تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819194828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت تعامل همه جريان ها و گروه هاي سياسي کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۳۸ب.ظ)
از سوي آيت الله جوادي آملي تاکيد شد؛ ضرورت تعامل همه جريان ها و گروه هاي سياسي کشور آيت الله جوادي آملي گفت: بايد تا جايي که تکليف داريم و مي‌توانيم سعي کنيم اختلافات را حل کنيم و در غير اين صورت وظيفه داريم لااقل اختلافات را دامن نزنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله جوادي آملي در ديدار با اعضاي حزب موتلفه اسلامي گفت: طبق بيان قرآن کريم شهدا همچنان زنده اند و آگاه وارد برزخ مي شوند و از احوال همه ما باخبرند که چه کساني راه آنان را ادامه مي دهند و چه کساني به بيراهه مي‌روند.
آيت الله جوادي آملي با اشاره به ناتواني دشمنان اسلام و نظام اسلامي تاکيد کرد: بزرگترين دشمن ما در درون خود ماست و گرنه ابرقدرتهايي مانند شوروي به اراده خداوند مانند برف، آب مي شوند و از آنان هيچ کاري ساخته نيست، اما نفس اماره که در پي نابودي ايمان و آبروي انسان است به راحتي ما را رها نمي‌کند و ما تا ابد در معرض تهديد و خطر دشمن دروني هستيم و بايد مراقبت دائمي داشته باشيم.
وي عمل صالح و مخلصانه ي مسئولين را خنثي کننده تهاجمات تبليغاتي و رسانه اي غرب بر عليه نظام اسلامي دانشت و گفت: نکته اساسي در مقابله با تهاجم رسانه اي دشمنان، اين است که بدانيم مشاهده عمل صالح افرادي مانند حضرت امام(ره) که عمري را پاک زندگي و خدمت کرده‌اند مي‌تواند مردم را جذب و در صحنه نگه دارد و توطئه هاي دشمنان را خنثي کند. تربيت جوانان با ديدن عمل خوب و صالح از مسئولين حاصل مي‌شود.
وي در پايان همه جريانها و گروه هاي سياسي کشور را به تعامل و تلاش براي تعالي هر چه بيشتر کشور دعوت کرد و گفت: دستور دين اين است که مي فرمايد گفتار و نوشتار شما در مقابل هم شيرين باشد، لذا بايد با دقت در گفتار و نوشتار خود، مانع از ايجاد اختلاف در کشور شويم. بايد تا جايي که تکليف داريم و مي‌توانيم سعي کنيم اختلافات را حل کنيم و در غير اين صورت وظيفه داريم لااقل اختلافات را دامن نزنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن