تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801192702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی مرکز لرستان خبر داد دستگیری سارق سابقه‌دار خرم‌آبادی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامی مرکز لرستان خبر داد
دستگیری سارق سابقه‌دار خرم‌آبادی
فرمانده انتظامی مرکز لرستان از دستگیری یک نفر سارق سابقه‌دار که پس از رهایی از زندان مجدد اقدام به سرقت خودرو کرده بود، خبر داد.

خبرگزاری فارس: دستگیری سارق سابقه‌دار خرم‌آبادی



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین نجفی صبح امروز در حاشیه دستگیری سارق سابقه‌دار خرم‌آبادی در جمع خبرنگاران گفت: در پی‌وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهر خرم‌آباد ماموران اقدام به تحقیقات گسترده‌ای جهت شناسایی سارق و یا سارقان احتمالی کردند.
نجفی بیان داشت: پس از تحقیقات صورت گرفته در کمتر از 24 ساعت سارق شناسایی که طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات منسجم و سریع توسط تیم شکار کلانتری 14 کوی ارتش در حالی که در یکی از روستاهای اطراف شهر خرم‌آباد مخفی شده بود، شکار شد.
فرمانده انتظامی مرکز لرستان اظهار داشت: پس از انتقال فرد دستگیر شده به پاسگاه انتظامی وانجام تحقیقات اولیه مشخص شد، نامبرده از افراد سابقه‌دار است که مدت کمتر از یک ماه است که از زندان آزاد شده و پس از سپری کردن مدت محکومیت‌خود به محض رهایی از زندان مجدد اقدام به سرقت خودرو کرده است.
وی عنوان کرد: با توجه به سوابق کیفری متعدد وی و تعاملاتی که با دستگاه قضایی در خصوص برخورد قاطع با افراد مجرمان سابقه‌دار موجود است، محکومیتی سنگین برای وی اعمال می‌شود.
فرمانده انتظامی مرکز لرستان بیان داشت: افراد مجرم و سابقه‌دار چنانچه مجدد فعالیت‌های مجرمانه خود را ادامه دهند، ضمن اینکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط پلیس دستگیر می‌شوند، با توجه به سوابق آنها مجازات‌های سنگینی برای آنها صادر می‌شود.
*تیم‌های گشت رعــد همچون صاعقه بر سر مجرمان
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری 4 نفر سارق و کشف 29 فقره انواع سرقت خبر داد.
نجفی افزود: گشت‌های نامحسوس رعـد ( شکار مجرمان) شهرستان در 48 ساعت گذشته پس از کسب اخبار و اطلاعات لازم و همچنین رصد جرائم، موفق به شناسایی تعداد 4 نفر از سارقان شد.
وی بیان داشت: پس از شناسایی و تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفتن سارقان توسط تیم‌های گشت رعــد، با هماهنگی دستگاه قضایی طی چهارعملیات مجزا و مشترک به صورت غافلگیرانه دستگیر شدند.
نجفی اظهار داشت: سارقان دستگیر شده، جهت انجام بازجویی وتشکیل پرونده به پاسگاه دلالت که پس از بازجویی‌های فنی و ابتدایی به تعداد 29 فقره انواع سرقت  اعتراف، مالباختگان شناسایی و از صحنه‌های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفت که ضمن کشف مقادیری اموال مسروقه سارقان به همراه مدارک و مستندات جهت سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند. انتهای پیام/2304/ق30
 

93/10/13 - 09:29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن