تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802939211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشور:گشایش سیاسی در جامعه، موجب بی نیازی از درآمد نفتی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: وزیر کشور:گشایش سیاسی در جامعه، موجب بی نیازی از درآمد نفتی می شود اقتصاد > اقتصاد کلان - وزیر کشور در جلسه شورای اداری استان البرز با اشاره به اینکه 36 سال است که کشور تحت تاثیر انواع فشارهای سیاسی، اقتصادی و... از سوی دولت های دیگر قرار دارد بر لزوم آگاهی از شرایط کنونی کشور تاکید کرد و تحلیل و تصمیم گیری درست را در این شرایط ضروری دانست.

مریم پورابراهیم خبرآنلاین-البرز:عبدالرضا رحمانی فضلی در ادامه با بیان اولویت های برنامه خروج از رکود اقتصادی، تقویت سرمایه گذاری در کشور، افزایش بهره وری اقتصادی و صرفه جویی را مهمترین ارکان این برنامه دانست.
وی گفت: با توجه به حجم بالای نقدینگی در کشور و وجود زمینه های جذب سرمایه خارجی باید بستر لازم جهت سرمایه گذاری را فراهم ساخت چرا که بر اساس تحلیل های موجود، ایران با ثبات ترین کشور در منطقه به شمار می رود و این امکان وجود دارد تا در صورت بروز کوچکترین گشایش سیاسی حجم بالای سرمایه گذاری در کشور را شاهد باشیم تا آنجا که حتی از درآمد نفت بی نیاز شویم.
رحمانی فضلی در ادامه به موضوع افزایش بهره وری در تولید پرداخت وگفت: بر اساس برنامه پنجم توسعه نرخ بهره وری باید به 8 درصد می رسید اما متاسفانه در حال حاضر این عدد بسیار کمتر از حد تعیین شده است.
وزیر کشور با اشاره به صرفه جویی به عنوان سومین اولویت برنامه خروج از رکود اقتصادی این حوزه را درگیر مشکلات فراوان عنوان کرد و جهش از شرایط کنونی را در گرو فرهنگ سازی به وسیله ابتکارات نو دانست.
رحمانی فضلی در ادامه به مسایل موجود در حوزه اجتماعی و سیاسی کشور پرداخت و وحدت وانسجام در جامعه راعامل اصلی ثبات کشور معرفی کرد و ادامه داد: هرگونه ضعف در وحدت هم خلاف تامین امنیت ملی و هم خلاف عقل است بنابراین باید در مشترکات وحدت داشت و در مورد اختلافات، مبتی بر قانون عمل کرد.
وی با اشاره نزدیک شدن ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی پایبندی به اخلاق و قانون را متضمن تامین منافع ملی دانست و سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه صیانت از آرا حق الناس است را چراغ راه برگزارکنندگان انتخابات معرفی کرد و گفت: تمام قدرت ملت در قامت نمایندگان مجلس شورای اسلامی تجلی می یابد و ما وظیفه انتقال قدرت از مردم به این نمایندگان را بر عهده داریم که این وظیفه همان حق الناس است.
وزیر کشور در پایان با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع از عدم حفظ شئونات مردم در ادارات دولت انتقاد کرد و از برنامه های دولت برای رفع این نقص خبر داد.   1717

کلید واژه ها: استان البرز - نفت - صادرات نفت - رشد اقتصادی -




شنبه 27 دی 1393 - 17:06:41





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن