تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت بانک صنعت و معدن از صنعتگران اردبيل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ دي ۱۳۹۳ (۱۳:۱۶ب.ظ)
حمايت بانک صنعت و معدن از صنعتگران اردبيل رئيس هيأت مديره و مدير عامل بانک صنعت و معدن گفت: بانک صنعت و معدن همواره از صنعتگران و توسعه صنعتي استان اردبيل حمايت کرده و در آينده نيز بر حمايت‌هاي خود خواهد افزود.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اشرف افخمي در نشستي که با حضور نمايندگان مجلس استاندار، رؤساي سازمان‌هاي صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌هاي صنعتي و تعدادي از صنعتگران استان اردبيل برگزار شد، با تکيه بر نگاه ويژه اين بانک به مناطق محروم کشور، مسووليت اجتماعي را يکي از شعارهاي اساسي بانک صنعت و معدن دانسته و تصريح کرد: ما با حمايت از صنايع در اين بخش از کشورمان به دنبال افزايش ميزان اشتغال و بهبود سطح زندگي مردم مناطق مزبور از جمله استان اردبيل هستيم.
در اين جلسه مجيد خدابخش، استاندار اردبيل، نيز ضمن قدرداني از بانک به خاطر تعامل سازنده با صنعتگران استان، ابراز اميدواري کرد که در آينده، اين همکاري افزايش يافته و آثار آن در اين استان نمود بيشتري پيدا کند.
ح‍‍ـقـيقـت پور، نماينده اردبيل استان اردبيل، در ديدار مزبور که در محل ساختمان مرکزي بانک صنعت و معدن برگزار شد، بيان داشت: بانک صنعت و معدن عملکرد خوبي در استان اردبيل داشته است.
وي سرمايه گذاري در بخش صنايع کوچک را براي اشتغال زايي در آن استان مناسب دانسته و سياست‌هاي جديد بانک در جهت ايجاد بانک صنايع کوچک و متوسط منظور حمايت مالي و مشاوره اي از اين صنايع را قابل ستايش توصيف کرد.
اين نشست با حضور اعضاي هيأت مديره و معاونين بانک صنعت و معدن و مديران تعدادي از شرکت‌هاي صنعتي استان اردبيل، نظير آرتاويل تاير، پرتوآذرشيت، نساجي ستاره اردبيل، آرتا پلاست، شرکت بازرگاني باتري اشجع و فارمند پارسيان برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن