تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798706387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکای لاتین در هفته‌ای که گذشت نشست مشترک چین، آمریکای لاتین و کارائیب/پیشنهاد پرداخت 6 هزار میلیون دلاری آرژانتین به صندوق کرکس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آمریکای لاتین در هفته‌ای که گذشت
نشست مشترک چین، آمریکای لاتین و کارائیب/پیشنهاد پرداخت 6 هزار میلیون دلاری آرژانتین به صندوق کرکس
آغاز نشست مشترک چین، آمریکای لاتین و کارائیب، پیشنهاد پرداخت 6 هزار میلیون دلاری آرژانتین به صندوق کرکس، حمایت ونزوئلا از روسیه و پتروبراس برزیل متهم به کلاهبرداری جدید از مهم‌ترین اخبار آمریکای لاتین در هفته گذشته است.

خبرگزاری فارس: نشست مشترک چین، آمریکای لاتین و کارائیب/پیشنهاد پرداخت 6 هزار میلیون دلاری آرژانتین به صندوق کرکس



به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین، آغاز نشست مشترک چین، آمریکای لاتین و کارائیب، احتمال سوزاندن اجساد دانش‌آموزان ناپدید شده مکزیکی در کوره‌های ارتش، حمایت ونزوئلا از روسیه مقابل تحریم‌های آمریکا، پتروبراس برزیل متهم به کلاهبرداری جدید، اعتراض 20 شهر آمریکا علیه رئیس‌جمهور مکزیک و پیشنهاد پرداخت 6 هزار میلیون دلاری آرژانتین به صندوق کرکس از مهم‌ترین اخبار آمریکای لاتین در هفته گذشته است.
چهره ناامن مکزیک در عرصه بین‌المللی دیپلمات‌های مکزیکی اعلام کردند این کشور دارای تصویری ناامن و خشونت‌بار در اذهان بین‌المللی است.
معاون رئیس‌جمهور بولیوی: دیدگاه‌های شیلی جنگ‌طلبی و خشونت را در پی دارد معاون رئیس‌جمهور بولیوی اعلام کرد ایده‌های شیلی پیرامون مناقشات دریایی این 2 کشور آمریکای لاتین، منجر به بروز جنگ‌طلبی و خشونت می‌شود.
پتروبراس برزیل متهم به کلاهبرداری جدید شد شرکت نفت دولتی «پتروبراس» برزیل متهم به ربودن 1800 درصد از هزینه‌های ساخت خط لوله این کشور شده است.
آغاز نشست مشترک چین، آمریکای لاتین و کارائیب نشست وزرای جامعه کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب (سلاک) و چین در این کشور آسیایی در حال برگزاری می‌باشد که هدفی جز توسعه همکاری میان طرفین و رسیدن به اجماع سیاسی را دنبال نمی‌کند.
97 روزنامه‌نگار در مکزیک طی 4 سال کشته شدند کمیسیون ملی حقوق بشر مکزیک اعلام کرد طی 4 سال گذشته 97 روزنامه‌نگار در این کشور در رابطه با کار خود کشته شده‌اند.
رئیس جمهور کاستاریکا: آمریکا بدنبال عدم همگرایی در آمریکای لاتین است رئیس جمهور کاستاریکا اعلام کرد که مداخله آمریکا در آمریکای لاتین یکی از عوامل اصلی در کاهش روند همگرایی بین مردم این منطقه محسوب می‌شود.
اعتراض 20 شهر آمریکا علیه رئیس‌جمهور مکزیک+ تصاویر معترضان آمریکایی در 20 شهر آمریکا علیه رئیس جمهور مکزیک که به این کشور سفر کرده است دست به تظاهرات زدند.
«مک دونالد» به جنگ اقتصادی علیه ونزوئلا پیوست بروز مشکلاتی در نحوه تهیه مواد غذایی رستوران‌های زنجیره‌ای «مک دونالد» در ونزوئلا موجب شد تا این مراکز غذایی چند ملیتی آمریکا به جنگ اقتصادی علیه این کشور آمریکای لاتینی بپیوندد.
خبرگزاری «کلارین» آرژانتین: چین، آمریکای لاتین را می‌بلعد در حال حاضر بهبود روزانه شرایط اقتصادی در چین و تلاش این کشور برای سرمایه‌گذاری در منطقه آمریکای لاتین باعث شده بسیاری از دولت‌های این منطقه خواستار افزایش روابط با این کشور آسیایی باشند.
پیشنهاد پرداخت 6 هزار میلیون دلاری آرژانتین به صندوق کرکس وزیر اقتصاد آرژانتین اعلام کرد که این کشور همچنان به پیشنهاد پرداخت 6 هزار و 500 میلیونی به صندوق کرکس پایبند است.
افزایش همکارِی‌های اکوادور با چین در پی کاهش قیمت نفت رئیس‌جمهور اکوادور در سفر خود به چین با مدیران بانک‌های این کشور آسیایی به منظور افزایش همکاری‌های مالی دیدار کرد.
عزم رئیس‌جمهور ونزوئلا برای توسعه روابط اقتصادی با چین رئیس جمهور ونزوئلا در سفر خود به چین با مقامات و مسئولان شرکت ملی نفت، خودروسازی، ساختمان‌سازی و مخابرات این کشور آسیایی به منظور توسعه و گسترش روابط اقتصادی نشست‌هایی برگزار کرد.
حمایت «اوباما» از مکزیک در مبارزه با جرم و جنایت رئیس‌جمهور آمریکا حمایت خود را از دولت مکزیک در زمینه پایان دادن به جرم و جنایت و قاچاق مواد مخدر اعلام کرد.
برخورد دو قطار مسافربری در برزیل با 140 زخمی برخورد 2 قطار مسافربری در برزیل باعث اختلال در سیستم حمل‌و‌نقل ریلی این کشور شده و 140 زخمی برجای گذاشت.
احتمال سوزاندن اجساد دانش‌آموزان ناپدید شده مکزیکی در کوره‌های ارتش بر اساس یک فرضیه جدید علمی، احتمال سوزاندن اجساد دانش‌آموزان ناپدید شده مکزیک در کوره‌های جسد‌سوزی ارتش این کشور وجود دارد.
ونزوئلا افزایش روابط اقتصادی با چین را خواستار شد رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که قصد دارد روابط خود با چین را در زمینه‌های اقتصادی و انرژی گسترش دهد.
محاکمه دیکتاتور گوآتمالا بار دیگر به تعویق افتاد پس از آن که وکلای دیکتاتور گوآتمالا استدلال کردند رئیس دادگاه عالی این کشور برای قضاوت صلاحیت ندارد، دادگاه پیرامون بررسی این پرونده بار دیگر به تعویق افتاد. رئیس مؤسسه همبستگی با مردم کوبا: کوبا به مبارزات علیه تحریم‌های اقتصادی آمریکا ادامه می‌دهد رئیس مؤسسه همبستگی با مردم کوبا با اشاره به روند مبارزات دولت کوبا علیه تحریم‌های اقتصادی و تجاری آمریکا اعلام کرد که کشورش به کمک جنبش‌های متحد با خود در هر کجای دنیا، شدت این مبارزات را نیز افزایش خواهد داد.
حمایت ونزوئلا از روسیه مقابل تحریم‌های آمریکا رئیس جمهور ونزوئلا طی ملاقات با معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که در مقابل اقدامات مداخله‌جویانه و تحریم‌های آمریکا علیه این کشور از روسیه حمایت می‌کند.
آزادی زندانیان کوبایی در نیویورک جشن گرفته شد آزادی زندانیان کوبایی که مدتی در زندان آمریکا حبس شده بودند از سوی سازمان‌های اجتماعی متحد و همراه با ملت کوبا در نیویورک جشن گرفته شد.
رکوردشکنی آمریکا در اخراج 51 هزار مهاجر گوآتمالایی در سال 2014 بر اساس گزارش سالانه اداره کل مهاجرت گوآتمالا، آمریکا بیش از 51 هزار گوآتمالایی را در سال 2014 اخراج کرده است.
وزیر اقتصاد آرژانتین: صندوق کرکس در پی بی‌ثباتی در اقتصاد آمریکای لاتین است وزیر اقتصاد آرژانتین ضمن اشاره به ادامه روند فعالیت‌های ضد دولتی صندوق کرکس علیه کشورش اعلام کرد که هدف اصلی این صندوق بی‌ثبات کردن سیستم اقتصادی در کل منطقه آمریکای لاتین است.
مورالس: در رابطه با ایران، کوبا و ونزوئلا از آمریکا پیروی نمی‌کنیم رئیس جمهور بولیوی با اشاره به اینکه آمریکا از رابطه کشورش با ایران، کوبا و ونزوئلا ناخوشایند است، یادآور شد که بولیوی در این باره مستقل عمل کرده و معتقد به فرهنگ گفت‌وگو است.
معترضان مکزیکی پادگان‌های ارتش را اشغال می‌کنند معترضان دانش‌آموزان ناپدیدشده مکزیکی معتقدند ارتش این کشور در جرم و جنایت علیه این دانش‌آموزان نقش داشته و به همین منظور قصد دارند پادگان‌های نظامی این کشور را اشغال کنند.
رئیس‌جمهور ونزوئلا: آمریکا به دنبال تخریب اقتصاد اعضای اوپک است رئیس‌جمهور ونزوئلا با اشاره به مضرات فراوان استفاده از روش هیدرولیکی برای محیط زیست اعلام کرد که بدون شک هدف اجرای این روش، تخریب اقتصاد کشورهای عضو اوپک می‌باشد.
آتش‌سوزی بزرگ در پایتخت «ال‌سالوادور» آتش‌سوزی بزرگ یک مرکز تجاری در پایتخت «ال‌سالوادور» بدون بر جای گذاشتن کشته‌ای، خسارت گزافی را در پی داشت.
«مورالس» و «فرناندز» محبوب‌ترین رؤسای جمهور آمریکای لاتین شدند بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده رؤسای جمهور بولیوی و آرژانتین با کسب به ترتیب 75 و 49 درصد از آراء از محبوب‌ترین رهبران سیاسی منطقه آمریکای لاتین در حال حاضر به شمار می‌روند.
آرژانتین بار دیگر حق مالکیت خود بر جزایر مالویناس را مورد تأکید قرار داد آرژانتین بار دیگر ضمن رد حضور نظامیان انگلیسی در جزایر مالویناس و استعمار 182 ساله این منطقه توسط آن‌ها خطاب به جوامع بین‌المللی یادآور شد حق مالکیت و حاکمیت این جزایر بدون هیچ شکی متعلق به آرژانتین است.
شعار جدید اتوبوسرانی آرژانتین: مالویناس متعلق به ما است سیستم حمل‌ونقل عمومی آرژانتین به منظور تداعی حق مالکیت آرژانتین بر جزایر مالویناس در سطح کشور، از روز جمعه نصب شعار «مالویناس متعلق به آرژانتین است» را بر روی تمامی وسایل حمل‌ونقل عمومی موجود در این کشور الزامی دانست. انتهای پیام/

93/10/20 - 11:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن