تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799643577




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکای لاتین در هفته‌ای که گذشت محکوم کردن رئیس‌جمهور آرژانتین در پرونده آمیا/ سفر «مادورو» به کشورهای عضو اوپک/نامه کاسترو به مارادونا


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آمریکای لاتین در هفته‌ای که گذشت
محکوم کردن رئیس‌جمهور آرژانتین در پرونده آمیا/ سفر «مادورو» به کشورهای عضو اوپک/نامه کاسترو به مارادونا
محکوم کردن رئیس جمهور آرژانتین در پرونده آمیا، سفر «مادورو» به کشورهای عضو اوپک، نامه فیدل کاسترو به مارادونا و سرمایه‌گذاری میلیاردی چین در آمریکای لاتین از مهم‌ترین اخبار آمریکای لاتین در هفته گذشته است.

خبرگزاری فارس: محکوم کردن رئیس‌جمهور آرژانتین در پرونده آمیا/ سفر «مادورو» به کشورهای عضو اوپک/نامه کاسترو به مارادونا



به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین، محکوم کردن رئیس جمهور آرژانتین در پرونده آمیا، سفر «مادورو» به کشورهای عضو اوپک، نامه فیدل کاسترو به مارادونا، سرمایه‌گذاری میلیاردی چین در آمریکای لاتین، تظاهرات گسترده برزیلی‌ها علیه افزایش قیمت حمل و نقل، انتقاد «مورالس» از اپوزیسیون بولیوی به دلیل تأثیرپذیری از آمریکا و حمله افراد ناشناس به ساختمان مخابرات در ونزوئلا از مهم‌ترین اخبار آمریکای لاتین در هفته گذشته است.
مادورو: ونزوئلا همواره در کنار روسیه خواهد بود رئیس‌ جمهوری ونزوئلا در بخشی از سفر دوره‌ای خود به کشورهای عضو اوپک، در دیدار با همتای روس خود تاکید کرد کاراکاس همواره در کنار مسکو خواهد بود.
تحقیقات پرونده ناپدید شدن 43 دانش‌آموز مکزیکی پایان یافت دفتر دادستانی مکزیک پس از انجام چندین عملیات تحقیقاتی در پرونده ناپدید شدن 43 دانش‌آموز این کشور اعلام کرد در حال حاضر مراحل تحقیق و جست‌وجو در این پرونده به پایان رسیده است.
تاکید اکوادور و روسیه بر تقویت نظام چندقطبی در عرصه بین‌المللی در پی نشست پارلمانی آسیا پاسفیک، اکوادور و روسیه تاکید کردند از طریق افزایش همکاری‌ها به سوی صلح، ثبات و امنیت حرکت کرده و به تقویت نظام چندقطبی در عرصه بین‌المللی می‌پردازند.
صف شرکت‌های آمریکایی پشت مرزهای کوبا با توجه به تصمیم اخیر رئیس جمهوری آمریکا در ازسرگیری روابط با کوبا بسیاری از شرکت‌های تجاری آمریکایی آمادگی خویش برای برقراری ارتباط با کوبا را اعلام کردند.
رئیس جمهور کلمبیا برقراری آتش‌بس با «فارک» را پذیرفت رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد به هیئت مذاکره کننده دولت این کشور دستور داده است به زودی مذاکره با نیروهای مسلح انقلابی (فارک) را به منظور پایان دادن به درگیری‌ها و برقراری آتش بس دوجانبه و قطعی آغاز کند.
رئیس دفتر ریاست جمهوری آرژانتین: محکوم کردن «کریستینا فرناندز» در پرونده آمیا مضحک است رئیس دفتر ریاست جمهوری آرژانتین محکوم شدن رئیس‌جمهور این کشور توسط دادستان ویژه پرونده حادثه آمیا را مضحک و تمسخرآمیز توصیف کرد.
ثبت 100 قتل در 10 روز در هندوراس آمار و ارقام نشان می‌دهد که سیاست هندوراس در نظامی کردن امور نتیجه مثبتی نداشته و بیش از 100 قتل در روزهای آغازین سال 2015 در این کشور به ثبت رسیده است.
شهردار سابق «ایگوآلا» به مشارکت در ناپدید شدن دانش‌آموزان مکزیکی متهم شد شهردار سابق شهر «ایگوآلا» در مکزیک که به علت جرایم سازمان‌یافته، آدم‌ربایی و قتل در زندان به سر می‌برد، در پرونده دانش‌آموزان ناپدیدشده مکزیکی متهم شناخته شد.
مورالس: بولیوی از تقاضای دریایی خود دست بر نمی‌دارد رئیس جمهور بولیوی آخرین ادعاهای مطبوعات شیلی درباره کناره‌گیری بولیوی از تقاضای دریایی خود در دادگاه بین‌المللی لاهه را صراحتا رد کرد.
مادورو در الجزایر: نفت سلاح ژئوپلتیک جهانی نیست/کودتای اقتصادی در ونزوئلا شکست می‌خورد رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد که نفت نه تنها نمی‌تواند به عنوان یک سلاح ژئوپلتیک در برابر سایر کشورها استفاده شود بلکه نباید بهانه‌ای برای آمریکا محسوب شود تا به وسیله آن دیگر کشورها را نیز مطیع خود سازد.
افزایش همکاری اکوادور و کشورهای آسیا پاسفیک اکوادور با برگزاری نشست پارلمانی آسیا پاسفیک به تقویت اتحاد و همکاری با کشورهای آسیایی و حاشیه اقیانوس آرام پرداخت.
اکوادور: سازمان ملل نیازمند اصلاحات جدید است رئیس مجلس ملی اکوادور طی نشست پارلمانی آسیا پاسفیک در این کشور ضمن تأکید بر ضرورت انجام برخی اصلاحات در ارگان‌های سازمان ملل اعلام کرد که همه خواستار وجود سازمانی چندجانبه‌گراتر و همچنین متحدتر هستند.
دعوت برزیل از شرکت‌های خارجی برای توسعه پروژه‌های نفتی مسئولان شرکت نفتی و دولتی «پتروبراس» پس از قطع همکاری با 23 شرکت داخلی به دلیل دست داشتن در پرونده فساد مالی اکنون قصد دارند فعالیت خود را با هدف مشارکت با شرکت‌های خارجی مجددا آغاز کنند.
تظاهرات کارگران برزیلی در اعتراض به اخراج گسترده در کارخانه‌های خودروسازی هزاران نفر از کارگران کارخانه‌های خودروسازی برزیل علیه اخراج گسترده کارگران در این کشور تظاهرات کردند.
چامسکی: جدایی از آمریکا به سود کشورهای آمریکای لاتین بوده است تحلیلگر برجسته آمریکایی با توجه به مقاومت منطقه آمریکای لاتین در برابر امپریالیسم آمریکا اعلام کرد جدایی از آمریکا به سود کشورهای این منطقه بوده است.
مادورو: جنگ نفت را با اقتصاد قوی شکست می‌دهیم رئیس‌جمهور ونزوئلا گفت: صداهای شومی از تداوم جنگ نفت تا 2 سال آینده به گوش می‌رسد اما با این وجود ما قدرت مقابله با این بحران را با قدرتمندتر کردن اقتصاد خود داریم.
«فیدل کاسترو» به شایعات مرگ خود پایان داد+عکس «فیدل کاسترو» رهبر انقلاب کوبا پس از گذشت چند هفته از پراکنده شدن شایعات فراوان در مورد مرگش با ارسال نامه‌ای به «مارادونا» ستاره فوتبال آرژانتین که مدتی است در کوبا به سر می‌برد؛ به این شایعات پایان داد.
قطار سفر «مادورو» به ایستگاه الجزایر رسید رئیس‌جمهور ونزوئلا در ادامه سفر دوره‌ای خود به کشورهای عضو سازمان اوپک وارد الجزایر شد.
مبادلات تجاری آرژانتین و چین افزایش می‌یابد رئیس‌جمهور آرژانتین به منظور تقویت روابط دوجانبه و گسترش همکاری‌ها به چین سفر خواهد کرد.
ونزوئلا: تغییر در قیمت نفت بر سیستم اقتصادی تأثیرگذار است دولت ونزوئلا ضمن تأکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به روند بهبودی بازار نفت جهانی اعلام کرد که تغییر در قیمت نفت در جهان بدون شک بر سیستم اقتصادی تأثیرگذار است.
پیشنهاد روزنامه نیویورک‌تایمز برای سفر گردشگران به کوبا روزنامه «نیویورک تایمز» در لیست مکان‌های پیشنهادی خود برای سفر در سال 2015، پس از «میلان»، کوبا را به گردشگران توصیه کرد.
راهکار ونزوئلا و عربستان برای افزایش قیمت نفت در بازار جهانی رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که ونزوئلا و عربستان به استراتژی لازم برای افزایش مجدد قیمت نفت در بازار جهانی دست یافته‌اند.
آرژانتین یک شرکت داروسازی آمریکا را محکوم کرد آرژانتین فعالیت‌های مخفیانه یک شرکت داروسازی آمریکا را به دلیل آزمایش داروهای خطرناک در بیمارستانی در «بوینوس آیرس‌» محکوم کرد.
دبیرکل سازمان کشورهای آمریکایی: بهبود روابط کوبا و آمریکا برای دو کشور ضروری بود دبیر کل سازمان کشورهای آمریکایی ضمن تأکید بر اهمیت بهبودی روابط بین آمریکا و کوبا اعلام کرد که این مسئله برای هر دو کشور امری ضروری محسوب می‌شود.
انتقاد «مورالس» از اپوزیسیون بولیوی به دلیل تأثیرپذیری از آمریکا رئیس جمهور بولیوی ضمن شکایت از اپوزیسیون این کشور به دلیل تأثیرپذیری از آمریکا اعلام کرد که این گروه قصد دارد با این اقدامات به ستادهای انتخاباتی بولیوی نیز وارد شده و آن‌ها را نیز تحت تأثیر قرار دهد.
حمله افراد ناشناس به ساختمان مخابرات در ونزوئلا افراد ناشناس به ساختمان شرکت دولتی مخابرات ونزوئلا در «پوئرتو اورداز» واقع در ایالت «بولیوار» حمله کردند که طی این حادثه به 8 خودرو خسارت وارد شد.
تظاهرات علیه دولت مکزیک در «فینیکس» آمریکا فعالان اجتماعی در شهر «فینیکس» با برپایی تظاهرات ضمن اعلام حمایت خود از پرونده دانش‌آموزان ناپدید شده مکزیکی کمک‌های آمریکا به دولت سرکوب‌گر این کشور آمریکای لاتینی را محکوم کردند.
تظاهرات گسترده برزیلی‌ها علیه افزایش قیمت حمل و نقل هزاران نفر از مردم برزیل در اعتراض به افزایش هزینه در سیستم حمل‌ونقل عمومی کشور به خیابان‌ها آمده و تظاهرات کردند.
آرژانتین: مقابل صندوق کرکس مغلوب نخواهیم شد وزیر خارجه آرژانتین ضمن اشاره به ادامه روند ایستادگی این کشور علیه صندوق کرکس اعلام کرد دولت کشورش هیچ‌گاه مقابل این صندوق مغلوب نخواهد شد.
مکزیک از آمریکا نفت وارد می‌کند مکزیک، نهمین تولیدکننده بزرگ نفت در دنیا، با هدف بهینه‌سازی کارایی پالایشگاه‌های خود، تصمیم به واردات نفت از آمریکا گرفته است.
سرمایه‌گذاری میلیاردی چین در آمریکای لاتین در نشست چین و جامعه کشورهای آمریکای لاتین و کارائیب (سلاک) این کشور آسیایی از سرمایه‌گذاری 250 میلیارد دلاری خود در منطقه آمریکای لاتین طی 10 سال آینده خبر داد. انتهای پیام/

93/10/27 - 10:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن