تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818779012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمعيت هلال احمر ايران مي‌تواند نقش رهبري جمعيت هاي منطقه را بر عهده بگيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۸ب.ظ)
روکا در بازديد از موزه صلح: جمعيت هلال احمر ايران مي‌تواند نقش رهبري جمعيت هاي منطقه را بر عهده بگيرد رئيس صليب سرخ ايتاليا با تاکيد براينکه جمعيت هلال احمر ايران يکي از کارآمد ترين جمعيت ها در سطح بين الملل محسوب مي شود، گفت: جمعيت هلال احمر ايران مي تواند نقش رهبري جمعيت هاي منطقه را بر عهده بگيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، فرانچسکو روکا، رئيس صليب سرخ ايتاليا صبح امروز در بازديد از جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اينکه براي دومين بار است که به ايران سفر مي کند، افزود: در سال ۲۰۱۳ ميلادي براي کنفرانس منا به ايران سفر کردم و از نزديک با فعاليت هاي جمعيت هلال احمر ايران آشنا شدم که اين جمعيت ظرفيت ها و توانايي هاي خود را طي ساليان متوالي گسترش داده است.
وي هدف از سفر به ايران و بازديد از جمعيت هلال احمر را گسترش همکاري هاي ۲جانبه برشمرد و تصريح کرد: تفاهم نامه اي با رئيس سابق جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران در فلورانس صورت گرفت و براساس آن موارد بسياري براي گسترش همکاري هاي ايران و ايتاليا در نظر گرفته شد.
رئيس صليب سرخ ايتاليا با بيان اينکه جمعيت هلال احمر ايران و صليب سرخ ايتاليا نگراني هاي متعددي در زمينه مقابله با حوادث به ويژه زلزله دارند، افزود: با استفاده از تجربه هاي هر ۲ طرف کمک بسياري به ارائه پاسخ هاي مناسب به آسيب ديدگان در زمان حوادث مي شود.
وي ترويج حقوق بين الملل را يکي ديگر از نکات مورد مطرح ميان جمعيت هلال احمر ايران و صليب سرخ ايتاليا دانست و اذعان کرد: نهايتا در اين يادداشت تفاهم همکاري، راه اندازي مدرسه پرستاران داوطلب را در ايران خواهيم داشت چرا که اين مدرسه در حال حاضر در ايتاليا فعال است و پرستاران داوطلب اين مدرسه نه تنها در سوانح طبيعي بلکه در جنگ ها هم مي توانند حمايت هاي لازم را ارائه کنند.
روکا با اشاره به اينکه جمعيت هلال احمر ايران قوي ترين و کارآمدترين جمعيت هلال احمر در سطح بين المللي است، يادآور شد: جمعيت هلال احمر ايران نه تنها بسيار کارآمد است بلکه جمعيت ايران مي تواند نقش رهبري جمعيت هاي منطقه را نيز بر عهده بگيرد.
وي خاطرنشان کرد: به شخصه تحت تاثير فعاليت هاي گسترده جمعيت هلال احمر ايران قرار گرفتم چرا که اگر جمعيت هلال احمر ايران و صليب سرخ ايتاليا به صورت متحد و دست در دست فعاليت کنند مي توانند در سوانح و چالش ها به خوبي پاسخگو باشند.
گفتني است رئيس صليب سرخ ايتاليا به همراه رئيس منطقه توسکانو به مرکزيت فلورانس و معاون رئيس در امور بشردوستانه از موزه صلح هلال احمر بازديد کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن