرد و به خانه می آورد. اما خیلی زود متوجه می شود این مارمولک مثل بقیه نیست و نمی خواهد فقط بخورد و بخوابد. سوفی متوجه می شود این مارمولک کوچولو از اینکه ژست بگیرد و از او عکس بردارند خیلی خوشش می آید.پرینگل اکنون 4 ساله است و در همه دنیا برای خودش شهرتی به هم زده است. همه مدل ها و ژست هایی که می گیرد، طبیعی هستند و خودش در آن حالت ها قرار می گیرد. شهرت این سمندر به قدری است که حتی روزنامه نیویورک پست هم در مورد او نوشته شده است. این مارمولک بسیار متواضع است و علاقه مندی های او فقط به پیاده روی در پارک، خوردن سالاد یا بازی های ویدئویی محدود می شود!
بیشتر...

پیشرفته ترین کلاه هوشمند جهان

پیشرفته ترین کلاه هوشمند جهان

 اگرچه این کلاه هوشمند برای استفاده در مواردی نظیر موتورسیکلت سواری، دوچرخه سواری و یا اسنوبرد طراحی و ساخته شده است اما به جهت به کارگیری طیف متنوعی از تجهیزات الکترونیکی و برخورداری از قابلیت های گسترده حتی می توان آن را به سر کرد و در پیاده رو شروع به قدم زدن نمود. اوج خلاقیت به کار رفته در ساخت این کلاه ایمنی هوشمند تراشه چند هسته ای آن است که مجموعه ای از فناوری های پیشرفته نظیر شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر نوری، بلوتوث، سیستم موقعیت یاب جهانی (GPS)، حسگرهای دما و رطوبت را در قالب یک سیستم منسجم کنترل می کند.در قسمت پیشانی این کلاه ایمنی هوشمند دوربین فیلمبرداری HD نصب شده تا تقریبا هر آنچه را که کاربر با چشمانش می بیند بر روی کارت حافظه تعبیه شده در کلاه ثبت شود. همچنین دوربینی در قسمت پشت کلاه نصب شده که کاربرد آن در مواردی نظیر تعیین نظر کارشناسی بیمه در مواقع بروز حادثه است.در عین حال عملکرد این دوربین ها به گونه ای تنظیم شده است که همچون چشم سومی برای کاربر عمل کرده و اوضاع و احوال ترافیکی محل تردد را به اطلاع وی می رسانند.درصورتیکه نرم افزار تعبیه شده در کلاه تشخیص دهد که احتمال وقوع تصادفی در ثانیه های پیش رو وجود دارد، به طور خودکار هشداری از طریق بلندگوهای استریوی کلاه به اطلاع کاربر می رسد.طراحان خلاق، این کلاه را به گونه ای ساخته اند که با تکیه بر شتاب سنج و ژیروسکوپ تعبیه شده در آن می تواند موقعیت جغرافیایی کاربر را در فضای سه بعدی تشخیص داده و با استفاده از داده های مربوط به آن، سیستم سیگنال دهی در زمان ترمز کردن یا گردش به طرفین را فعال سازد.همچنین حسگر نوری این وسیله قابلیت تشخیص تاریک شدن هوا را داشته که در این صورت به طور کاملا خودکار چراغ های LED آن روشن می شود و بدین ترتیب خودروهای مجاور از حرکت دوچرخه سوار یا موتورسیکلت سوار مطلع می شوند.
بیشتر...
  عجیب‌ترین اعتیاد دنیا

عجیب‌ترین اعتیاد دنیا

«کوین» جوان 27 ساله‌ای است که عجیب‌ترین اعتیاد دنیا را دارد و از آن بسیار لذت می‌برد؛ در حالی که شاید اکثر انسان‌ها اگر یک روز جای او باشند دیوانه می‌شوند چون انجام بسیاری از کارهای زندگی سخت می‌شود. این جوان اهل شیکاگو به گچ گرفتن اندام‌های بدنش اعتیاد پیدا کرده است و بدون آنکه استخوانی از بدنش شکسته باشد، دوست دارد آن را گچ بگیرد. این اعتیاد برای مدت 21 سال است که همراه اوست و راهی برای خلاصی از آن پیدا نکرده است. این مرد از ابتدای اعتیادش تا به حال بیش از 50 هزار دلار خرج خرید آتل‌های گچی یا گچ گرفتن بدنش به روش سنتی کرده است. در حالی که وی می‌داند این کار بسیار احمقانه و عجیب است، اما باز هم اصرار دارد آن را انجام دهد. این جوان می‌گوید: من کاملاً سالم هستم و بدنم حتی یک خراش هم ندارد اما وقتی در یک آتل قرار می‌گیرم یا عضوی از بدنم در گچ باشد، احساس راحتی بیشتری می‌کنم و حس خوبی در رگ‌های من جاری می‌شود. وی در ادامه افزود: در سن 6 یا 7 سالگی بودم که این اعتیاد شروع شد و آن زمان به دنبال این بودم تا دستمال‌های دستشویی را بدزدم و سپس خیسشان کنم و روی بدنم بگذارم تا احساس بهتری داشته باشم. این روزها به دنبال راهی برای از بین بردن این اعتیاد هستم اما هنوز نتوانسته‌ام این کار را انجام دهم.
بیشتر...

جدیدترین پیام تحریک‌آمیز داعش

گروه تروریستی داعش در جدیدترین اقدام خود، مسلمانان را به یورش به «قلعه‌های مسیحیان» دعوت کرده است. محمد عدنانی، سخنگوی سازمان تروریستی داعش در پیامی صوتی که در اینترنت پخش شد، «همه مسلمانان اروپا و غرب» را دعوت کرد که به «قلعه‌های مسیحیان» یورش ببرند و آنها را «هر کجا که هستند»، به سزای اعمالشان برسانند. وی گفت که مسیحیان باید هر لحظه «در ترس، ترور و ناامنی» به سر ببرند. سخنگوی داعش همچنین هواداران خود را تهدید کرد و گفت: ما با مسلمانانی که با وجود فراهم بودن امکان حمله به «غرب کافر»، به این فراخوان پاسخ مثبت ندهند، به مثابه دشمن برخورد خواهد کرد. عدنانی با اشاره به حمله تروریستی پاریس نیز افزود: کار ما با این عملیات پایان نگرفته است.
بیشتر...

پسر 18 ساله دردناک ترین مرگ را برای خود انتخاب کرد

پسر 18 ساله دردناک ترین مرگ را برای خود انتخاب کرد

براساس آمارهای رسمی، هر هفت ثانیه یک نفر در جهان جان خود را از دست می‌دهد، اما چند ‌نفر از این افراد به مرگ طبیعی می‌میرند و چند ‌نفر از آنها به شکل عجیب و غیرقابل‌باوری جان خود را از دست می‌دهند. چندی پیش یک پسر هجده ساله بولیویایی راهی عجیب و وحشتناک را برای خودکشی انتخاب کرد. این نوجوان که گویا به دلیل مصرف الکل در آن زمان از هوشیاری کافی برخوردار نبوده، با قایق به قسمت پرعمق رودخانه رفته و خود را درست در محل اجتماع صدها ماهی پیرانای گوشتخوار پرتاب کرده است. براساس گزارش های پلیس ماهی های پیرانای گوشتخوار تا حد مرگ نوجوان را گاز گرفته و در نتیجه پس از دقایقی کوتاه، وی به دلیل خونریزی شدید در رودخانه جان باخته است. پلیس در این باره اظهار کرد که این نوجوان قطعا اقدام به خودکشی کرده چراکه پس از انجام تحقیقات مشخص شد وی ماهیگیر ماهری بوده و با همه جزئیات رودخانه آشنایی داشته است و با آگاهی کامل از تجمع ماهی های گوشتخوار به سمت قسمت پرعمق رودخانه پارو زده است، اما با گذشت زمان، هنوز هم این موضوع جای سوال دارد که چرا وی این راه دردناک و عجیب را برای پایان دادن به زندگی اش انتخاب کرده است؟
بیشتر...

دست دادن زنان عضو مجلس با پادشاه جدید

دست دادن زنان عضو مجلس با پادشاه جدید

با وجود آن که دست دادن با نامحرم طبق شریعت اسلامی حرام است اما طبق آن چه که از فیلم می توان دریافت زنان عضو مجلس شورای سعودی جهت بیعت با کادر حکومتی جدید از جمله ملک سلمان، ولیعهد مقرن ابن عبدالعزیز و شاهزاده محمد بن نایف دستان خود را در دست بزرگان قرار داده و یکی از زنان دست ملک سلمان را بوسید. عربستان به دلیل برخوردهای افراطی گرانه با زنان و پایمال کردن بسیاری از حقوق آن ها شهرت زیادی دارد؛ علاوه بر آن تاکید شده است که اختلاط زنان و مردان در تمام زمینه ها ممنوع است. حضور زنان در مجلس بیعت مردان با پادشاه و ولیعهد وی از سوی کاربران پایگاه های ارتباط جمعی مورد انتقاد قرار گرفت، اما مساله دست دادن زنان با پادشاه جدید و بوسیدن دست وی توسط یکی از اعضای زن مجلس اعتراضات زیادی را به دنبال داشت.
بیشتر...

فوتبالیست مشهور آلمانی مسلمان شد

فوتبالیست مشهور آلمانی مسلمان شد

فوتبالیست مشهور آلمانی مسلمان شد

فوتبالیست مشهور آلمانی مسلمان شد

دَنی بلوم فوتبالیست مشهور تیم نورنبرگ آلمان، مسلمان شد. بلوم 24 ساله علت گرویدن خود به اسلام را چنین بیان کرد : اسلام به من امید و قدرتی فوق العاده داده است. بلوم افزود: در چند ماه گذشته بسیار سردرگم بودم و سؤالات زیادی درباره زندگی مرفهی که دارم به ذهنم خطور کرد و شب ها به این سؤالات فکر می کردم بدون اینکه به جواب قانع کننده ای برسم؛ سپس با بسیاری از دوستانم درباره دین گفتگو کردم و کتاب های دینی خواندم و در سایت های اینترنتی نیز به بحث و تحقیق پرداختم و سرانجام به این باور ثابت (دین اسلام) که هم اکنون معتقد به آن هستم ، رسیدم. بلوم اعلام کرد که از زمان گرویدن به اسلام 5 نوبت نماز می خواند و غذای حلال مصرف می کند.
بیشتر...



 


چهار شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن