تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820854079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجموعه 10 جلدی «چگونه؟ چرا؟ چطور؟» روانه بازار کتاب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: انتشار کتاب های علمی-آموزشی ویژه دانش آموزان توسط «به نشر»؛ مجموعه 10 جلدی «چگونه؟ چرا؟ چطور؟» روانه بازار کتاب شد خبرگزاری پانا: مجموعه کتاب 10 جلدی «چگونه؟ چرا؟ چطور؟» به عنوان مجموعه ای علمی- آموزشی برای آزمایش و تحقیق دانش آموزان توسط انتشارات آستان قدس رضوی چاپ و روانه بازار کتاب شد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲ بهمن ساعت 12:37

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مجموعه کتاب های کودک و نوجوان این انتشارات با عنوان «کتاب های پروانه» با چاپ کتاب در موضوعات گوناگون ادبی، علمی- آموزشی، مذهبی، بازی‌های خلاق و غیره تلاش دارد تا گامی برای ارتقاء فرهنگ مطالعه در کشور و به ویژه در حوزه کودک و نوجوان بردارد. بر همین اساس مجموعه کتاب 10 جلدی «چگونه؟ چرا؟ چطور؟» نوشته «جیم پایپ» و ترجمه عفت امیر بیک زاده درقطع رحلی چاپ شده است. مجموعه ای علمی برای دانش آموزان که آنها را به انجام آزمایش و تحقیق تشویق می کند. در مجموعه «چگونه؟ چرا؟ چطور؟» که به صورت مصور و رنگی تهیه شده است، آزمایش های ساده و قابل انجام در منزل و وسایل بدون خطر و ضرر برای کودکان از جمله آزمایش هایی درباره ذوب و منجمد شدن، نیروها و حرکت، تعادل، صوت، الکتریسیته، نور، خاصیت مغناطیسی و رنگ ها معرفی شده است. موضوعات این مجموعه کتاب ها شامل چرا اجسام روی زمین می‌افتند(آزمایش هایی درباره تعادل)، چگونه کشتی روی آب شناور می‌ماند(آزمایش هایی درباره شناورماندن و فرورفتن در آب)، آهن ربا چیست(آزمایش هایی درباره خاصیت مغناطیسی)، چرا یخ ذوب می‌شود(آزمایش هایی درباره ذوب و منجمد شدن) می‌باشد. همچنین چگونه شیپور به صدا در می‌آید(آزمایش هایی درباره صدا)، چگونه باتری ها باعث به کار افتادن وسایل می شوند(آزمایش هایی درباره الکتریسیته)، چگونه چرخ ها حرکت می کنند(آزمایش هایی درباره غلتیدن و سُر خوردن) و رنگین کمان چیست(آزمایش هایی درباره رنگ ها) سایر موضوعات این مجموعه 10 جلدی را شامل می شود. علاقه مندان به تهیه مجموعه کتاب 10 جلدی «چگونه؟ چرا؟ چطور؟» و همچنین سایر کتاب های انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه‌های این موسسه در مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن