تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802351591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکای لاتین در هفته‌ای که گذشت مرگ مشکوک قاضی پرونده آمیا در آرژانتین/ تظاهرات ضددولتی در هائیتی/ آغاز مذاکره مقام‌های آمریکا و کوبا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آمریکای لاتین در هفته‌ای که گذشت
مرگ مشکوک قاضی پرونده آمیا در آرژانتین/ تظاهرات ضددولتی در هائیتی/ آغاز مذاکره مقام‌های آمریکا و کوبا
مرگ مشکوک قاضی پرونده آمیا در آرژانتین، تظاهرات ضددولتی در هائیتی، آغاز مذاکره مقام‌های آمریکا و کوبا و اعتراض رئیس‌جمهور ونزوئلا به سیاست‌های نفتی آمریکا از مهم‌ترین اخبار آمریکای لاتین در هفته گذشته است.

خبرگزاری فارس: مرگ مشکوک قاضی پرونده آمیا در آرژانتین/ تظاهرات ضددولتی در هائیتی/ آغاز مذاکره مقام‌های آمریکا و کوبا



به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین، مرگ مشکوک قاضی پرونده آمیا در آرژانتین، تظاهرات ضد دولتی در هائیتی، آغاز مذاکره مقام‌های آمریکا و کوبا، اعتراض رئیس جمهور ونزوئلا از سیاست‌های نفتی آمریکا، موشک‌های پیشرفته انگلیس در جزایر مالویناس و ادامه اعتراضات مکزیکی‌ها به ناپدید شدن 43 دانش‌آموز از مهم‌ترین اخبار آمریکای لاتین در هفته گذشته است. رئیس جمهور ونزوئلا: هدف آمریکا در استفاده از روش «شکست هیدرولیکی» تسلط بر کشورهای نفتی است رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که دولت آمریکا قصد دارد با استفاده از روش «شکست هیدرولیکی» تسلط خود بر کشورهای نفتی را گسترش داده و از این طریق دولت‌هایی را که عزم خود را برای احیای اقتصاد جهانی جزم کرده‌اند از پای درآورد.
سرنخ‌های جدید در مرگ مشکوک دادستان ویژه آمیا فرضیه خودکشی دادستان ویژه پرونده آمیا به علت دریافت اطلاعات و سرنخ‌های جدید مورد تایید قرار نگرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد. رئیس‌جمهور اکوادور خواستار همگرایی سازمان‌های منطقه‌ای شد رئیس جمهور اکوادور در آستانه بر عهده گرفتن ریاست موقت سلاک، از سازمان‌های مختلف منطقه‌ای خواست، با یکدیگر متحد شده و روند همگرایی را در پیش گیرند. جنجالی جدید پیرامون روابط تجاری رئیس‌جمهور مکزیک آخرین بررسی‌ پیرامون روابط تجاری بحث برانگیز رئیس جمهور مکزیک که متهم به فساد و انحراف مالی می‌باشد به روابط شخصی قوی بین مقامات مکزیکی و بازرگانان محلی اشاره دارد.
مردم هائیتی خواستار استعفای رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر این کشور شدند مردم هائیتی بار دیگر با حضور در خیابان‌ها و برپایی تظاهرات ضددولتی، خواستار استعفای رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر جدید این کشور شدند. اعتراف رئیس جمهور آمریکا به شکست سیاست‌های این کشور در قبال کوبا رئیس جمهور آمریکا ضمن اذعان به شکست سیاست‌های دولت خود در قبال کوبا اعلام کرد، تحریم‌های گسترده‌ای که واشنگتن بر ضد این کشور اعمال کرده بود، مؤثر نبوده است. مقامات آرژانتین: شکایت «نیسمن» پایه و اساسی ندارد مقامات و نمایندگان حزب حاکم آرژانتین بار دیگر اظهارات دادستان کشته‌شده پرونده آمیا را رد کرده و آن را بی‌اساس توصیف کردند. فرناندز: داستان‌های کثیفی پشت مرگ مرموز «نیسمن» قرار دارد رئیس‌جمهور آرژانتین با انتشار پیام دیگری در صفحه فیسبوک خود سوالاتی جدی در خصوص مرگ مرموز دادستان ویژه پرونده آمیا مطرح و اعلام کرد داستان‌های پنهان و کثیفی پشت این ماجرا قرار دارد.
جزئیات مرگ دادستان ویژه پرونده آمیا دادستان ویژه پرونده آمیا سحرگاه دیروز در کمال ناباوری خود را به ضرب گلوله کشت و مقامات آرژانتین با انجام تحقیقاتی در حال پیگیری حقیقت این اتفاق هستند.
کریستینا فرناندز: بار دیگر پرونده آمیا درگیر دروغ و سردرگمی شد رئیس‌جمهور آرژانتین ضمن اشاره به انتشار دروغ‌های فراوان در خصوص پرونده آمیا و ایجاد سردرگمی پیرامون آن تأکید کرد: بدون شک احیای این مسئله خطرات و آسیب‌هایی را به همراه خواهد داشت.
افزایش چشمگیر نارضایتی مردم پرو از «هومالا» بر اساس نظرسنجی شرکت «ایپسو اپویو»، میزان مخالفت و نارضایتی مردم پرو از رئیس جمهور این کشور به 70 درصد افزایش یافته است.
توافق ونزوئلا و عربستان برای مدیریت و تقویت بازار نفت ونزوئلا و عربستان سعودی با برگزاری نشستی در ریاض، تلاش کردند استراتژی‌های لازم برای تقویت بازار نفت را مورد بررسی قرار دهند تا از اثرات تخریبی کاهش قیمت نفت جلوگیری کنند.
برزیل و هلند سفرای خود را از اندونزی فراخواندند دولت برزیل و هلند در پی اعتراض به اعدام هموطنان خود در اندونزی سفرای خود از این کشور را فراخواندند.
رهبر گروه اپوزیسیون ونزوئلا متهم به توطئه و اقدامات خرابکارانه شد بر اساس اعلام وزارت امور عمومی ونزوئلا، دادستانی این کشور طرح دعوی علیه یکی از رهبران گروه اپوزیسیون که متهم به ایجاد توطئه و اقدامات خرابکارانه در این کشور است را تنظیم کرده است.
انتقاد رئیس‌ جمهور اکوادور از اقدام موهن «شارلی ابدو» رئیس‌جمهور اکوادور نارضایتی و انتقاد خود را نسبت به انتشار کاریکاتور موهن از پیامبر اسلام (ص) در مجله فرانسوی «شارلی ابدو» ابراز کرد.
رافائل کوره‌آ: کاهش قیمت نفت سرمایه گذاری عمومی اکوادور را کاهش نخواهد داد رئیس‌جمهور اکوادور اعلام کرد که این کشور با وجود بحران کاهش قیمت نفت، سرمایه‌گذاری عمومی خود را کاهش نخواهد داد.
«روسف» از اعدام «موریرا» در اندونزی انتقاد کرد رئیس جمهور برزیل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد از اعدام «مارکو آرچر کاردوزو موریرا» هموطن برزیلی خود در اندونزی به جرم قاچاق مواد مخدر حیرت‌زده و خشمگین است.
نیسمن؛ دادستان آمریکایی و اسرائیلی در آرژانتین خبرگزاری پرنسا‌لاتینا کوبا با انتشار مطلبی نوشت: دادستان ویژه پرونده آمیا به جای اینکه در خدمت سیستم قضایی کشور خود باشد، برای سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت کرده است.
سفر وزیر خارجه ونزوئلا به برخی کشورهای عضو «اوپک» وزیر امور خارجه ونزوئلا به منظور گسترش مشارکت‌های راهبردی و مقابله با افت جهانی قیمت نفت سفر خود را به برخی کشورهای عضو «اوپک» آغاز کرد.
مادورو: آمریکا از بازار نفت برای حمله به ایران و روسیه استفاده می‌کند رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد که آمریکا از بازار نفت به عنوان یک سلاح ژئوپلتیکی برای حمله به کشورهایی چون روسیه و ایران از طریق تحریم استفاده می‌کند.
85 درصد از مکزیکی‌ها به رئیس جمهور خود اعتماد ندارند بر اساس یک نظرسنجی 85 درصد از مردم مکزیک به رئیس جمهور خود اعتماد ندارند زیرا وی در طول دوران خدمت خود به رسوایی و فسادهای متعددی درگیر شده است.
جامعه آرژانتین از شکایت دادستان پرونده آمیا به خشم آمد شکایت دادستان ویژه پرونده آمیا از رئیس‌جمهور و مقامات آرژانتینی، انتقاد شدید بخش‌های مختلف این کشور را در پی داشته است.
کوبا از صلح پایدار در سوریه و فلسطین حمایت کرد کوبا از شورای امنیت سازمان ملل خواست یک راه‌حل مسالمت‌آمیز برای برقراری صلح عادلانه و پایدار در خاورمیانه به ویژه در فلسطین و سوریه پیدا کند.
موشک‌های پیشرفته انگلیس در جزایر مالویناس انگلیس پس از اطلاع از تصمیم آرژانتین برای تقویت ناوگان هوایی خود و اجاره چندین جنگنده روسی اعلام کرد در پاسخ به این اقدام تعدادی موشک فوق‌پیشرفته جدید را به جزایر مالویناس ارسال خواهد کرد.
خرید تجهیزات جاسوسی اسرائیلی توسط رئیس‌جمهور سابق پاناما رئیس‌جمهور سابق پاناما با خرید 13.5 میلیون دلار دستگاه‌های جاسوسی از رژیم صهیونیستی به جمع‌آوری اطلاعات از تلفن‌های همراه، مکالمات تلفنی و ایمیل‌های شهروندان این کشور آمریکای مرکزی پرداخته است.
وزیر خارجه آرژانتین: اتهام دادستان پرونده آمیا به «فرناندز» دروغی بیش نیست وزیر خارجه آرژانتین گفت: اتهام دادستان ویژه پرونده آمیا علیه «کریستینا فرناندز» مبنی بر سرپوش گذاشتن بر اتهامات شهروندان ایرانی در پرونده انفجار آمیا دروغی بیش نیست. انتهای پیام/

93/11/04 - 10:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن