تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820655282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارسلونا آخرین پیشنهاد سردار!


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: بارسلونا آخرین پیشنهاد سردار!
رسانه‌های ایتالیایی خبر دادند که بارسلونا آخرین باشگاهی است که تمایل خود را به جذب مهاجم ایرانی روبین کازان اعلام کرده است.
خبرگزاری فارس: بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی بارسلونا آخرین باشگاهی است که تمایلش را به جذب سردار آزمون از تیم روبین کازان نشان داده است. لیورپول، تاتنهام و آرسنال تاکنون تمایل خود را به جذب سردار آزمون نشان داده‌اند. همچنین گزارش‌های کالچو مرکاتو نیز نشان می‌دهد که غول‌های لالیگا به همراه یوونتوس و آث میلان در تلاش برای جذب این بازیکن با استعداد هستند. بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر برای شرکت در جام ملت‌های آسا در استرالیا به سر می‌برد اما آینده‌اش پس از بازگشت از استرالیا مشخص خواهد شد. آزمون با گلی که در پیروزی یک بر صفر شاگردان کی‌روش مقابل قطر به ثمر رساند تا ایران را راهی یک چهارم نهایی کند، درخشش خوبی در تیم ملی داشته است. با این حال آیرات گارایف، مدیر اجرایی روبین کازان در این باره گفته بود: سردار آزمون بازیکن روبین کازان است و با باشگاه قرارداد دارد. منتظر بازگشتش از جام ملت‌های آسیا می‌مانیم و منتظر هستیم تا بقیه فصل به پایان برسد. این خبرها را درمورد سردار شنیده‌ایم اما دلیلی نمی‌بینیم که تا زمان رسمی شدن پیشنهادات در این باره حرفی بزنیم. با توجه به محرومیت باشگاه بارسلونا در زمینه خرید بازیکن جدید تا سال آینده مشخص نیست چطور نام این بازیکن ایرانی به عنوان یکی از گزینه های مدنظر بارسا معرفی شده است!



سه شنبه, 30 دی 1393 ساعت 11:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن