تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821119478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمت به خانواده شهدا را با مديريت جهادي دنبال مي کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۱۳ب.ظ)
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران قم : خدمت به خانواده شهدا را با مديريت جهادي دنبال مي کنيم مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران قم گفت: خدمت به خانواده شهدا و ايثارگران امروز افتخار بزرگي است که نصيب ما شده و بايد در راستاي منويات رهبر معظم انقلاب، با حرکتي جهادي اين مسير را با جديت دنبال کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم،مديرکل بنياد شهيد قم درجمع معاونان و مديران بنياد استان ، با بيان اينکه حرکتي که امروز با مديريت جهادي درخدمت به جامعه هدف شکل گرفته بايد حفظ و تقويت شود، افزود: ما امروز ميراث دار خون پاک شش هزار شهيد در استان قم هستيم و بايد رسالت خويش را در ادامه راه شهدا در زنده نگه داشتن فرهنگ ايثار و شهادت به انجام رسانيم.
وي ادامه داد: خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران با ايثار و صبرشان الگوي جهادي هستند، ما زير خيمه اي خدمت مي کنيم که صاحب ارزشمندي چون شهدا با آن مقام والا بر ما حاکم هستند.
وي اضافه کرد: امروز شاهد تلاش هاي خوب و تحول مناسبي در راستاي خدمت رساني به خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران هستيم و سعي داشتيم در همه جا از اين جايگاه دفاع کنيم و با تعامل با دستگاه ها مساله تکريم و تجليل از ايثارگران را تقويت نماييم .
هاشمي با بيان اينکه خون شهدا والاترين خوني است که تقديم اسلام شده، تاکيد کرد: شهدا با خدا معامله کردند و خانواده معظم شهدا به واسطه انتصاب به شهدا از جايگاه ارزنده اي برخوردارند و بايد با خلوص نيت به اين الگوهاي گذشت و ايثار خدمت رساني کرد.
وي گفت: خدمت به اين عزيزان در هر عرصه اي بايد با محوريت ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و تکريم خاندان ايثار و شهادت باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن