تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819420964




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم اتخاذ تصميم جدي کشورهاي مهم اوپک در خصوص قيمت نفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ بهمن ۱۳۹۳ (۹:۳۴ق.ظ)
لاريجاني در ديدار همتاي کويتي؛ لزوم اتخاذ تصميم جدي کشورهاي مهم اوپک در خصوص قيمت نفت رئيس مجلس گفت: تا زماني که کشورهاي مهم توليد کننده نفت تصميم جدي براي افزايش قيمت اتخاذ نکنند، قيمت نفت در سطح پايين باقي خواهد ماند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي که براي شرکت در دهمين اجلاس اتحاديه مجالس کشورهاي عضو سازمان همکاري‌ اسلامي به ترکيه سفر کرده است، روز گذشته (سه‌شنبه 30 دي‌ ماه) با عبدالله عبدالحميد، رئيس مجلس کويت ديدار و گفت‌وگو کرد.
علي لاريجاني در ابتداي اين ديدار با بيان اينکه روابط ايران و کويت همواره مثبت بوده است، اظهار داشت: ايران علاقمند به گسترش روابط اقتصادي و سياسي با کويت است بنابراين ضرورت دارد زمينه انجام اين مهم فراهم شود.
وي با تأکيد بر نقش امير کويت در تلاش براي برقراري ثبات در منطقه افزود: رژيم صهيونيستي و آمريکا از اختلافات جزئي بين کشورهاي اسلامي سوءاستفاده مي‌کنند، بنابراين بايد مسلمانان براي ايجاد روابط منسجم تلاش کنند.
رئيس مجلس در خصوص قيمت نفت گفت: تا زماني که کشورهاي مهم توليد کننده نفت تصميم جدي براي افزايش قيمت اتخاذ نکنند، قيمت نفت در سطح پايين باقي خواهد ماند، البته ايران قصد دارد در بودجه اتکا به درآمدهاي نفتي را قطع کند و براي بودجه‌هاي جاري از درآمد نفتي استفاده نکند و از درآمدهاي نفتي تنها در جهت سرمايه‌گذاري سود ببرد.
در ادامه اين ديدار عبدالله عبدالحميد رئيس مجلس کويت با ابراز خرسندي از ديدار با علي لاريجاني گفت: همواره ملاقات با شما مثبت بوده است و مي‌تواند زمينه توسعه روابط دو جانبه را فراهم کند.
رئيس مجلس کويت تصريح کرد: تمام مسلمانان بايد به ريسمان الهي چنگ بزنند، موضوعي که در قرآن بر آن تاکيد شده است.
عبدالله عبدالحميد خاطرنشان کرد: تجمع نمايندگان کشورهاي مسلمان بايد به نتيجه مشخص منتهي شود و براي چالش‌هاي پيش روي جهان اسلام تصميمات مطلوب اتخاذ شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن