تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803994421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از گدای پیشرفته تا فروش دختران در واتس آپ


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از گدای پیشرفته تا فروش دختران در واتس آپ


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در یکم بهمن ۱۳۹۳.فنجان قهوه‌خوری فضایی/پیشرفته ترین گدای دنیا/خانه ای که تبدیل به استخر توپ شد/روکشی خاص برای لامبورگینی/این کیف مدیر برنامه شما می‌شود/بخشی از محوطه حرم دانیال نبی(ع) فروریخت فنجان قهوه‌خوری فضایی

فنجان قهوه خوری فضایی

 مایعات در فضا رفتاری متفاوت از زمین دارند و چون هیچ گرانشی برای غلبه بر کشش سطحی آن‌ها وجود ندارد، اشکال کروی کوچکی را شکل می‌دهند و مانند ژله به فنجان‌هایشان می‌چسبند. بنابراین نوشیدن یک فنجان قهوه‌ در فضا به معضلی ویژه تبدیل می‌شود. در حال حاضر، فضانوردان به کیسه‌های پلاستیکی و بطری‌های فشار برای نوشیدن مایعات در فضا متکی‌اند. فنجان جدید، نخستین فنجانی نیست که توسط دانشگاه پورتلند ارائه شده اما گامی جدید در فرآیند تولید ظروف نوشیدنی کاربردی در گرانش صفر به شمار می‌آید. این فنجان که حق امتیاز آن به ثبت رسیده، محصول چاپ سه‌بعدی است که مانند یک پارچ عجیب به نظر می‌رسد و دارای لبه درازی است. فنجان ابداعی، کانال باریکی را شکل می‌دهد که از مولفه موئینگی برای خارج‌کردن مایع از فنجان و جاری‌کردن آن در لبه درازش استفاده می‌کند. صعود یا نزول مایع در داخل لوله موئین را «موئینگی» می‌گویند و هرگاه نیروی پیوستگی بین مولکول‌های مایع بیشتر از نیروی چسبندگی سطحی بین مایع و شیشه باشد، مایع در لوله پایین می‌رود. فنجان جدید، در واقع سیستم کنترل مایعاتی ارائه می‌دهد که به هیچ نوع پمپاژ یا نیروی گریز از مرکزی نیاز ندارد و شکل این فنجان می‌تواند مایعات را به مکان‌های مطلوب حرکت دهد. دانشمندان دانشگاه پورتلند در تلاش برای تولید مدل‌های رایانه‌ای جدید و ابزارهای تحلیلی جهت بررسی این موضوع هستند که مایعات در گرانش صفر چگونه عمل می‌کنند. فنجان ابداعی ماه نوامبر در «نشست دینامیک سیالات» انجمن فیزیک امریکا رونمایی شد.
بیشتر...

پیشرفته ترین گدای دنیا

پیشرفته ترین گدای دنیا

متکدیان و تنگدست ها سعی می کنند با گدایی زندگی خود را بگذرانند. این افراد معمولا در خیابان راه می روند و به راه های مختلف درخواست پول می کنند اما برخی نیز گدایی تبدیل به شغلشان شده است. دایمن پریستون بوث مردی است که به عنوان پیشرفته ترین و شاید باهوش ترین گدای دنیا شناخته شود. وی همیشه در مراسم های رسمی که افراد پولدار هستند حاضر می شود و از آن ها درخواست پول می کند. وی همچنین یک کارتخوان سیار دارد که بتواند به میزان لازم پول بگیرد.این گدای 37 ساله همیشه خودش رابه مراسم های مهم در لندن می رساند تا با فشار رسانه ها و به کمک دوربین مطبوعاتی از افراد مشهور پول بگیرد. ولی دقیقا زمانی گدایی می کند که دوربین ها سمت یک هنرپیشه یا فرد خاص هستند و وی نمی تواند پولی به او ندهد.دوستان وی اعتقاد دارند او سالانه چندین بار به سفرهای خارج از کشور می رود و درآمد بسیار بالایی دارد. وی به خودش سختی می دهد و در خیابان می خوابد تا بتواند بیشتر مردم را تحریک به پول دادن بکند. در سراسر لندن مغازه های مشهور یا رستوران و هتل های بزرگ وی را می شناسند و چندین بار هم پلیس اورا دستگیر کرده است اما نتوانسته اند جرم دقیقی برای وی بدست بیاورند و او همچنان آزاد است.
بیشتر...

خانه ای که تبدیل به استخر توپ شد

خانه ای که تبدیل به استخر توپ شد

یکی از بهترین خاطرات کودکی ما بازی در استخر توپ شهربازی است. شاید نکته خاصی در این میان نباشد اما همیشه لذتی که بازی در استخر توپ داشت را نمی توان با هیچ وسیله دیگری در شهربازی تعویض کرد. رومن آتوود یک پدر اهل لس آنجلس است که برای شاد کردن بچه هایش و همچنین رسیدن به آرزوی کودکی خود یک طبقه از خانه اش را تبدیل به استخر توپ کرد. این استخر توپ تمام طبقه اول خانه را پوشانده و همه می توانند در آن بازی کنند. آقای آتوود در مورد این کارش می گوید: چند کامیون توپ پلاستیکی خریدم و همه را در این طبقه از خانه خالی کردم. این آرزوی دوباره من بود تا بتوانم در این استخرها بازی کنم. او قصد ندارد خیلی سریع خانه خود را دوباره تغییر دهد.
بیشتر...

فروش زنان و دختران سوری در واتس‌آپ

شماری از سودجویان، زنان و دختران آواره سوری را از طریق تبلیغ در واتس‌آپ، به عقد مردان ثروتمند کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس بویژه عربستان در می‌آورند.  اخیراً، دارندگان واتس‌آپ و دیگر برنامه‌های ارتباط اجتماعی، پیام‌هایی دریافت کرده‌اند که در آن‌ها یک واسطه، برای ازدواج دختران و زنان سوری، شماره تلفن ارائه می‌دهد و ادعا می‌کند که این کار را جهت تأمین سرپناهی برای زنان و دختران بی‌پناه و آواره سوری انجام می‌دهد. این شخص تاکید می‌کند که از دولت عربستان، مجوز دارد و به او اجازه داده شده است دختران خانواده‌هایی که سرپرست خود را در درگیری‌ها در سوریه از دست داده‌اند را شوهر دهد. این ازدواج‌ها که با 1000 ریال (ریال سعودی) انجام می‌شود و شامل دختران بین 12 تا 17 ساله می‌شود، تنها چند ماه یا چندروز به طول می‌انجامند و شوهر، پس از سوءاستفاده از دختر یا زن سوری، او را طلاق می‌دهد. برخی ناظران، این‌گونه برنامه‌ها را به مثابه «پارتی‌هایی برای هتک ناموس و تجارت مجانی زنان سوری» می‌دانند. سازمان ملل و سازمان‌های حقوق بشری نیز با تأکید بر حجم گسترده سوءاستفاده جنسی از زنان آواره سوری، توقف فوری این پدیده را خواستار شده بودند.
بیشتر...

روکشی خاص برای لامبورگینی  
روکشی خاص برای لامبورگینی

ژاپنی‎ها سلیقه خاصی برای تزئین خودروهای خاص دارند. روکش هولوگرافیک برای این خودروی لامبورگینی اورنتادور که در اتوسالن 2015 ژاپن به نمایش درآمده، گواه این مطلب است.
بیشتر...
  مجازات سنگین داعش برای نواختن موسیقی

مجازات سنگین داعش برای نواختن موسیقی

داعش تصاویری را منتشر کرد که در آن تعدادی نوازنده به خاطر نواختن موسیقی غیر اسلامی مورد مجازات قرار گرفته و با شلاق و چماق تنبیه می شوند. داعش هر کدام از آنها را محکوم به تحمل 90 ضربه شلاق کرد و این حکم را در ملا علام اجرا کرد.   بنا بر اعلام داعش، این مجازات در منطقه ای در شرق شهر حلب روی داده است و صدها نفر در یکی از میدان های شهر گرد هم آمده تا مجازات این چند نفر را از نزدیک مشاهده کنند. در انتهای مراسم آلات وابزار موسیقی این افراد نیز که شامل ارگ و گیتار بود، توسط گروه داعش نابود شد. همچنین در واقعه ای دیگر، داعش 13 نوجوان و جوان را به خاطر تماشای مسابقه فوتبال تیم عراق در جام ملت های آسیا به قتل رساند. بر این اساس، داعش این افراد را به خیابان برده و با مسلسل آنها را تیر باران کرد. تا ساعاتی پس از این حادثه، اجساد این جوانان در خیابان رها شده بود چرا که والدین و خانواده این افراد می ترسیدند اجساد عزیزانشان را ببرند.
بیشتر...
این کیف مدیر برنامه شما می‌شود

این کیف مدیر برنامه شما می‌شود

 کوله پشتی های هوشمند، ترکیب یک کوله پشتی و یک کیف پیغام رسان اند. این کوله ها بدنه برزنتی ضد آب و بند چرمی دارند و چرخی فلزی روی بند آن ها تعبیه شده است که به عنوان یک سیستم کنترل از راه دور برای گوشی شما عمل می کند. اگر از طریق بلوتوث به کوله متصل شده و یک میکروفون را به رابط وصل کنید، کیف در هنگامی که یک تماس تلفنی داشته باشید می لرزد و شما می توانید با فشار دادن یک دکمه به تماس پاسخ دهید. لیپو، سازنده کوله پشتی های هوشمند، ایده دیگری دارد: چه می شود اگر خود کیف بتواند با تلفن شما سینک شود؟
نسخه به نمایش گذاشته شده این کوله پشتی در نمایشگاه CES به همین سادگی بود؛ اما لیپو، اواخر سال جاری کمپینی را برای دومین طرح خود علنی می کند که به قیمت 299 دلار به فروش خواهد رسید و شامل مجموعه ای از ویژگی های بیشتر و کامل تر است. این نسخه، علاوه بر این که به شما امکان پاسخ دادن به تلفن تان را می دهد، شما را قادر به گوش دادن به موسیقی و کنترل پخش آن و همچنین انجام برخی از نقشه برداری های بسیار ابتدایی خواهد ساخت. اگر کیف شما بیش از حد از گوشی دور باشد، می تواند برای یادآوری به شما زنگ بزند، یا اینکه با فشار دادن یک دکمه یک پین بر روی نقشه گوگل می افتد و شما می توانید مکانی که ماشین خود را در آنجا گذاشته اید روی نقشه علامت بزنید و سپس با استفاده از یک نرم افزار تلفن همراه به دنبال آن بگردید. در سرتاسر این کیف، 17 جیب در دسترس وجود دارد و شما می توانید چند قطعه اطراف کیف را برگردانید تا آن را از یک کیف پیام رسان با بند بلند به یک کوله پشتی با بند کوتاه تغییر دهید. قطعات الکترونیکی این وسیله به شکلی با سلیقه و ساده طراحی شده اند، به طوری که شما ممکن است حتی از دور متوجه آنها نشوید. برزنت ساده کیف تقریباً کمی بیش از حد براق و تیره رنگ به نظر می رسد و دکمه های پلاستیکی سیاه روی کیف قهوه ای رنگ، به زیبایی یک دکمه فلزی براق بر یک کیف مشکی به نظر نمی رسند.
با این همه، لیپو تلاش بسیاری کرده است که کیف را قابل تعمیر و ارتقا کند. کنترل کننده ها و رابط هدفون قابل تعویض هستند، بنابراین شما می توانید آنها را جدا کرده و در آینده به یک مدل جدید کیف متصل کنید، و یا حتی بالشتک بند را جدا کرده و آن را برای کیف دیگری استفاده کنید.
بیشتر...

بخشی از محوطه حرم دانیال نبی(ع) فروریخت

بخشی از محوطه حرم دانیال نبی(ع) فروریخت

بخشی از محوطه حرم دانیال نبی(ع) فروریخت

بخشی از محوطه حرم دانیال نبی(ع) فروریخت

قسمت شمالی بنای حرم دانیال نبی(ع) در شوش به علت گودبرداری غیراصولی فروریخت. این در حالی است که مسؤولان داخلی حرم به پیمانکار هشدار داده بودند که دیوار ترک برداشته و ترک آن در حال بزرگ شدن است. این ترک از دو روز پیش در دیوار حرم به وجود آمده بود. این گودبرداری غیراصولی با هدف بازسازی حرم انجام شده بود و امسال عملیات بازسازی حرم دانیال نبی (ع) برای چندمین بار کلنگ‌زنی شد اما به دلیل بی‌توجهی قسمت شمالی حرم که ورودی حرم است فروریخت.قسمت فروریخته حرم شامل دیوار و کاشی‌هایی با قدمت زیاد است و از لحاظ معماری وجهه مهمی داشته است. گفتنی است پرونده محوطه‌های باستانی شوش در یونسکو برای ثبت در فهرست جهانی در حال بررسی است.
بیشتر...
 


چهار شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن