تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803051227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات شورایاری نباید سیاسی شود/ایجاد تشکیلات مشورتی برای استفاده از تجربیات شورایاران ادوار مختلف


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: طلایی در مراسم تقدیر از شورایاران مناطق 2و 12 گفت:
انتخابات شورایاری نباید سیاسی شود/ایجاد تشکیلات مشورتی برای استفاده از تجربیات شورایاران ادوار مختلف
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: انتخابات شورایاری محلات تهران به هیچ وجه سیاسی نیست و بدون شک حضور تمامی افراد جامعه می تواند به بهتر برگزار شدن این انتخابات کمک کند.


به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مرتضی طلایی رئیس ستاد هماهنگی شورایاران محلات تهران با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان از دوم بهمن ماه آغاز  و انتخابات در هشتم اسفند ماه و راس زمان تعیین شده برگزار می شود، اظهار کرد: یکی از نشانه های توسعه در هر جامعه ای این است که مدیران دستگاه ها و سیاستگزاران جامعه بتوانند منابع انسانی که در واقع یک یک شهروندان جامعه هستند را تبدیل به سرمایه اجتماعی کنند.

وی تصریح کرد: بدون شک پیش برد برنامه های شهر و کشور بدون این سرمایه های اجتماعی امکان پذیر نیست و این سرمایه های اجتماعی نیز به میدان نمی آیند مگر با اعتماد به مدیران و سیاستگزاران جامعه. این اعتماد میان مردم و مدیران تنها در صورتی حاصل می شود که مردم ببیند که مدیران به چه میزان به تعهداتشان پایبندهستند.

طلایی ادامه داد: متاسفانه امروز در جامعه حتی خود ما دست اندرکاران در سطوح مختلف به این راهبرد اساسی تبدیل سرمایه های انسانی به سرمایه اجتماعی باور نداریم و طبیعی است که مردم نیز آن را باور نکنند.

رئیس ستاد هماهنگی شورایاران محلات تهران تاکید کرد: ما در سه دوره فعالیت شورایاران دستاوردهای فراوانی را بدست آورده ایم و از روزی که جلسات در خانه ها شکل می گرفت تا امروز که برخی شورایاران علاوه بر ساختمان و تجهیزات گردش مالی میلیاردی دارند به نتایج خوبی رسیده ایم و این مسیر طی شده مسیر مناسبی بوده است.

وی گفت: اما علیرغم پیشرفت های فیزیکی و کمی باید بگویم که از نظر نرم افزاری پیشرفت قابل قبول و مورد نظر را نداشته ایم. ما در محلات هفت عضو شورایاری داریم که متاسفانه اکثرا تعامل میان دبیر محلات و اعضا کامل و پیوسته نبوده است. بدون شک ارتباط مستمر با مردم اعتماد و مشارکت مردمی را به دنبال خواهد داشت اما ما در این بخش حتی در ارتباط با خودمان نیز دچار مشکل بوده ایم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ما بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام داده ایم سعی داریم تا این ضعف بزرگ را در دوره چهارم شورایاران به حداقل برسانیم. ما در دوره جدید روال انتخاب اعضای هیئت امنای شورایاری های محلات را تغییر داده ایم. در این دوره باید یک نفر از روحانیون محل، یک نفر از اعضای بسیج و هیئات مذهبی یک نفر از اعضای فرهنگی و معلمان دبیرستان ها و یک نفر از اصناف محل عضو هیئت امنای شورایاران محلات باشند.

طلایی گفت: ما اعتقاد داریم که فعالیت این گونه مجموعه ها باید ذیل مساجد به عنوان مهمترین رکن فرهنگی جامعه اسلامی باشد و بر سر این اعتقاد خود با هیچ کس معامله نخواهیم کرد.

وی بیان کرد: همچنین ما از شما که دوره مسئولیتتان در شورایاری محلات به پایان رسیده انتظار داریم اگر مجددا کاندیدا شدید علاوه بر خودتان نخبگان و کسانی که می توانند در پیشرفت محل و شهرکمک رسان باشند را وارد این انتخابات کنید و اگر به هر دلیل نخواستید دیگر وارد شورایاری ها شوید تجربیات خود را در اختیار ما و افراد جدید قرار دهید.چرا که به زودی تشکیلاتی مشورتی  ذیل ستاد هماهنگی شورایاری ها برای استفاده از شورایارانی که به هر دلیلی در دوره بعد مسوولیت ندارند تشکیل خواهد شد.

در پایان این مراسم از شورایاران مناطق 2 و 12تقدیر شد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن