تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803982399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان مطالبات به حق مردم را به گوش صاحب منصبان برسانند/ مبنای رفتار ما باید قانون باشد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پیرموذن در نطق میان‌دستور:
نمایندگان مطالبات به حق مردم را به گوش صاحب منصبان برسانند/ مبنای رفتار ما باید قانون باشد
نماینده اردبیل، نمین و نیر گفت: مدرس‌گونه بودن ما را موظف می‌سازد حق‌گوی، حق‌جوی، فداکاری در راه خدا و صادقانه با شجاعت و صراحت لهجه مطالبات به حق بیکاران، کارآفرینان، کشاورزان، فرهنگیان، بانوان، فریاد فقرا و حاشیه نشینان را به گوش صاحب‌منصبان برسانیم.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، کمال‌الدین پیرموذن نماینده اردبیل، نمین و نیر در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 23 دی) با تاکید بر سخن امام علی(ع) که فرموده‌اند با توده جماعت باشید زیرا دست خدا با جماعت است و همچنین عزت خویش را در ذلت دیگران نبینیم، گفت: علی‌وار بودن ایجاب می‌کند که وحدت راستین ملت و نظم در امور کشور را پیشینه خود کنیم.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: مدرس‌گونه بودن ما را موظف می‌سازد حق‌گوی، حق‌جوی، فداکاری در راه خدا و صادقانه با شجاعت و صراحت لهجه مطالبات به حق بیکاران، کارآفرینان، کشاورزان، فرهنگیان، بانوان، فریاد فقرا و حاشیه‌نشینان را به گوش صاحب‌منصبان برسانیم.
 
وی در ادامه افزود: مدار رفتارمان قانون باشد و به استناد قانون اساسی حق اظهارنظرها را از مطهری‌ها نگیریم، نمایندگانی که هم‌چنان مشتاق بازیابی نقش مجلس در اعتلای نظام هستند باید قوانین لازم را جهت تسهیل راهکارهای قانونی تحقق رشد و حماسه اقتصادی و هم‌چنین حرکت به سوی اتحاد ملی و تلاش برای وحدت ملی را زیر نظر مقام معظم رهبری و نیزدر جهت ایفای وظیفه نظارتی مجلس تلاش خویش را مستمر و افزون سازند.  
 
پیرموذن خطاب به نمایندگان گفت: اقتصاد مولد آلمان همان‌ طوری که از ویرانه‌های جنگ سربرآورد، در ایران نیز می‌توان با اجرای کامل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، سرمایه‌گذاری در بخش پتروشیمی، توریسم و اصلاح فوری قوانین و سیاست‌های بانکی، پولی و اعتباری و کوچک کردن دولت این مسئله را تجربه کرد.
 
نماینده اردبیل، نمین و نیر اظهار داشت: اقتصاد طبیعت‌گردی و اکوتوریسم را می‌توان جایگزین اقتصاد نفتی کرد و هم چنین با پیام هشدار‌دهنده مقام معظم رهبری جای تردیدی نیست که برخورد بدون تبعیض و شعار با مفاسد اقتصادی ویژه‌خواری‌ها، اختلاس‌ها و تخلفات چشم‌گیر در دولت قبل ضامن افزایش اعتماد عمومی سرمایه اجتماعی و توسعه میهن اسلامی خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور و وکلای مردم تبلور اراده ملت ایران هستند از این‌رو هر گونه توهین به رئیس‌جمهور و نماینده ملت مصداق بارز توهین به ملت ایران محسوب می‌شود و با بیان جملاتی نظیر رئیس‌جمهور برانداز، دروغ‌گوی آماری، روزه خوان غیرقهار، احترام آوری عکس شما با جان‌کری و دولت دلال و.... تلخ کردن کام ملت و توهین به مردم و وکلای مردم محسوب می‌شود و نباید به راحتی از آن گذشت.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: اعتماد به تمام مردم اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب یکی از عناصر سیستم ارزشی ماست که به توسعه کشور و منابع انسانی آن کمک می‌کند و ما باید اذهان خود را متحول کنیم.  
 
وی خطاب به حاکم سرکوب‌گر مریض غلام حلقه به گوش آمریکا و اسرائیل گفت: این چه داستان دل‌آزار و مسخره‌ای است که راه انداخته‌اید که ذخایر نفتی مسلمانان و حتی عربستان را قبل از آن که از ناحیه دشمنان کشورهای مسلمان به تاراج رود توسط توی خائن کوچک مسلمانان عالم کبریت زده می‌شود بدون تردید در تاریخ به عنوان خائن به مسلمانان و عامل فاجعه انسانی مسلمانان نامت ثبت خواهد شد.
 
پیرموذن با تاکید براینکه مقام معظم رهبری اصولگرایی اصلاح‌طلبی را تنها راه نجات کشور دانستند، گفت: قدرت واقعی از آن ملتی است که صاحب سرمایه‌های معنوی، تمدن کهن، رهبری خیرخواه جهانیان و استوار و روحی تسخیرناپذیر باشد و ملت ایران میان جهان در صفوف مقدم این عرصه وجود دارند و هر اقدامی که به شکاف میان مردم و نظام بیانجامد ضربه به انقلاب اسلامی است.
 
نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر خاطر نشان کرد: از شورای شهر و شهرداری تهران برای برگزاری اجرای هفته فرهنگی اردبیل کمال تشکر را دارم.  

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن