تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798477393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس کمیته امور بانوان ستاد دهه فجر گچساران خبر داد برگزاری مسابقه تفسیر سوره فجر ویژه بانوان شاغل در ادارات در دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس کمیته امور بانوان ستاد دهه فجر گچساران خبر داد
برگزاری مسابقه تفسیر سوره فجر ویژه بانوان شاغل در ادارات در دهه فجر
رئیس کمیته امور بانوان ستاد دهه فجر گچساران از برگزاری مسابقه تفسیر سوره فجر ویژه بانوان شاغل در ادارات به ناسبت دهه فجر در گچساران خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری مسابقه تفسیر سوره فجر ویژه بانوان شاغل در ادارات در دهه فجر



به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، عذرا آذریان عصر امروز در جلسه امور بانوان ستاد دهه فجر این شهرستان که با حضور تعدادی از رابطین ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست برنامه‌ریزی در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم‌های دهه فجر با حضور حداکثری بانوان شهرستان است. وی با اشاره به برنامه‌ریزی زمینه حضور و مشارکت بانوان و  قشر جوان جامعه در مراسمات دهه مبارکه فجر، افزود: استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های بانوان جهت بیان و انتقال دستاوردهای ارزشمند انقلاب شکوهمند اسلامی امری مهم و ضروری است. مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران تصریح کرد: برنامه‌های اجرایی دهه فجر باید در راستای ترویج آرمان‌ها ، ارزش‌های انقلاب و نظام با هدف ایجاد اتحاد در بین نسل جوان و شناختن آسیب‌ها باشد. آذریان به جایگاه زن در انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به دیدگاه‎های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری، جایگاه امروز زن بسیار بالاتر و بهتر از دوران ستم شاهی بوده است. این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به تهیه برنامه‎های مشترک جهت گرامیداشت دهه مبارکه فجر از سوی دستگاه‎های اجرایی، عنوان کرد: رابطین امور بانوان فرمانداری در سایر دستگاه‎های اجرایی شهرستان به مناسبت این ایام باید برنامه‎های مشترک متنوع و مبتکرانه مرتبط با موضوع انقلاب اسلامی را باهم تدارک ببینند. مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران تبیین فرهنگ عمیق انقلاب و حضور بانوان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در این دهه را امری ضروری خواند و گفت: کمیته امور بانوان ستاد دهه فجر شهرستان با اجرای برنامه‎های متعددی در حوزه بانوان و معرفی و شناساندن زنان فهیم و با بصیرت ایران اسلامی در عرصه‎های مختلف تاریخ، به جهانیان اثبات خواهد کرد که در پیروزی‎های مختلف انقلاب زنان هم دوش مردان حماسه آفریدند. آذریان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به مصوبات جلسه، خاطرنشان کرد: مسابقات طناب‎کشی ویژه بانوان شاغل ادارات با همکاری رابط دفتر اداره ورزش و جوانان  شهرستان در 15 بهمن‎ماه برگزار می‎شود. وی با اشاره به بازدید رابطین ادارات از نمایشگاه‎های دهه فجر زنان سرپرست خانوار، اذعان کرد: همه رابطین اموربانوان به همراهی روسای ادارات در مراسم استقبال 12 بهمن‎ماه شرکت می‎کنند. این مسئول با بیان اینکه مسابقه بزرگ تفسیر سوره فجر ویژه بانوان شاغل در ادارات توسط رابط امور بانوان پزشکی قانونی در دهه فجر برگزار می‌شود، تصریح کرد: مقرر شد رابطین ادارات با همکاری روسای ادارات خود تعدادی کارت هدیه جهت اهداء به زنان سرپرست خانوار طی بازدید از نمایشگاه‎های آن‎ها فراهم کرده و به مسئول امور بانوان ستاد دهه فجر  تحویل دهند. مسئول اموربانوان فرمانداری گچساران، برگزاری جشنواره آشپزی و مسابقات دارت خانوادگی توسط کمیته بانوان شورای شهر در  16 بهمن‎ماه، تجلیل از فرزندان شاهد مجموعه کارکنان بیمارستان شهید رجایی توسط رابط امور بانوان بیمارستان، تقدیر از روسای ادارات و رابطین امور بانوان فعال را از دیگر برنامه‎های اجرایی مصوب این کمیته عنوان کرد. آذریان در پایان سخنان خود متذکر شد: با توجه به عدم شرکت تعدادی از رابطین ادارات در کمیته امور بانوان ستاد دهه فجر مصوب شد، در صورت عدم حضور رابط مربوطه از تاریخ امروز به بعد، دستگاه مزبور باید پاسخگو بوده و علت آن را کتبا به این فرمانداری اعلام کند.
انتهای پیام/82022/ذ40  

93/11/04 - 16:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن