تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زورگیری از خانم‌ها در کوچه‌‌های خلوت/ گشت‌های هدفمند پلیس موتورسواران خشن را متوقف کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
زورگیری از خانم‌ها در کوچه‌‌های خلوت/ گشت‌های هدفمند پلیس موتورسواران خشن را متوقف کرد
سارقان زورگیر که ده‌ها فقره زورگیری و سرقت گوشی تلفن همراه در کوچه ها و خیابان‌های خلوت انجام داده بودند، در عملیات تعقیب و گریز پلیس دستگیر شدند.

زورگیری از خانم‌ها در کوچه‌‌های خلوت/ گشت‌های هدفمند پلیس موتورسواران خشن را متوقف کرد
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ساعت 18 و 40 دقیقه ، 3 بهمن ماه زن جوانی به نام "سمیرا" با تماس با سامانه 110 اظهار داشت: یک دستگاه موتورسیکلت با دو راکب و ترک نشین زمانی که داشتم به خانه باز می گشتم با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی همراهم کرده و متواری شدند.


بنا بر حساسیت موضوع مراتب سریعا به واحد های گشتی ابلاغ شد و مشخصات موتورسواران در اختیار آنان قرار گرفت و دقایقی بعد طرح مهار در سطح حوزه استحفاظی به اجرا در آمد.

گشت های هدفمند پلیس ادامه یافت تا اینکه در ساعت 20 و 30 دقیقه همان شب دو نفر به هویت های "ارسلان" و "اردشیر" به کلانتری مراجعه و اظهار داشتند: چند دقیقه قبل در خودرو نشسته بودیم که دو جوان با یک دستگاه موتورسیکلت در کنار ما ایستاده و با تهدید چاقو گوشی همراهمان را به سرقت بردند.

به دنبال این موضوع و سریالی بودن سرقت های گوشی های همراه ، گشت‌های هدفمند پلیس شدت یافت تا اینکه یکی از واحد های گشت کلانتری گلبرگ در محدوده نارمک ، موتورسیکلت مورد نظر را شناسایی کرد.

موتورسواران که متوجه حضور پلیس شده بودند، اقدام به فرار کردند که عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و پلیس در کمتر از 10 دقیقه موفق شد، موتوسواران زورگیر را دستگیر کنند.

سرهنگ علی احمد نادری سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری و مواجه با مالباختگان به ده‌ها فقره سرقت‌های شبانه خود در کوچه‌ها و خیابان‌های خلوت اعتراف کردند.

گفتنی است،‌این افراد جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرائم در اختیار کارآگاهان چهارم پلیس آگاهی قرار گرفتند.




"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی [email protected] مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/






کد خبر: ۵۱۱۲۴۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن