تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815561449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رتبه پنجم استان لرستان در سرانه مصرف خانوار/لزوم فرهنگ سازي قناعت در استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ دي ۱۳۹۳ (۱۲:۳۷ب.ظ)
استاندار لرستان: رتبه پنجم استان لرستان در سرانه مصرف خانوار/لزوم فرهنگ سازي قناعت در استان لرستان از لحاظ سرانه مصرف خانوار جز ۵ استان اول کشور است اين‌ در حالي است که از نطر سزانه درآمدزايي رتبه ۲۹ کشور را به خود اختصاص داده است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان پنج‌شنبه، 25 دي در جلسه شوراي آموزش و پرورش استان رستان که در سالن اجلاس استانداري برگزار شد افزود: يکي از شاخصه‌هاي توسعه اقتصادي وجود تعادل ميان سرانه مصرف و درآمد است.
وي ادامه داد: لرستان از لحاظ سرانه مصرف خانوار جز 5 استان اول کشور است اين‌ در حالي است که از نطر سرانه درآمدزايي رتبه 29 کشور را به خود اختصاص داده است.
بازوند خاطرنشان کرد: کاهش ميزان مصرف‌گرايي در استان نياز به کار فرهنگي دارد که در اين زمينه رسانه‌‌ها و دانشگاه‌ها نقش قابل توجهي دارند.
استاندار لرستان اذعان کرد: بايد در استان شرايط به نحوي تغيير پيدا کند که سرانه در آمدي در بالاترين حد ممکن و ميزان مصرف در حدمتعادل باشد تا شاهد شکوفايي اقتصادي استان باشيم و اين محقق نمي‌شود مگر به‌واسطه نهادينه کردن فرهنگ قناعت در جامعه.
يادآور مي‌شود، در شوراي آموزش و پرورش استان مصوب شد که
شرکت‌هاي حامل انرژي لرستان تا 6 ماهه آينده به آموزش و پرورش لرستان مهلت دادند، تا بدهي‌هاي خود را پرداخت کند.
همچنين، استاندار لرستان 70 ميليون تومان براي تجهيز کتابخانه‌هاي مدارس لرستان اختصاص دهد و شهرداري لرستان خانه معلم را يک مرکز تجاري تلقي نکن بلکه آن را در رديف مراکز فرهنگي و آموزشي قرار دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن