تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819057184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از هنر و تجربه دیگران/ مجموعه داستان‌های عشایری را روانه بازار می‌کنم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: استفاده از هنر و تجربه دیگران/ مجموعه داستان‌های عشایری را روانه بازار می‌کنم
منصور علیمرادی گفت: هر هنرمندی برای انجام کار از تجربیات و هنر دیگران استفاده می‌کند.
به گزارش نامه نیوز، این نویسنده ، اظهار کرد: یک خاطره از روستای قدیمی ما در جنوب کرمان جرقه نوشتن رمان ‌«تاریک ماه» را در ذهن من ایجاد کرد و به همین دلیل است که این داستان بومی بوده و از فرهنگ بومی و حتی معنوی منطقه برای نوشتن آن استفاده‌ شده است.


او بابیان این‌که داستان در خصوص یک مرد محلی است که در جنوب کرمان گروگان گرفته می‌شود و پس از آزادی از دست آن‌ها دچار سرگردانی می‌شود، افزود: زبان شاعرانه و گرم محلی و روایت ساده از مهم‌ترین ویژگی‌های این رمان است.

نویسنده رمان ‌«تاریک ماه» ادامه داد: آن‌چه در این رمان روایت‌ شده بر مبنای ضرورت داستان پیش رفته و از بخشی از فرهنگ مردم جنوب ایران خط‌دهی شده است یعنی این آداب‌ و رسوم بوده‌اند که به داستان ریتم داده‌اند.

علیمرادی تصریح کرد: هر هنرمندی برای انجام کار از تجربیات و هنر دیگران استفاده می‌کند و من نیز از این قاعده مستثنا نیستم، اما من سعی نکردم از رمان‌نویسی شخصی تقلید کنم بلکه آن‌چه را در میان مردم اتفاق می‌افتاد به رشته تحریر درآوردم.

او گفت: نظر اکثر افرادی که این کتاب را مطالعه کرده‌اند مساعد بوده است و بازخوردهای خوبی داشته‌ام و به همین دلیل این بازخوردها مرا برای ایجاد یک مجموعه داستانی جدید مصِّر کرد.

این نویسنده خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک قرار است مجموعه داستان‌های عشایری را روانه بازار کنم که این بار نه از دید یک فرد در کویر جنوب بلکه از نگاه عشایر به زندگی وارد شده‌ام.

علیمرادی اظهار کرد: در حوزه نشر در حال حاضر وضعیت خوب است و امسال نزدیک به 100 عنوان کتاب به چاپ رسید که اکثر آن‌ها توسط جوانان کشور نوشته‌ شده بود و برخی از آن‌ها آثار خوبی بود.



منبع: ایسنا


۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن