تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819082349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چاه های آب کشاورزی زرندیه خاموش شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس امور منابع آب زرندیه در گفت و گو با پانا: چاه های آب کشاورزی زرندیه خاموش شد خبرگزاری پانا: رئیس اداره امور منابع آب زرندیه گفت: برای مقابله با کم‌آبی ناشی از کاهش ریزش‌های جوی، چاه‌های آب کشاورزی این شهرستان برای یک ماه خاموش شد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۵ دي ساعت 11:31

خبرگزاری پانا+چاه های آب کشاورزی زرندیه خاموش شد

جمال محمدی در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: خاموشی چاه‌های آب کشاورزی زرندیه با موافقت کشاورزان انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون 300 چاه آب کشاورزی در زرندیه وجود دارد، اظهار داشت: سالانه حدود 160 میلیون مترمکعب آب در چاه های کشاورزی زرندیه استحصال می شود.
رئیس اداره امور منابع آب زرندیه بیان کرد: منابع آب این شهرستان با این روند برداشت هم اکنون با سالانه 37 میلیون مترمکعب کسری حجم مخزن مواجه است.
محمدی با اشاره به اینکه خشکسالی یکی از پدیده های جوی است که بخش های مختلف محیطی را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: این پدیده یکی از بلایای طبیعی نامحسوس است که در نتیجه کمبود بارش در یک دوره زمانی و بطور معمول یک فصل یا بیشتر بروز می کند.
وی کاهش ذخایر آب سطحی شامل کاهش ذخایر مخازن سدها، خشک شدن چشمه ها و قنات ها، پیشروی بیابان، کاهش پوشش گیاهی، افت سطح آب زیرزمینی، خشک شدن مراتع، کاهش نفوذپذیری خاک، کاهش آب رودخانه ها و خالی شدن روستاها را بخشی از پیامدهای خشکسالی عنوان کرد.
رئیس اداره امور منابع آب زرندیه خاطرنشان کرد: به دلیل خشکسالی های متوالی در زرندیه طرح تمدید ممنوعیت توسعه بهره برداری از منابع آب زیرزمینی این شهرستان به مدت سه سال دیگر تمدید شد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن