تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819856242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش بيني قيمت مسکن در سال ۹۴ / روند صعودي تقاضاي موثر مسکن با افزايش تسهيلات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۲۰ب.ظ)
پيش بيني قيمت مسکن در سال ۹۴ / روند صعودي تقاضاي موثر مسکن با افزايش تسهيلات يک کارشناس مسکن با پيش‌بيني احتمال افزايش قيمت مسکن در سال آينده گفت: هر زمان که رونق و حرکت اقتصادي در کشور اتفاق بيفتد با افزايش قيمت مسکن نيز مواجه خواهيم شد.
به گزارش خبرگزاري موج، بيت‌اله ستاريان، کارشناس مسکن، وضعيت خريد و فروش مسکن در کشور را راکد دانست و اظهار کرد: وضعيت امسال و سال قبل در مسکن باعث شد توليد به شدت کاهش يابد و اين کاهش توليد به انباشت نياز ما افزود و باعث شد کسري بيشتري براي سال‌هاي بعد داشته باشيم، قطعا چنين وضعيتي باعث تورم در سال‌هاي بعد خواهد شد.
کارشناس مسکن با تاکيد بر اين‌که افزايش قيمت به دليل مشکلات سال‌هاي گذشته قطعي است درباره زمان احتمالي آن گفت: اين‌که چه زماني با افزايش قيمت رو‌به‌رو باشيم منوط به برنامه ريزي مديران است. به دليل وضعيت فعلي دولت مجبور است به صورت انقباضي عمل کند و بخش خصوصي نيز ورود ضعيفي به اين حوزه داشته است. اين روند اقتصادي که در حال حاضر بر کشور حاکم است سبب ادامه روند رکود در کشور خواهد شد.
استاد دانشگاه تهران افزود: هر زمان که رونق و حرکت اقتصادي در کشور اتفاق بيفتد با افزايش قيمت مسکن مواجه خواهيم شد، اگر نخواهيم قيمت مسکن افزايش پيدا کند بايد اقتصاد در رکود نگه داشته شود و زمان افزايش قيمت را به تعويق انداخت.
ستاريان درباره تاثير افزايش وام مسکن به ۸۰ ميليون تومان توضيح داد: اين‌‌که وزارت راه و شهرسازي پيشنهاد افزايش قيمت را مطرح کرده نکته مثبتي است، اما؛ اين سوال مطرح مي‌شود که آيا بانک‌ها توانايي پرداخت اين مبلغ وام را به چند ميليون نفر نيازمند خريد مسکن دارند، اگر امروز مي‌بينيم که بازار مسکن با رکود مواجه شده به دليل کم بودن تقاضاي موثر است، دست مردم خالي است و اگر وام افزايش پيدا کند قطعا افراد بيشتري به خريد مسکن روي مي‌آورند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن