تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819508821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذکرات نماینده سقز و بانه به پنج وزیر دولت


واضح آرشیو وب فارسی:کورد نیوز: تاریخ انتشار : 09:39:52 , 1393/10/24
در جلسه علنی مجلس/
تذکرات نماینده سقز و بانه به پنج وزیر دولت
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس با تاکید بر لزوم ارتقای وضعیت معیشتی فرهنگیان گفت: دولت وضعیت کمبود آب کشاورزی استان کردستان را در کنار بحث انتقال آب این استان به دریاچه ارومیه مدنظر قرار دهد.
محسن بيگلري در نشست علني امروز مجلس شوراي اسلامي در تذکر شفاهي با تبريک ماه مولود پيامبر اکرم (ص) به تمامي مسلمانان جهان گفت: قبل از بيان تذکراتم از وزير بهداشت به دليل سفر به استان کردستان تشکر مي‌کنم و به‌عنوان رئيس مجمع نمايندگان کردستان از تمامي وزرا به ويژه وزير راه و شهرسازي مي‌خواهم که با سفر به اين استان با مسائل و مشکلات مردم آشنا شوند.

نماينده مردم سقز و بانه در مجلس نهم ادامه داد: به وزير آموزش و پرورش درخصوص برقراري حق مرزي فرهنگيان حوزه انتخابيه‌ام براي چندمين بار تذکر مي‌دهم. همچنين از وزير مي‌خواهم که در جهت ارتقاي وضعيت معيشتي فرهنگيان و نيز افزايش سطح علمي و آموزشي تلاش کند. بيگلري افزود:‌ به موضوع احداث مدارس در استان کردستان به ويژه در شهرهاي سقز و بانه توجه جدي نمي‌شود که از وزير آموزش و پرورش مي‌خواهم به اين وضعيت رسيدگي کند.

وي در تذکري خطاب به وزير ارتباطات گفت: وضعيت آنتن‌دهي موبايل و همچنين ارائه خدمات اينترنت در استان مناسب نيست و مشکل کارگزاران مخابراتي نيز تاکنون حل نشده، بنابراين وزير ارتباطات بايد سريع‌تر به اين مسائل رسيدگي کند.

بيگلري گفت: به وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي درخصوص عدم تحقق وعده‌ها در راستاي احداث بيمارستان تامين اجتماعي بانه همچنين احداث بخش کودکان در بيمارستان سقز و نيز ارائه پکيج تجهيزاتي به بيمارستان سقز تذکر مي‌دهم.

وي ادامه داد: به وزير نيرو درخصوص اختصاص 60 درصد از آب‌هاي استان کردستان به بهانه نجات‌دهي درياچه اروميه تذکر مي‌دهم، بنابراين کشاورزان کردستان بايد درک شوند و ضرورت دارد وزير ليست کاهش سهميه اختصاصي آب به استان‌ها را مشاهده و از ظلم به کشاورزان و مردم کردستان جلوگيري کند و همچنين بايد به وضعيت ساخت سدهاي بانه و سقز رسيدگي شود.

بيگلري خطاب به وزير صنعت درخصوص احداث منطقه ويژه اقتصادي بانه و معدن آهن صاحب سقز تذکر داد و گفت: بايد در موضوعات مذکور سرمايه‌گذاري لازم از سوي دولت انجام گيرد.

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس يادآور شد: به وزير راه و شهرسازي تذکر مي‌دهم درخصوص قيمت ناعادلانه مسکن مهر، نبود زيرساخت‌هاي لازم براي اين واحدهاي مسکوني و عدم احداث بيمارستان‌هاي بانه و سقز که سال‌هاست مورد رسيدگي قرار نگرفته‌اند، رسيدگي کند.

 



09:39:52 , 1393/10/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کورد نیوز]
[مشاهده در: www.kurdnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن