تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821137880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بي ام دبليو و فولکس واگن به شبکه ايستگاه هاي شارژ خودروهاي الکتريکي مي پيوندند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۸:۳۳ب.ظ)
بي ام دبليو و فولکس واگن به شبکه ايستگاه هاي شارژ خودروهاي الکتريکي مي پيوندند بي ام دبليو و فولکس واگن دو خودرو ساز بزرگ آلماني به شبکه سراسرس شارژ خودروهاي الکتيريکي و ترکيبي در ايالات متحده مي پيوندند.
به گزارش خبرنگار بخش بين الملل موج و به نقل از رويترز، دو شرکت خودرو ساز آلماني در نظر دارند قريب به 100 درگاه شارژ تا پايان 2015 در سواحل شرقي و غربي ايالات متحده داير نمايند که در حقيقت بخشي از برنامه هاي اين دو شرکت براي فروش خودروهاي الکتريکي مانند (بي ام دبليو آي 3) و (وي دبليو اي-گلف) مي باشد.
به گفته تام گيج رييس خط توليد خودروهاي اکتريکي که خود کارشناس در زيرساخت خودروهاي الکتريکي قابل شارژ مي باشد. بي ام دبليو و فولکس واگن جزو بزرگترين خودروسازاني بوده اند که در گسترش شبکه شارژ خودروهاي الکتريکي ايالات متحده نقش بسزايي داشته اند.
ايجاد اين شبکه از سوي اين دو خودرو ساز در حقيقت ادامه ي راه شرکت سازنده خودروهاي الکتريکي در کاليفرنيا،يعني تسلا موتورز مي باشد.
شبکه شارژ الکيتريکي تسلا موتورز که بصورت اختصاصي براي خودروهاي ساخت تسلا موتورز طراحي شده است،در حال حاضر داراي بيش از 2000 درگاه شارژ در بيش از 350 ايستگاه در سرتاسر جهان مي باشد که ازين مقدار 160 ايستگاه در ايالات متحده و کانادا قرار دارند.
به گفته بي ام دبليو و فولکس واگن درگاه هاي شارژ الکتريکي مي تواندد مدل هاي (آي 3) و (اي گلف) را طي 20 الي 30 دقيقه به ميزان 80% شارژ نمايند.
براي استفاده از اين درگاه ها،نياز به کارتي مخصوص و يا برنامه اي در گوشي هوشمند خود داريد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن