تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819230949




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امضای تفاهم‌نامه بین دانشگاه شریف و سازمان بهزیستی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امضای تفاهم‌نامه بین دانشگاه شریف و سازمان بهزیستی خبرگزاری پانا: دانشگاه صنعتی شریف و سازمان بهزیستی کشور در زمینه فناوری‌های توانبخشی عصبی هوشمند با یکدیگر تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱ بهمن ساعت 10:14

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، با توجه به اهمیت و نقش روزافزون سامانه‌های توانبخشی هوشمند مبتنی بر فناوری نوین حسگری، پردازشگری، عملگری و واقعیت مجازی در توانمند‌سازی افراد مبتلا به انواع اختلالات حسی، حرکتی و شناختی و با توجه به رسالت سازمان بهزیستی کشور در زمینه‌ی گسترش خدمات توانبخشی و پیشگیری از تشدید معلولیت‌ها از یکسو و نیز راهبرد دانشگاه صنعتی شریف در زمینه توسعه تحقیقات کاربردی، این تفاهم‌نامه بین این دو سازمان منعقد شد. موضوع این تفاهم‌نامه، ارتقاء همکاری‌ها و بهره‌گیری بهینه از توانایی‌ها و امکانات دو طرف در جهت گسترش و تعمیق تحقیقات و پژوهش‌های علمی و کاربردی، توسعه فناوری‌های موثر و کارآمد بومی، ساخت، تأمین، تجهیز، آموزش و ترویج سامانه‌ها، روش‌ها و فرآیند‌های توانبخشی و توان‌افزایی فناورانه و هوشمند که به منظور حفظ، بهبود و افزایش توانایی‌های افراد دچار انواع ناتوانی‌های جسمی، حرکتی، حسی و شناختی و نیز سالمندان است. هدایت تحقیقات و پژوهش‌های دانش‌بنیان و کاربردی دانشگاه در راستای کمک به ماموریت‌های سازمان، توسعه مرزهای دانش و فناوری مبتنی بر ملاحظات بومی در حوزه توانبخشی عصبی، تکمیل حلقه فناوری از ایده تا محصول در حوزه توانبخشی عصبی، ترویج روش‌ها و فرآیند‌های توانبخشی و توان‌افزایی فناورانه و هوشمند به منظور توانمندسازی معلولان و مداخله به موقع برای کاهش معلولیت آنها و همچنین بهره‌مندی جامع از فناوری‌های نوین در راستای مداخلات درمانی و ارتقاء کیفیت زندگی افراد دچار معلولیت و ناتوانی از جمله اهداف تفاهم نامه، اعلام شده است. طرفین تفاهم‌نامه متعهد شده‌اند که با به کارگیری نیروی انسانی فضا و امکانات بالینی، تجهیزاتی، آزمایشگاهی و بنیه مالی خود حداکثر تلاش خود را جهت انجام تفاهم‌نامه به عمل آورند و همچنین به منظور ارتقاء سطح دانش دست اندرکاران توانبخشی، گسترش و ترویج کاربرد فناوری‌های نوین در این حوزه، برنامه‌های منسجم آموزشی و ترویجی مشترک از طریق برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی و بازدید‌های دوره‌یی در سطوح ملی، منطقه‌یی و بین‌المللی اجرا کند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن