تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803281475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم توجه به تحولات اقتصاد جهاني، اقتصاد کشور و رخدادهايي مثل نوسانات قيمت نفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ دي ۱۳۹۳ (۱۰:۳۸ق.ظ)
صالح آبادي تأکيد کرد: لزوم توجه به تحولات اقتصاد جهاني، اقتصاد کشور و رخدادهايي مثل نوسانات قيمت نفت مدير عامل بانک توسعه صادرات ايران بر لزوم توجه به تحولات اقتصاد جهاني، اقتصاد کشور و رخدادهايي مثل نوسانات قيمت نفت تاکيد کرد و گفت: بحث مديريت ريسک نبايد به ريسک‌هاي اعتباري محدود شود.
به گزارش خبرگزاري موج، صالح آبادي در اولين جلسه شوراي مديران اين بانک بعد از استماع گزارش عملکرد بانک در سال 93 افزود: علاوه بر تشکيل کميته مديريت ريسک در بانک، و تا تشکيل يک واحد مشخص، مرکز پژوهش و آموزش بانک عهده دار اين وظيفه مهم مي‌شود و به‌طور مستمر گزارش‌هايي در خصوص تحليل وضعيت محيط تجاري و تبعات کاهش قميت نفت و اثرات آن بر بخش‌هاي مختلف تهيه خواهد کرد.
به اعتقاد صالح آبادي مرکز پژوهش و آموزش بانک بايد نحوه تنوع بخشي به خدمات بانک توسعه صادرات و راهکارهاي کارآمد و اثربخش در حوزه تجهيز منابع را به طور مستمر بررسي کند.
بنابراين گزارش، مدير عامل بانک توسعه صارات در ادامه سخنان خود خواهان تسريع در پيشبرد استراتژي‌هاي تأمين و تجهيز منابع شد و گفت: تجهيز منابع امري دستوري نيست و مقتضيات بازار در اين زمينه حرف اول را ميرند و اين بانک بايد بتواند سناريوهاي متنوعي را براي تجهيز منابع دنبال کند.
علي صالح آبادي ضمن اعلام اينکه اولويت بانک توسعه صادرات در اعطاي تسهيلات تأمين سرمايه در گردش واحدهاي توليدي و صادراتي است افزود: صادرات محور بودن مبناي پرداخت تسهيلات است و بايد به طور مستمر نسبت ميان تسهيلات اختصاص داده شده به طرح و تسهيلات سرمايه در گردش سنجيده شود.
مدير عامل بانک توسعه صادرات خوش حسابي مشتريان را فاکتور بسيار مهمي در پرداخت تسهيلات دانست و خاطرنشان شد: منظور از خوش حسابي صرفاً اين نيست که ببنيم آيا مشتري چک برگشتي يا مطالبات معوق به سيستم بانکي دارد يا خير بلکه علاوه بر اين دو عامل بايد سابقه مشتري در تسويه اقساط در سررسيد تعيين شده بدون نياز به پيگيري‌هاي مکرر و ايجاد هزينه براي بانک مشخص شود.
صالح آبادي تاکيد کرد: البته در بررسي سابقه مشتري مواردي که به نوعي ممکن است خارج از اراده مشتري بر وي تحميل شده باشد در نظر گرفته مي‌شود اما در هر حال بايد قبل از اعطاي تسهيلات فرآيندي براي نحوه مصرف تسهيلات مشخص شود و در مراودات بعدي با مشتري لحاظ شود.
مدير عامل بانک توسعه صادرات تقويت بسترهاي فناورهاي ارتباطات و اطلاعات را در اين بانک بسيار حائز اهميت عنوان کرد و گفت: بايد از همه ظرفيت‌هاي موجود در اين بخش فعال شود.
صالح آبادي در اولين جلسه حضور خود در شوراي مديران اين بانک به موضوع منابع انساني و اهميت انگيزش کارکنان و رضايتمندي آنان اشاره کرد و گفت: کارکنان مجرب و متخصص اين بانک بايد در تحقق اهداف بانک مشارکت جدي داشته باشند و احساس هويت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن