تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820891083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسنی مبارک عملا یک هفته است که آزاد است


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


وکیل مدافع دیکتاتور؛
حسنی مبارک عملا یک هفته است که آزاد است
حسنی مبارک در ارتباط با هیچ قضیه دیگری تحت تعقیب نیست و هیچ حکمی علیه وی وجود ندارد و او حتی به صورت احتیاطی نیز در زندان نیست.



  به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، شبکه "العربيه" گزارش داد که وکیل حسنی مبارک دیکتاتور مخلوع مصر فاش کرد حسنی مبارک از یک هفته پیش در حکم فردی آزاد است و از دستگاه قضایی مصر خواسته است تدابیر مربوط به آزادی حسنی مبارک را از زندان به اجرا در آورد.  
فرید الدیب گفت از دادستانی کل مصر خواسته است پسران حسنی مبارک یعنی علاء و جمال مبارک نیز آزاد شوند.  
دستگاه قضایی مصر حسنی مبارک را از همه اتهامات وارده به وی از جمله کشتار صدها مصری در جریان انقلاب بیست و پنجم ژانویه سال 2011 میلادی و فساد مالی و صدور گاز ارزان قیمت به رژیم صهیونیستی تبرئه کرده است.  
بیشتر سران نظام سابق مصر مانند وزیر کشور و معاونانش تبرئه و آزاد شده اند.  
بنا بر این گزارش، فرید الدیب وکیل حسنی مبارک رئیس جمهور مخلوع مصر دیروز خبری بسیار ناگهانی و غیر منتظره و بر خلاف انتظار داد وفاش کرد حسنی مبارک از یک هفته پیش یعنی قبل از آنکه دیوان عالی مصر دیروز اعتراض به حکم صادره در خصوص کاخ های ریاست جمهوری را بپذیرد در حکم فردی است که آزاد است و دیگر اتهامی متوجه او نیست.      

"فريد الدیب" وکیل مدافع حسنی مبارک  
الدیب دیروز در پی اعلام رأی دیوان عالی کشور مصر مبنی بر پذیرفتن اعتراض به حکم صادره گفت: حسنی مبارک در ارتباط با هیچ قضیه دیگری تحت تعقیب نیست و هیچ حکمی علیه وی وجود ندارد و او حتی به صورت احتیاطی نیز در زندان نیست.  
الدیب که در پی صدور حکم با خبرنگاران صحبت می کرد افزود حتی اگر دیوان عالی کشور امروز اعتراض را نمی پذیرفت باز هم مبارک در حکم فردی آزاد بود زیرا حکم زندان در خصوص کاخ های ریاست جمهوری سه سال است و وی عملا دو سال آن را در ارتباط با قضیه کشتار تظاهرکنندگان گذرانده و یکسال دیگر نیز در زندان بوده در نتیجه او دوره کامل زندانش را در خصوص کاخهای ریاست جمهوری از یک هفته پیش به پایان برده است.  
الدیب درباره مقصد بعدی حسنی مبارک گفت او بیمار است و به درمان نیاز دارد و بیمارستان را ترک نخواهد کرد زیرا در آن درمان می شود.  
الدیب افزود از دیوان عالی کشور خواسته است به تدابیر مربوط به آزادی مبارک پس از پذیرفتن اعتراض پایان دهد.  
وکیل حسنی مبارک گفت وی از دادستانی کل خواهد خواست مدت حبس احتیاطی علاء و جمال مبارک پسران حسنی مبارک را در ارتباط با همه مسائل حساب کند تا آنها نیز آزاد شوند.   511



۲۴/۱۰/۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن