تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819898286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی کارناوال ˝با کسی که شیشه مصرف می کند دوستی نکنیم˝ در خمین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اداره بهزیستی خمین به پانا خبرداد: راه اندازی کارناوال ˝با کسی که شیشه مصرف می کند دوستی نکنیم˝ در خمین خبرگزاری پانا: رئیس اداره بهزیستی خمین گفت: کارناوال شادی کودکان با عنوان ˝با کسی که شیشه مصرف می کند دوستی نکنیم˝ در این شهرستان راه اندازی می شود.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۵ دي ساعت 08:49

خبرگزاری پانا+راه اندازی کارناوال "با کسی که شیشه مصرف می کند دوستی نکنیم" در خمین

اسمائیل خانجانی در گفت و گو با خبرنگار پانا، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کارزار رسانه ای شیشه در خمین 75 برنامه متنوع آموزشی، علمی و فرهنگی از سوی اداره بهزیستی در حال اجرا می باشد.
وی افزود: این برنامه ها با همکاری 12 پایگاه ثابت و 17 پایگاه سیار و با مشارکت 45 نفر از افراد مراکز غیر دولتی و NGOها اجرای می شود.
رئیس بهزیستی خمین ادامه داد: توزیع گسترده بروشور و پمفلت های آموزشی و پوستر در خصوص آشنایی با عوارض خطرناک مصرف شیشه و توزیع 4000 تراکت توسط هواپیمای بدون سرنشین بر فراز شهر خمین و برگزاری 17 کارگاه آموزشی با همکاری 15 شرکت تعاونی روستایی و کارگاه های شهرک صنعتی از برنامه های دیگر برگزار شده محسوب می شود.
خانجانی بیان کرد: همچنین حضور گسترده ی کارشناسان بهزیستی در مهدهای کودک و مراکز غیر دولتی کمپ های ترک اعتیاد و مرکز DIC و TC و راه اندازی کارناوال شادی کودکان در سطح شهر و روستا توسط 4 اتوبوس با شعار با کسی که شیشه مصرف می کند دوستی نکنیم از اقدامات دیگر بود.
وی اظهار داشت: ارسال 4000 پیامک به عموم مردم جهت اطلاع رسانی و حضور در اداره زندان و حضور در مدارس ابتدایی شهرستان و ایراد سخنرانی و برپایی چادر اطلاع رسانی در مرکز شهر و ده ها برنامه فرهنگی و ورزشی و آموزشی از مهمترین برنامه های اجرایی طرح کارزار رسانه ای می باشد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن