تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798449358




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زورگیری به شیوه بارکَنی / شکارچیان پیک موتوری‌های بازار را شناسایی کنید + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
زورگیری به شیوه بارکَنی / شکارچیان پیک موتوری‌های بازار را شناسایی کنید + تصاویر
باند سارقان خشن که با شیوه بارکنی اقدام به زورگیری از پیک‌های موتورسیکلت سوار می‌کردند،‌توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در پی وقوع سرقت های خشن به شیوه سرقت در زمان انتقال و جابجایی بار توسط موتورسیکلت ، پرونده ای با موضوع "زورگیری به شیوه بارکَنی" تشکیل و به دستور شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
 
شناسایی دهها مالباخته :  
با آغاز رسیدگی به پرونده ، دهها راننده پیک های موتوری با مراجعه به اداره هجدهم اقدام به طرح شکایت در خصوص زورگیری و تهدید با سلاح سرد توسط سرنشینان چند دستگاه موتورسیکلت کردند .  
 
شکات که بیشتر آنها نیز در شرکت های خصوصی مشغول به کار هستند ، در زمان طرح شکایت عنوان می کردند که بواسطه سرقت اموال مجبور به پرداخت خسارت به صاحبین اصلی اموال شدند ؛ تعدادی از شکات در اظهارات خود عنوان می کردند که پس از سرقت ، عمده درآمد خود را صرف پرداخت خسارت می نمایند .  
 
اظهارات رانندگان پیک های موتوری :  
یکی از شکات در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "در ساعت 19:00 مورخه 17 آبان ماه ، در خیابان حافظ به سمت شوش در حال انتقال چندین کارتن حاوی لب تاپ به ارزش 6 میلیون و 400 هزار تومان بودم که ناگهان چند دستگاه موتورسیکلت ، ابتدای خیابان شوش به سمت من حمله ور شده و با تهدید چاقو و قمه اقدام به سرقت کارتن های حاوی لب تاپ ها کردند " .  
 
شاکی دیگری نیز عنوان داشت : "ساعت 18:30 مورخه 13 دی ماه در خیابان خیام جنوبی ، در حال انتقال چند کارتن لوازم پخش خودرو به ارزش 4 میلیون تومان بودم که دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 پس از پاره کردن کِش مخصوص نگهداری بار اقدام به سرقت کارتن ها کردند ؛ قصد تعقیب آنها را داشتم اما هر دو موتورسیکلت به سرعت به داخل کوچه های فرعی رفته و از محل متواری شدند ".  
یک پیک موتوری که چندین کارتن گوشی تلفن همراه از وی سرقت شده بود نیز در اظهارات ماشبه عنوان کرد : "در ساعت 19:00 مورخه 18 دی ماه از پاساژ علاءالدین چند کارتن گوشی تلفن همراه تحویل گرفته بودم ؛ جهت تحویل کارتن ها وارد باربری میدان شوش شده بودم که یک نفر با تیغ اقدام به پاره کردن کِش موتور کرد و یکی از کارتن ها را برداشت . قصد مقاومت داشتم که نفر دوم چاقویی را به پشت کمرم فشار داد ؛ دیگر نتوانستم هیچ حرکتی از خود نشان دهم و آنها نیز به سرعت از باربری خارج شدند".  
 
شناسایی مجرمین سابقه دار :  
با توجه به شناسایی دهها راننده پیک موتوری که همگی به شیوه ای مشابه و توسط سرنشیان چند دستگاه موتورسیکلت غالبا طرح هوندا 125 مورد زورگیری و سرقت قرار گرفته بودند ، دستگیری این گروه از سارقین در دستور کار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .  
 
با بررسی بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار ، دهها نفر از شکات موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار اداره هجدهم پلیس آگاهی بنام جعفر . س ( 26 ساله ) شدند که آخرین بار نیز به اتهام کیف قاپی دستگیر و روانه زندان شده بود .  
 
با معرفی "جعفر" از سوی تعداد زیادی از شکات به عنوان یکی از سارقین اصلی که بنا بر اظهارات شکات با تهدید قمه و چاقو مانع از هرگونه مقاومت آنها شده بود ، شناسایی دیگر همدستان وی در دستور کار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت ؛ با انجام اقدامات پلیسی ، 5 همدست جعفر از جمله دو برادرکوچکتر وی بنام های احمد (23 ساله) و جواد (18 ساله) و سه عضو دیگر گروه بنام های "رسول . ح" (24 ساله) ، "محمدرضا . ت" (20 ساله) و "محمدرضا . ر" (18 ساله) شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت .  
 
دستگیری تمامی اعضای گروه :  
با شناسایی مخفیگاه اعضای گروه سارقین در مناطق دولت آباد ، بومهن ، شوش ، میدان محمدیه و خیام ، دستگیری هر شش متهم در دستور کار عملیاتی کارآگاهان قرار گرفت ؛ سرانجام در ساعت 04:00 بامداد مورخه 23 دی ماه 1393 ، هر شش متهم در چند عملیات همزمان در داخل مخفیگاه هایشان دستگیر و به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .  
 
"جعفر . س" به عنوان سرکرده گروه ، پس از انتقال به اداره هجدهم صراحتا به دهها فقره زورگیری و سرقت به شیوه بارکنی اعتراف و عنوان داشت : "عمده رانندگان پیک های موتوری را در محدوده بازار تهران ، خیابان جمهوری و دیگر مناطق تجاری عمده ی تهران شناسایی ، تعقیب و نهایتا با مسدود کردن مسیر حرکت آنها و یا در زمان توقف در پشت چراغ قرمز با تهدید چاقو و قمه اقدام به سرقت می کردیم .  
 
سرهنگ کارآگاه داوود فـرد ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ ،با اعلام این خبر گفت : "با توجه به سوابق متهمین در ارتکاب جرایم مختلف ، شناسایی متهمین توسط تعدادی از شکات و همچنین اعتراف صریح متهمین بویژه سرکرده گروه به دهها فقره سرقت و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی و شکات ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر اعضای این گروه از سارقین خشن از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند ".  
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن