تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798259640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجت‌الاسلام عارفی: کشورهای اسلامی فرانسه را در قبال توهین به پیامبر تحریم کنند/ اهانت به پیامبر سرآغاز دوره جدیدی در اسلام‌گرایی اروپایی‌ها خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حجت‌الاسلام عارفی:
کشورهای اسلامی فرانسه را در قبال توهین به پیامبر تحریم کنند/ اهانت به پیامبر سرآغاز دوره جدیدی در اسلام‌گرایی اروپایی‌ها خواهد شد
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه اهانت به پیامبر سرآغاز دوره جدیدی در اسلام‌گرایی اروپایی‌ها خواهد شد، گفت: کشورهای اسلامی یکصدا کشور هتاک فرانسه را تحریم نفتی و کالایی کنند تا کارهای مشابه اتفاق نیافتد.

خبرگزاری فارس: کشورهای اسلامی فرانسه را در قبال توهین به پیامبر تحریم کنند/ اهانت به پیامبر سرآغاز دوره جدیدی در اسلام‌گرایی اروپایی‌ها خواهد شد



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عارفی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با محکوم کردن اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی «شارلی‌ ابدو» اظهار داشت: اهانت به پیامبر خوبی‌ها حرکتی غیراخلاقی، غیرانسانی و غیرحرفه‌ای است، چراکه شخصیت والای پیامبر اسلام برای جهانیان روشن شده و خدمات جهانی ایشان بر کسی پوشیده نیست.
وی ادامه داد: قرن‌ها جهان از خدمات مسلمان‌ها استفاده کرده و خدمات مسلمان‌ها مرهون دستاوردهای دین محمد (ص) است و چنین شخصیتی با چنین عظمتی با یک توهین لکه‌دار و به قول معروف دریا با آن عظمت با یک آب خوردن سگ نجس نمی‌شود.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان خاطرنشان کرد: اینها خودشان را در دنیا خراب می‌کنند، اعتقاد دارم اهانت به پیامبر سرآغاز دوره جدیدی در اسلام‌گرایی اروپایی‌ها خواهد شد.
عارفی ادامه داد: بعد از جریان سلمان رشدی و  اولین کاریکاتوری که اروپایی‌ها از پیامبر اسلام کشیدند، یک موج اسلام‌گرایی آغاز شد، تعداد زیادی از مردم اروپا و آمریکا با مطالعه افکار و آراء اسلام و مسلمان‌ها به اسلام روی آوردند و یک سال بعد از اینکه کانادایی‌ها کاریکاتوری از پیامبر کشیدند باعث شد نام پیامبر (ص) به عنوان بیشترین نام در اروپا نامگذاری شود.
وی اضافه کرد: هرچه آنها بخواهند با حقایق مبارزه کنند مردم را متوجه حقایق می‌کنند و در حقیقت اینها به ضرر خودشان کار می‌کنند.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: هدف غربی‌ها از این کار این است که بر شکست‌های خودشان در فلسطین، لبنان، یمن، عراق، سوریه و حتی افغانستان سرپوش بگذارند، اینها به امید اینکه جهان اسلام را خورد خواهند کرد، آمدند اما در مقابل یکپارچگی مسلمانی حفظ شد.
وی بیان داشت: غربی‌ها در واقع می‌خواستند دهکده جهانی را به ریاست آمریکا و افکار غرب درست کنند، اما موفق نشدند، از این رو راهی را پیش گرفتند و برای اینکه مردم جهان را به اسلام بدبین کنند گروه تروریستی داعش را به وجود آوردند به جان ملت عراق و سوریه انداختند که در نهایت دامن‌گیر خودشان شد و کاری را نتوانستند پیش ببرند.
عارفی خاطرنشان کرد: آنها می‌خواستند مسلمانان را خشن جلوه دهند و افکار مسلمانان را افکاری زشت، عقب مانده و وحشیانه معرفی کنند، صهیونیست‌ها خوشان طراحی می‌کنند که یک مجله کاریکاتوری را چاپ کند و بعدا خودشان به آنجا حمله می‌کنند و دوباره کاریکاتور مجددی را مطرح می‌کنند.
وی بیان داشت: این کار در حقیقت یک سناریوی طراحی شده صهیونیستی برای اهداف سیاسی و ضد فرهنگی برای تخریب چهره اسلام است و انسان‌های آزاده و پیروان ادیان الهی این اقدام را محکوم می‌کنند.
عارفی در ادامه گفت: ما این اقدام مجله فرانسوی را به مسیحیت، یهودیت و ادیان الهی منتسب نمی‌دانیم زیرا همه ادیان الهی به همدیگر احترام قائل هستند بلکه این اقدام را کار صهیونیست‌ها می‌دانیم.
وی با تأکید بر اینکه هیچ مسلمانی توهین به پیامبر و جمیع مقدسات را نمی‌پذیرد و نمی‌تواند سکوت کند، گفت: امیدواریم شاهد آخرین اقدام غربی‌ها در توهین به مقدسات انسان‌ها باشیم.
عارفی ادامه داد: آنها اعتقاد به تقدس اسلام ندارند ولی ادعا دارند که حامی حقوق بشر هستند، 2 میلیارد بشر اعتقاد به پیامبر اسلام دارند و این کارشان یعنی نقض حقوق بشر و توهین به حقوق بشر و حریم شکنی از این حقوق، که امیدواریم به این کارشان خاتمه دهند.
وی گفت: بعد از جریان سلمان رشدی، جهان اسلام به ویژه امام راحل عزیزمان با فتوای خودشان حرکت مناسبی کردند که اگر آن روز در جهان پشتیبانی قاطعی می‌‌شد قطعا امروز دیگر به ساحت مقدس پیامبر خوبی‌ها توهین نمی‌شد.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اظهار تأسف از اینکه برخی از کشورهای اسلامی نافی اتحاد بین کشورهای اسلامی هستند و متأسفانه تحت سیطره صهیونیسم جهانی قرار دارند، اضافه کرد: اگر کشورهای عربی و اسلامی سفرای فرانسه را بیرون می‌کردند و اگر ارتباطاتشان را با این کشور قطع می‌کردند و اگر آنها را تحریم نفتی و کالایی می‌کردند قطعا فرانسه شکست می‌خورد و عبرتی برای کشورهای غربی می‌شد که کار مشابهی را انجام ندهند.
عارفی افزود: ما خواهان این هستیم که کشورهای اسلامی از این خواب غفلت بیدار شوند و یکصدا و همراه، یک سیاست را دنبال کنند و کشور هتاک فرانسه را تحریم نفتی و کالایی کنند تا کارهای مشابه اتفاق نیافتد.
وی در پایان سخنان خود بیان داشت: متأسفانه رئیس جمهور فرانسه بعد از این جریان ازاین اقدام توهین‌آمیز مجله «شارلی‌ ابدو» حمایت کرد و اگر وی این اقدام را محکوم می‌کرد، باید حساب فرانسه را جدا می‌دانستیم ولی چون تأیید کرد حساب «شارلی‌ ابدو» پای دولت فرانسه نوشته خواهد شد. انتهای پیام/

93/10/30 - 10:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن