تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821244519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش هسته ای به نماد غرور ملی ایران تبدیل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه دلیجان: دانش هسته ای به نماد غرور ملی ایران تبدیل شده است خبرگزاری پانا: امام جمعه دلیجان گفت: ما دانشمندان هسته‌ای بسیاری را از دست داده‌ایم و این دانش فاخر و بومی در حال حاضر به عنوان نمادی برای غرور ملی ما تبدیل شده است.
۱۳۹۳ شنبه ۲۷ دي ساعت 10:55

خبرگزاری پانا+دانش هسته ای به نماد غرور ملی ایران تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان دلیجان اظهار داشت: دور جدیدی از مذاکرات هسته‌ای در راه است و این مهم در حال حاضر در ژنو آغاز شده است که ایران نیز باید تلاش کند تا بتواند عزت و اقتدار این نظام و اسلام را در این مذاکرات حفظ کند.
وی‌ ادامه داد: در حال حاضر دشمنان اسلام و نظام به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند که از این مذاکرات به عنوان دستاویزی برای رسیدن به این هدف استفاده می‌کنند بعد از مذاکرات مقدماتی بین وزیر امور خارجه ایران و آمریکا اصل مذاکرات بین نمایندگان ایران و 1+5، 28 دی ماه در سطح معاونان برگزار می‌شود.
امام جمعه دلیجان تاکید کرد: در این مذاکرات باید تلاش شود تا شان و منزلت این نظام نیز حفظ شود و چندین نکته مورد توجه مسئولان و مردم قرار گیرد که مهم‌ترین آن این نکته بوده که باید تلاش کنیم تا بتوانیم از توان داخلی و ظرفیت‌های موجود در کشور که به صورت بالقوه موجود است، استفاده کنیم و این ظرفیت‌ها را به بالفعل تبدیل کنیم.
حجت الاسلام کرامتی تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری در حل مشکلات اقتصادی، وابستگی به بیگانگان چیزی جز تحقیر برای کشور به دنبال ندارد و باید به این نکته نیز توجه شود که تکیه بر اقتصاد مبتنی بر نفت را باید تا حد ممکن کاهش دهیم و بتوانیم آن را به صفر برسانیم زیرا که کشور ما دارای ثروت‌های بسیار زیادی بوده و وابستگی به اقتصاد نفتی باید کاهش پیداکند.
وی بیان کرد: ما باید مواضع و اهداف دشمن را شناسایی کنیم و بتوانیم با هوشیاری در برابر زیاده‌خواهی‌های آنها ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم دشمنان سدی شوند در برابر رشد و توسعه علمی کشور و ما را از سیاست‌های استقلال طلبانه به ویژه در حوزه سیاست خارجی دور کنند.
امام جمعه دلیجان با اشاره به اینکه فتنه گران 88 حصر خانگی شدند گفت: این حصر خانگی کم‌ترین مجازاتی که برای این افراد می‌تواند وجود داشته باشد به سبب اینکه اقدام آن‌ها نوعی محاربه بوده و در این راستا به مخالفت علیه نظام و امام عدل و ولایت پرداخته‌اند وامنیت ملی را با همدستی با دشمنان خارجی به منظور براندازی نظام به خطر انداختند، بنابراین باید مجازات شوند.
حجت الاسلام کرامتی تصریح کرد: خیانت به امام و نظام و رهبری و ملت و نیز خیانت به خون هزاران شهید کم‌ترین حکمی که می‌تواند داشته باشد یک بار اعدام برای این افراد است و در صورتی این لکه ننگ از پیشانی نظام و اسلام پاک می‌شود که این افراد یا توبه کنند و یا اینکه اعدام شوند.
وی با اشاره به اینکه فتنه خط قرمز نظام است خاطرنشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری وزرا باید به تعهد فاصله گذاری با عناصر فتنه پایبند باشند زیرا ملت ایران نسبت به این قضیه حساس هستند و اینکه نمایندگانی در مجلس این حکم قانونی را زیر سؤال می‌برند و سبب خوشحالی دشمن می‌شوند جای تاسف دارد.
امام جمعه دلیجان افزود: در حال حاضر نیز دورجدید اسلام هراسی و اسلام ستیزی توسط یک نشریه فرانسوی ایجاد شده که دست به اقدامی بسیار شنیع زده و چندین باربه ویژه در ماه‌های گذشته کاریکاتور توهین آمیزی را علیه پیامبراسلام(ص) و مقدسات مسلمانان چاپ و منتشر کرده است که منجر به هلاکت تعدادی از کارکنان این نشریه شده است.
حجت الاسلام کرامتی تصریح کرد: این نشریه بعد از این اقدام به طور مجدد با حمایت کامل آمریکا، فرانسه و صهیونیسم اقدام به چاپ و نشر این کاریکاتور توهین‌آمیز در پنج میلیون نسخه کردند که نکته قابل توجه آن این بوده که این سناریو از جهات مختلفی شبیه سناریوی 11 سپتامبر بوده که بایک برنامه‌ریزی و طراحی صهونیستی انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه بر فرض که حمله کار مسلمانان باشد گفت: این مسلمانان نیزهمان افراطیونی هستند که کشورهای غربی در سوریه و عراق این افراد را آموزش داده و تربیت کرده است و این زمینه قدامات تروریستی به مقدسات نزدیک به دو میلیارد مسلمان است.
امام جمعه دلیجان بیان کرد: بیش از یک ملیون و هفتصد هزار مسلمان در این کشور هر روز شاهد این هستند که با حمایت‌های گسترده دولت‌های غربی به مقدسات آنها توهین می‌شود و این مهم به اسم آزادی بیان انجام می‌شود آن هم در کشور فرانسه که کسی در آن حق تردید در هلوکاست را ندارد این آزادی بیان داشتن بسیار مضحک و خنده‌دار است.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن