تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820851826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال توقف خط توليد ايرباس اي 380


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ بهمن ۱۳۹۳ (۱۷:۱۸ب.ظ)
احتمال توقف خط توليد ايرباس اي 380 بدبيني هايي همواره در مورد مدل ايرباس اي 380 وجود داشته است که هيچ گاه هواپيمايي سودآور براي ايرباس نخواهد بود اما اکنون اين هواپيماساز نيز به اين نقطه رسيده اند.
به گزارش خبرنگار موج و به نقل از بيزنيس ويک، هارولد ويلم، مدير ارشد مالي،در جلسه اي در دهم دسامبر در لندن، خطاب به سرمايه گذاران از احتمال توقف توليد اي 380 تا سال 2018 خبر داد و گفت: اين موضوع زماني اتفاق نخواهد افتاد که با سرمايه گذاري بيشتر بتوان اين هواپيما را براي مسافران جذاب تر کرد.
بر اساس اين گزارش، ساير مديران ارشد ايرباس سعي در کم اهميت جلوه دادن اين موضوع داشته اند.
به گفته اين مديران؛ تقاضا براي بزرگترين جت مسافربري دنيا بيشتر خواهد شد.
به گفته جان ليي،مدير فروش ايرباس، هواپيماي اي 380 در سال هاي پيش رو سهم عمده اي را در بازار از آن خود خواهد کرد.
يان دروسل،تحليل گر "اودو" در پاريس، هزينه ارتقاي موتور اي 380 را حدود 2.5 بيليون يورو برآورد مي کند.زيرا که چنين سطحي براي ارتقا به چهار سال زمان نياز خواهد داشت.
گفتني است، فروش کنوني اي 380 رو به کاهش گذاشته زيرا که بسياري از خطوط هواپيمايي به اين نتيجه رسيده اند که سرمايه گذاري در خصوص ساخت هواپيماهاي کوچک تر نتيجه بهتري خواهد داشت.
به گفته اکساندر دو ژونياک، سرپرست اجرايي هواپيمايي اير فرانس، مسير هاي محدودي هستند که نياز به حمل مسافرين بيشتر از 500 نفر را دارند.
براساس اين گزارش، هنوز در سال جاري هيچ کدام از خطوط هواپيمايي سفارشي براي خريد اي 380 نداده اند. البته آينده اين مدل بسته به رضايت خريدارن عمده آن از جمله خطوط هوايي امارات دارد.
تيم کلارک، مدير عامل هواپيمايي امارات نماينده ايرباس را فراخوانده تا در مورد اظهارات ويلم،مدير ارشد مالي ايرباس در خصوص آينده مدل اي 380 با وي صحبت نمايد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن