تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799067302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسياري از بانوان برجسته در کشورهاي اروپايي به وضعيت زنان کشور ما حسرت مي‌خورند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ بهمن ۱۳۹۳ (۲۲:۴۲ب.ظ)
نماينده تهران درمجلس شوراي اسلامي: بسياري از بانوان برجسته در کشورهاي اروپايي به وضعيت زنان کشور ما حسرت مي‌خورند عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: نگاه غرب به زن، تبليغاتي و ابزارگونه است و شعارهايي که براي آزادي زنان داده مي‌شود در اصل براي رسيدن به سودهاي بالا براي سرمايه داران مي‌باشد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، نماينده تهران درمجلس شوراي اسلامي در نهمين همايش بانوان مبلغه استان قم که با موضوع «دستاوردهاي انقلاب اسلامي در حوزه زنان» در سالن جلسات جامعه مدرسين حوزه علميه قم برگزار شد، بر اهميت تبليغ در جامعه اسلامي اشاره کرد و بيان داشت: امام خميني(ره) بر تاثير انقلاب اسلامي تاکيد فراوان داشتند و هم اکنون با ظهور انقلاب، توانايي ديدن حقايق را يافته ايم.
وي دستاوردهاي انقلاب اسلامي براي کل جامعه را عظيم برشمرد و اظهار داشت: وقوع تحول عظيم در ساختار سياسي کشور که تا پيش از اين در تمامي جهات به غرب وابسته بود و نهايتا موجب وابستگي فرهنگي جامعه نيز شده بود؛ کاملا ملموس است و با شروع انقلاب اسلامي، استقلال شيريني به وجود آمده که نتيجه آن را در ساير کشورها هم مي‌توان ديد.
خانم فاطمه آليا ، عزت، سربلندي و آزادي را نتيجه عمل به احکام اسلامي در پرتو انقلاب اسلامي بيان کرد و افزود: اين نعمت الهي بود که خداوند آن را به مردم اين زمان، عرضه داشت.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي درباره دستاوردهاي انقلاب اسلامي براي زنان گفت: بسياري از بانوان برجسته در کشورهاي اروپايي به وضعيت زنان کشور ما حسرت مي‌خورند، ولي ما متوجه موقعيت خود نيستيم.
عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: نگاه غرب به زن، تبليغاتي و ابزارگونه است و شعارهايي که براي آزادي زنان داده مي‌شود در اصل براي رسيدن به سودهاي بالا براي سرمايه داران مي‌باشد.
خانم آليا به تلاش غربي‌ها براي دوري زنان از وظيفه اصلي خود اشاره کرد و گفت: فريب دادن زنان، نياز به هزينه و آموزش و نشر کتاب داشت که دشمنان براي رسيدن به خواسته خود تمامي اين کارها را انجام دادند و بيشتر اين تلاش‌ها در کشورهاي آسياي غربي انجام مي‌شد.
نماينده مجلس شوراي اسلامي به تلاش امام خميني(ره) براي طرح ريزي ساختاري براي قوانين کشوري و حضور زنان در جامعه اشاره کرد و بيان داشت: بعد از پيروزي انقلاب در حوزه زنان سه دستاورد هويت، عزت، اعتماد به نفس، توجه به خانواده را کسب نموده ايم. و اين در حالي است که تا قبل از انقلاب بخشي از زنان جامعه هويت اجتماعي نداشتند و بيشتر به يک عروسک شبيه بودند و يا بايد عقب نگه داشته مي‌شدند.
فاطمه آليا افزود: نگاه اسلام به زن به خوبي توسط حضرت امام خميني(ره) مطرح گرديد و زن و مرد در ابعاد انساني به خوبي داراي حقوق صحيحي مي‌باشند. زنان پس از انقلاب اسلامي عزت و اعتماد به نفس پيدا کردند که اين دو امر به خوبي در روزهاي انقلاب و جنگ تحميلي ديده مي‌شد.
عضو کميسيون فرهنگي مجلس به نقش بانوان در کانون خانواده اشاره کرد و گفت: زن در هر جايگاهي که در خانواده باشند، بسيار تاثيرگذار است و اين امر باعث تاثيرگذاري فرهنگي آنان مي‌شود.
وي اظهار داشت: فرهنگ همانند هواي سالم نقش ضروري در زندگي دارد پس حتما حضور در فضاهايي فاسدي که از سوي ديگران برنامه ريزي شده‌اند موجب تخريب فضاي خانواده‌ها و تفکر جوانان مي‌گردد.
نماينده مجلس شوراي اسلامي سپس به نقش دولت‌ها در زمينه فرهنگ و نقش زنان اشاره کرد و گفت: ما در اين رابطه فراز و فرودهاي بسياري داشتيم و اين به سبب دولت‌هاي مختلفي بوده که بر سر کار آمده‌اند و البته بسياري از اشتباهات تا مدتها قابل جبران نيست.
خانم آليا اظهار داشت: مجلس شوراي اسلامي تفاهم نامه اي با صندوق جمعيت سازمان ملل نوشته‌اند که يکي از مفاد آن، استفاده از مشاورين خارجي در امور خانواده است و اين در حالي است که به گفته مقام معظم رهبري ما در مسئله زنان از دنيا طلبکاريم، زيرا به اسم حقوق زنان، آنها را مورد پايمال و بهره جويي قرار داده‌اند.
وي افزود: تبادل تجربه با ساير کشورها در زمينه زنان و خانواده از موارد اين تفاهم نامه است و اين در حالي است که نگاه کشورهاي ديگر به خانواده و زنان نگاهي ابزاري است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين که جنگ سايبري در پيش است و اين کار باعث عقب ماندگي فکري و اقتصادي و فرهنگي است گفت: اين مسئله از سويي باعث کاهش جمعيت مي‌گردد که تا چند سال آينده ايران به يک کشور کهنسال و کم جميعت تبديل خواهد شد که به راحتي تسليم هر قدرتي خواهد شد.
فاطمه آليا در پايان بيان داشت: ما اميدواريم در سبک زندگي اسلامي و افزايش جمعيت مواردي را استخراج کنيم و در اختيار مبلغان قرار دهيم تا بتوانند به خوبي در صحنه‌هايي که حاضر مي‌شوند آنها را به مردم ارائه کنند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن