تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه نودژ: پیام مقام معظم رهبری حس کنجکاوی جوانان را بیدار می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه نودژ:
پیام مقام معظم رهبری حس کنجکاوی جوانان را بیدار می‌کند
امام جمعه نودژ منوجان گفت: مقام معظم رهبری با طرح چند سئوال اساسی از جوانان کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی، حس کنجکاوی آن‌ها را بیدار می‌کنند.

خبرگزاری فارس: پیام مقام معظم رهبری حس کنجکاوی جوانان را بیدار می‌کند



به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام رضا احمدی‌نیک ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه نودژ اظهار داشت: یکی از عواملی که سبب می‌شود نفس انسان خوار شود و به تعبیری اعتبار خود را در جامعه از دست بدهد‌ این است که انسان طمع به جمع‌آوری مال داشته باشد.
وی بیان داشت: امام علی(ع) فرمودند، «من تعجب می‌کنم و فردای قیامت اهل محشر تعجب می‌کنند از انسان‌هایی که در دنیا فقیرانه زندگی کردند، اما باید مانند ثروتمندان حساب پس دهند و آن‌ها انسان‌های بخیلی هستند که خداوند مال را در اختیار آن‌ها قرار داده اما خودشان، همسر و فرزندانشان از آن استفاده نمی‌کنند».
خطیب جمعه نودژ خاطرنشان کرد: انسان نباید عنان زبانش را رها کند و هر چه از زبانش بیرون می‌آید را بگوید، زیرا نفس انسان عزیز است و باید حفظ شود.
وی در زمینه پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی ابراز داشت: امروزه دنیای غرب از رشد روزافزون اسلام و موج اسلام‌خواهی جوانان به شدت نگران است و به همین دلیل تصویر اسلام آمریکایی و داعش را به جامعه و جوانان خود تلقین می‌کنند.
احمدی‌نیک تصریح کرد: در واقع مقام معظم رهبری با طرح چند سئوال اساسی از جوانان این کشورها حس کنجکاوی آن‌ها را بیدار می‌کنند که با مطالعه دقیق و بدون پیش داوری حب و بعض درباره اسلام و شخص پیامبر (ص) تحقیق کنند.
وی بیان داشت: عمده سئوالات مقام معظم رهبری نشان می‌دهد که امروزه در جوامع غربی اوج خفقان است و غربی‌ها اجازه نمی‌دهند که جوانان درباره اسلام آزادانه تحقیق کنند و به همین دلیل به دلخواه خود از اسلام تصویر مجسم می‌کنند.
خطیب جمعه نودژ با تبریک سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) اظهار داشت: امیدواریم خداوند به تمام مسلمانان توفیق شناخت معارف اهل بیت (ع) و توفیق عمل به آن‌ها را عنایت کند.
انتهای پیام/80031

93/11/03 - 16:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن