تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819178947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم سياست زدايي از چهره سازمان هلال احمر/ فعاليت هاي بين الملل جمعيت تقويت شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۱۴ق.ظ)
لزوم سياست زدايي از چهره سازمان هلال احمر/ فعاليت هاي بين الملل جمعيت تقويت شود معاون اول رئيس جمهور گفت: در شرايط کنوني و با وجود مشکلات عديده کشورهاي منطقه، نياز است فعاليت هاي بين المللي جمعيت هلال احمر تقويت شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور در مراسم توديع و معارفه نماينده ولي فقيه و رئيس جمعيت هلال احمر با بيان اين مطلب تصريح کرد: در حال حاضر در شرق ايران کشورهاي افغانستان و پاکستان و در غرب نيز عراق و سوريه دچار بحران هاي اساسي هستند که نياز است جمعيت هلال احمر ايران کمک هاي خود به اين کشورها را افزايش دهد.
وي افزود: در شرايطي که ايران به کانون ثبات منطقه تبديل شده ساير کشورها نياز خود را از کشور ما طلب مي کنند.
معاون اول رئيس جمهور با تاکيد بر لزوم کاهش سياست گذاري از چهره سازمان هلال احمر ايران خاطر نشان کرد: مسوولان در سازمان هلال احمر بايد تمام توجه خود را به فعاليت هاي بشردوستانه معطوف کرده و از پرداختن به امور سياسي بپرهيزند.
وي ادامه داد: اعتبار جمعيت هلال احمر به استقلال اين سازمان است و بايد مرز فعاليت هاي آن با دولت مشخص شود.
جهانگيري با اشاره به فعاليت هاي گسترده صورت گرفته شده در جمعيت هلال احمر بيان داشت: در شرايطي که فعاليت هاي اين جمعيت بسيار زياد است دولت نيز همواره در کنار اين سازمان مردم نهاد خواهد بود و در حد توانمان براي رسيدن جمعيت هلال احمر به اهداف خود اين سازمان را ياري خواهد کرد.
معاون اول رئيس جمهور در خصوص اقدامات مردمي صورت گرفته شده در جمعيت هلال احمر متذکر شد: در حال حاضر شاهد هستيم که بيش از يک ميليون جوان داوطلب در اين سازمان همکاري مي کنند و اين ظرفيت بزرگي است که بايد هدايت شود.
وي سرمايه هاي اجتماعي را مهم تر از سرمايه هاي موجود در کشور دانست و تصريح کرد: سرمايه هاي اجتماعي که جمعيت هلال احمر از آن برخوردار است بسيار مهم تر از ساير سرمايه هاي موجود در کشور از جمله نفت به شمار مي رود.
جهانگيري از مسوولان حال حاضر جمعيت هلال احمر خواست که در راستاي افزايش داوطلبان فعال اين جمعيت اقدام کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن