تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی خبر داد امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان‌ صنایع و زندان‌های آذربایجان‌شرقی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی خبر داد
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان‌ صنایع و زندان‌های آذربایجان‌شرقی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: سازمان صنعت، ‌معدن و تجارت تفاهم‌نامه‌ای را با سازمان زندان‌های این استان به منظور فراهم آمدن زمینه اشتغال زندانیان امضا کرده است.

خبرگزاری فارس: امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان‌ صنایع و زندان‌های آذربایجان‌شرقی



حسین نجاتی امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار داشت: برای رسیدن به این هدف کلی این دو سازمان متعهد شدند اقدامات اولیه را در دوران تحمل کیفر و بعد از آن در دستور کار خود  قرار دهند.
وی با تاکید بر اینکه در این برنامه‌ریزی صرفاً ایجاد فضای اشتغال برای زندان بعد از طی دوران محکومیت هدف نیست، اضافه کرد: ایجاد فضای زندگی، کسب و کار سالم برای مجرمان آزاد شده و جلوگیری از تکرار اعمال مجرمانه و در نهایت ممانعت از مراجعه دوباره مجرمان به زندان از اهداف بلند مدت و تاثیرگذار این طرح است.
نجاتی در ادامه ایجاد فضای آموزشی برای مجرمان طی دوران محکومیت، توجه به استعدادها و سابقه شغلی و فعالیتی مجرمان برای انتخاب شغلی مناسب، فراهم آوردن زمینه حضور کارآفرینان موفق در زندان‌ها و ندامتگاه‌ها برای انتقال تجربیات به افراد حاضر در این مراکز، اعزام کارشناسان سازمان‌های مرتبط برای ارتقاء آگاهی شغلی مجرمان در زندان‌ها و غیره را از مفاد این تفاهم‌نامه برای اجرایی شدن اهداف پیش‌بینی شده عنوان کرد.
این مسئول در حوزه صنعت و بازرگانی، اجرایی شدن این طرح را مستلزم همکاری تمام نهادها،‌ ارگان‌ها، سازمان‌ها، واحدهای تولید و صنعتی، اشخاص حقیقی و حقوقی که در حوزه اشتغال دستی بر آتش دارند، اعلام کرد. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: مطمئناً با اجرایی شدن این طرح شاهد کاهش اعمال خلاف قانون و مجرمانه از سوی افراد به خصوص کسانی که سابقه کیفری و تخلف دارند، خواهیم بود.
نجاتی یادآور شد: در این طرح نیم نگاهی هم به خانواده مجرمان از طریق فراهم آوردن زمینه اشتغال خانواده آنان شده است.
به گفته وی، کسانی مشمول این طرح خواهند شد که از طریق سازمان زندان‌ها به صنعت،‌ معدن و تجارت معرفی شوند و مطمئناً رفتار افراد در دوران محکومیت و کسب امتیازات رفتاری و اخلاقی لازم تائیدکننده فرد برای دریافت شغل مناسب و تاثیرگذار خواهد بود.
انتهای پیام/60001/ن۲۰

93/10/15 - 15:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن