تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818758749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت ورزش و جوانان در پي عملياتي کردن سخنان مقام معظم رهبري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ دي ۱۳۹۳ (۱۴:۶ب.ظ)
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام: وزارت ورزش و جوانان در پي عملياتي کردن سخنان مقام معظم رهبري است دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اين نکته که خواست نظام جمهوري اسلامي ايران توجه به سياست هاي کلان کشور است، گفت: وزارت ورزش و جوانان بر همين مبنا علاوه برکارهاي اجرايي به امر سياست گذاري ورزش در دراز مدت نيز توجه دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن رضايي، دبيرمجمع تشخيص مصلحت نظام در جلسه امضاي تفاهم‌نامه کميسيون چشم‌انداز و امور نخبگان تشخيص مصلح نظام با وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: اين کميسيون مي‌تواند دو نوع ارتباط با وزارت ورزش و جوانان داشته باشد، يکي براي تحقق اهداف سند چشم‌انداز به‌عنوان يک سند ملي تا بر اساس شاخص‌هاي 1404 امور کشور شکل بگيرد، رابطه ديگري که مي‌توانيم با اين وزارتخانه داشته باشيم در بخش سياست‌هاي کلي ورزش است که طي آن سياست‌هاي کلي برنامه ششم را بررسي مي‌کنيم تا در اين برنامه بتوانيم جاي پاي خوبي براي ورزش ايجاد کنيم، اين برنامه گام مهمي براي سند چشم‌انداز خواهد بود.
رضايي با تأکيد به اين نکته که سياست‌هاي کلان وزارت ورزش و جوانان بسيار مهم است، گفت: کارهاي خوبي در اين وزارتخانه آغازشده و از همين رو از مسؤولان وزارت ورزش و جوانان به‌منظور عملياتي کردن چارچوب‌هاي سخنان مقام معظم رهبري تشکر مي‌کنم.
دبير مجمع تشخيص مصلحت در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به موضوع اقتصاد ورزش گفت: جاي اين بحث در ورزش ايران خالي است و معتقدم با شکل‌گيري اين بخش مي‌توان خوداتکايي لازم را در ورزش ايجاد کرد و از اتکاي ورزش به منابع دولتي کم کرد.
رضايي، افزود: بايد به دنبال درامدهاي پايدار در ورزش باشيم و اقتصاد ورزش مي‌تواند حتي به اقتصاد ملي هم کمک کند، به نظرم ما به اقتصاد ورزش نياز داريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن