تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار نیروی انتظامی خرم‌آباد سارق ترانس برق چاه‌های آب کشاورزی خرم‌آباد دستگیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار نیروی انتظامی خرم‌آباد
سارق ترانس برق چاه‌های آب کشاورزی خرم‌آباد دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری سارق ترانس چاه‌های آب کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری فارس: سارق ترانس برق چاه‌های آب کشاورزی خرم‌آباد دستگیر شد



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین نجفی صبح امروز در حاشیه عملیات دستگیری 12 سارق در خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی بروز چند فقره سرقت ترانس برق چاه‌های کشاورزی بخش زاغه، بلافاصله مراتب به صورت ویژه جهت بررسی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به یگان‌های انتظامی ابلاغ شد.
نجفی افزود: پس از تلاش چند روزه و انجام تحقیقات میدانی و کار اطلاعاتی، سارق توسط یگان انتظامی بخش زاغه شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت با هماهنگی دستگاه قضایی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد ضمن اینکه در مخفیگاه وی مقداری ابزار و وسایلی که در راستای سرقت مورد استفاده قرار گرفته کشف و ضبط شد.
وی یادآور شد: پس از انتقال فرد سارق به یگان و بررسی سوابق وی مشخص شد، نامبرده از سارقان حرفه‌ای و دارای سوابق متعدد کیفری است که ضمن ثبت سوابق وی در پرونده به همراه شاکی‌ها و ابزار سرقت به دستگاه قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد تصریح کرد: با توجه به اینکه فرد دستگیر شده، دارای سوابق متعدد کیفری است، توسط دستگاه قضایی به اشد مجازات محکوم می‌شود.
*کشف 36 فقره سرقت در خرم‌آباد
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری 12 نفر سارق توسط گشت‌های رعد خبر داد.
نجفی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در برخی نقاط شهرستان بلافاصله مراتب به واحدهای گشت رعد (شکار مجرمان و مبارزه با سرقت) جهت پیگیری تا نتیجه ارجاع داده شد.
وی بیان داشت: پس از چهار شبانه‌روز تلاش بی‌وقفه ماموران، تعداد 12 نفر از سارقان شناسایی و پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه قضایی طی 12 بار عملیات رعد آسا، موفق به دستگیری سارقان شدند، پس از انتقال آنان به مکان‌های انتظامی و بازجویی‌های فنی، مالباختگان شناسایی و به تعداد 36 فقره سرقت اعتراف کردند.
نجفی اظهار داشت: در مدت این چند روز تعداد 5 دستگاه خودرو مسروقه، تعدادی لوازم و قطعات خودرو، مقادیری وسایل منزل و مقادیر قابل توجهی سایر سرقت‌ها کشف که پس از ارجاع پرونده به دستگاه قضایی همه آنها تحویل مالباختگان داده شدند.
وی بیان داشت: بیشتر سرقت‌های رخ داده بر اثر سهل‌انگاری مالباختگان بوده که برای مثال فردی، خودرو را به صورت روشن پارک و به داخل مغازه جهت خرید رفته که این حرکت به نوعی زمینه سرقت را برای سارق فراهم و سارق هم از این فرصت سوء استفاده و خودرو را به سرقت برده است.
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از مردم خواست توصیه‌های ایمنی و پلیسی در خصوص حفاظت از اموال و وسائط نقلیه خود را جدی گرفته و  زمینه‌ساز  فرصت برای افراد متخلف نباشند و هرگونه موارد مشکوک را نیز به صورت شبانه روز با مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.
انتهای پیام/2304/الف30

93/10/27 - 09:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن