تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805694026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اگر کسي نگاه ملي و دلسوزانه دارد همه همتش را درحوزه اقتصاد بگذارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۴۱ب.ظ)
لاريجاني در همايش سراسري ستادهاي دهه فجر: اگر کسي نگاه ملي و دلسوزانه دارد همه همتش را درحوزه اقتصاد بگذارد همايش سراسري ستادهاي دهه فجر انقلاب اسلامي سراسر کشور با حضور رييس مجلس شوراي اسلامي، وزير کشور و شهردار تهران در تالار ايوان شمس معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، رييس مجلس شوراي اسلامي در همايش سراسري ستادهاي دهه فجر انقلاب اسلامي با تقدير از فعالان ستادهاي دهه فجر گفت: صحنه کارهاي شما صحنه کارهاي متنوع و متناسب با انقلاب و جامعيت انقلاب اسلامي است.
علي لاريجاني با بيان اينکه امسال از جهات مختلفي پراهميت است، اظهارکرد: صحنه بين المللي دندان‌هاي تيزي را نشان مي‌دهند و در منطقه آشفتگي وجود دارد که مشخص است دست ساز است و سمت وسوي آن ستيز با ماست اما موفق نمي‌شوند.
وي در تحليلي درباره شرايط انقلاب و حرکت انقلاب اظهارکرد: انقلاب اسلامي حرکتي زنده و توفنده است که در سي و چندسال پيش شروع شد و هنوز طراوت خود را دارد. به همين دليل به انقلاب به عنوان رويداد تاريخي نگاه نمي‌کنيم بلکه آن راحرکتي ارگانيک مي دانيم که پوياست.
لاريجاني انقلاب را حرکت آفرين توصيف کرد و گفت: امروز حرکت‌هاي منطقه متأثر از بيداري اسلامي است و انقلاب اسلامي هنوز در ميان آن‌ها پرتحرک و زنده است. شعارهاي انقلاب شعارهايي هستند که کهنه نمي‌شود و شعارهاي اصيلي هستند، چرا که ويژگي انقلاب ديني و اسلامي بودن آن است و چهره اسلاميت اين انقلاب و آرمان‌هاي آن سمت وسويش را از ساير انقلاب‌ها جدا مي‌کند.
رييس مجلس شوراي اسلامي انقلاب را حرکتي دانست که جوهره اصلي آن اسلامي بودن و ديني بودن است و در اين باره اظهارکرد: اين انقلاب اسم و لفظ نيست بلکه تئوري پشت آن قرار دارد و با سکولاريسم و غيره تفاوت دارد.
وي تاکيد کرد: غربي‌ها از دو قرن قبل به دنبال آن بودند دين را تحريف کنند تا حدي که امروز افتخار مي‌کنند که به پيامبر دين توهين کرده‌اند. آن‌ها به قدري حوزه دين را کوچک و بي معنا کرده‌اند که افتخار مي‌کنند بسياري از شرايط آسماني دين را زميني کرده‌اند و افتخار مي‌کنند که به پيشواي يک دين توهين مي‌کنند و اين توهين را با آزادي بيان توجيه مي‌کنند. در حالي که ما آزادي بيان را براي ارتقاي فکر مي‌خواهيم اما آن‌ها آزادي بيان را براي انحطاط مي‌خواهند.
رييس مجلس تاکيد کرد: اگر غربي‌ها اين را توهين و فحاشي نمي‌دانند بايد همه افراد شرور و افراد لات متفکرين جامعه باشند. در حالي که ما با افراد شرور به عنوان مجرم برخورد مي‌کنيم از اين رو توهين به ساحت پيامبر (ص) يک عمل مجرمانه است. اين موضوع آزادي نيست بلکه سواستفاده از آزادي است.
لاريحاني با تاکيد بر اينکه آزادي براي طرز فکر است نه براي توهين وعمل سوء، در اين باره تصريح کرد: اين اعمال مجرمانه تلقي مي‌شوند و مي‌خواهند دين را خفيف کنند.
رييس مجلس شوراي اسلامي حرکت دنيا را به سمت حذف کردن دين خواند و دراين باره گفت: آن‌ها هر روز در زندگي فردي و اجتماعي سقوط مي‌کنند اما انقلاب اسلامي دين را جامع مي‌داند.
لاريجاني با بيان اينکه اسلامي کردن شئونات کشور از اهداف انقلاب اسلامي است، تصريح کرد: ما نمي‌گويم امروز همه شئونات انقلاب ديني است اما حرکت انقلاب در راستاي آن است که همه شئونات را تحت تأثير بگذارد.
لاريجاني افزود: عده اي تصور مي‌کنند که نگاه سکولار به زندگي اجتماعي امروز امر مهمي است و سکولار دين ودنيا و دولت را با هم نمي‌بيند اما پيام انقلاب پيام روشني است که دين و دنيا و دولت را با هم ديد. ضمن اينکه تاکيد شده در تفکر اسلامي دين رکن است. اما غربي‌ها دين را تضعيفد واز زندگي حذف مي‌کنند. آن‌ها دين را تبديل به يک کالاي فرهنگي مي‌کنند اما در امت اسلامي مي‌توان حضور تفکر ديني را در زندگي اجتماعي حفظ کرد.
وي پيام انقلاب اسلامي را حرفي بزرگ و تاثيرگذار خواند و گفت: يکي از ابعاد انقلاب مردمي بودن آن است و انقلاب اسلامي مختص گروه نخبگان يا پا برهنه‌ها و يا طبقه متوسط نيست بلکه دربرگيري انقلاب اسلامي شامل همه طبقات کشور است. همه در آن حضور داشته‌اند و اين ارزش بزرگي است که در آن فراگيري نهفته است. مستضعفين موتوراصلي اين انقلاب هستند اما انقلاب به قلوب همه کشيده شده است. آنچنان که همه مظاهر و اقوام ايراني در زمان انقلاب در خيابان بودند.
رييس مجلس در بخشي از سخنان خود با اشاره به ترور نيروهاي مقاومت درخاک سوريه گفت: اينکه اسراييل عده اي افراد مقاومت را در خاک سوريه ترورکرد مساله مهمي است ونشان مي‌دهد که تروريسم و صهيونيسم دو روي يک سکه هستند.
لاريجاني تاکيد کرد: دفاع ايران از فلسطين به عنوان يکي از وجوه انقلاب که در حمايت مستضعفين است، شکل گرفت و به بخشي از آرمان‌هاي انقلاب تبديل شد. اين حرکت بزرگ و تاثيرگذار تا امروز ادامه يافت اما نگاهي به مذاکرات و طرح‌هاي صلح بياندازيد و ببينيد اجراي کدام يک از آن‌ها حقوق فلسطين را احيا کرد.
وي افزود: سال‌ها پيش در کرانه باختري حدود 40 هزار يهودي ساکن بود اما در پناه طرح صلح به شهرک‌هاي يهودي اضافه شد و امروز اين شهرک‌ها 20 تا شده‌اند و تعداد يهودي‌ها به 600 هزار نفر در کرانه باختري رسيده ست. بيت المقدس که قرار بود پايتخت شود در شرايط کنوني مانده است و حتي فلسطيني‌ها حق داوري بر مرافعه خويش را ندارند.
لاريحاني افزود: ايران دراشغال عراق نيز در کنار اين کشور است و اين به منظور حمايت از مظلوم است.
وي تاکيد کرد: جريان اخير سوريه مشخص کرد که تروريست‌ها دستشان با امريکايي‌ها و اسراييلي‌ها در دست هم است و با اينکه مي‌گفتند مي‌خواهند دموکراسي ايجاد کنند اما به جاي آن اسراييلي‌ها فرماندهان مجاهد را ترورکردند.
لاريجاني افزود: جمهوري اسلامي جزو معدود کشورهايي است که با مساله تروريسم مبارزه کرده، بقيه کشورها تنها شعار مي‌دادند. مثلاً ائتلاف 40 کشور درست کردند اما نتوانستند کاري کنند و اين فضاحت بار است. آن‌ها در مبارزه با داعش چه کردند درحالي که تنها کشور ايران بود که به دولت عراق کمک کرد تا اين شر از سر دين و مردم عراق دفع شود. بنابراين انقلاب اسلامي پيام آور حمايت از مظلوم است و اين پيام ماندگار و زنده کننده انقلاب اسلامي است.
رييس مجلس در بخشي از سخنانش در همايش ستادهاي دهه فجر انقلاب اسلامي گفت: علت اينکه در برنامه هسته اي بايد مقابل غرب بايستيم اين است که اين موضوع نشانه زورگويي آن‌ها به ايران است. چون زور آن‌ها در عرصه‌هاي ديگر تاثيري نداشت. آن‌ها اگر مي‌توانستند جنگ هم راه مي‌انداختند اما از آنجايي که نتيجه جنگ پيشين براي آن‌ها سنگين بود به اين نتيجه رسيدند که از راه ديگر به ايران فشار بياورند. حالا در مساله هسته اي با تحميل تحريم‌ها سعي کردند ايران را تحت فشار قرار دهند اما ديدند که تحريم‌هايشان مؤثر نبود و اين بار پاي ميز مذاکره آمدند.
لاريجاني افزود: حالا شعار مي‌دهند به خاطر تحريم‌ها ايران را به مذاکره کشانده‌ايم. در حالي که تحريم‌هاي آن‌ها مؤثر نبود و خودشان پاي ميز مذاکره آمدند و ايران مذاکرات را ترک نکرده بود. اگر اوباما نمي‌تواند مشکل داخلي خود را حل کند ربطي به ايران ندارد. چرا که ايران انعطاف‌هاي خود را داشته است اما مي‌خواهند از ما به عنوان اهرم استفاده کنند.
لاريجاني با تاکيد بر اينکه اگر اوباما نتوانست اوضاع داخل کشورش را درست کند او مسوول بر هم زدن مذاکرات است نه ايران در اين باره تصريح کرد: ميدان هسته اي نشان مي‌دهد که ايران مي‌تواند جلوي استکبار بايستد و مساله هسته اي ايران موضوعي نيست که درون تعارفات بگنجد. آن‌ها مي گويند وضعيت کنگره اينطور شده و ما تحت فشار هستيم در حالي که اين موضوعات به ما مربوط نيست و خودشان با يد مشکلاتشان را حل کنند.
لاريجاني همچنين اعلام کرد: درحوزه اقتصاد نقص‌هايي داريم واگر کسي امروز نگاه ملي و دلسوزانه براي کشور دارد همه همت را در اقتصاد بگذارد تا اقتصاد ايراني و مردمي شود. چرا که تا اقتصاد مردمي نشود اين مشکلات حل نمي‌شود.
وي با تاکيد بر اينکه مردمي بودن اقتصاد، ضامن اقتصاد کشور است، افزود: تحقق شعارهاي انقلاب منوط به تحقق سياست اقتصاد مقاومتي است و دولت و مجلس براي اين منظور بايد همصدا شوند چرا که در حال حاضر در مساله بودجه براي نفت شيطنت کردند و بايد در اين شرايط اشکال مهم بودجه را رفع کنيم و منابع تهيه کنيم که بودجه عمومي کشور متکي به نفت نباشد.
قائم مقام شوراي هماهنگي تبلغات اسلامي با اشاره به فرارسيدن سي و شمشمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهارکرد: با بهره گيري از تجارب سنوات گذشته امسال 24 کميته تخصصي با مسووليت و مشارکت دستگاه‌ها دردهه فجر انقلاب اسلامي فعاليت مي‌کنند.
اصغر آبخضر افزود: امسال براي برگزاري برنامه دهه فجر 630 کميته تخصصي استاني، 13 هزار کميته تخصصي در سطح همه دستگاه‌ها و 350 هزار ستاد اصلي و فرعي در شهرها و روستاها تشکيل شده است.
قائم مقام شوراي هماهنگي با اشاره به برگزاري برنامه‌هايي همچون ميهماني لاله، بانک الله اکبر در سطح شهرها، برنامه گلبانگ انقلاب، نشست‌هاي هم انديشي کار، توليد، اقتصاد مقاومتي و برگزاري نشست‌هاي بصيرتي در گفتمان انقلاب اسلامي، تکريم از خادمان انقلاب و جشنواره‌هاي هنري گفت: اين برنامه‌ها در راستاي ايجاد شور و سرور در مردم در ايام جشن‌هاي پيروزي انقلاب به عنوان برنامه‌هاي اصلي برگزار مي‌شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن