تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820081695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه مردم و مطالبات آن ها از پزشک خانواده بايد تغيير کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۳۱ق.ظ)
رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز: نگاه مردم و مطالبات آن ها از پزشک خانواده بايد تغيير کند رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز به همراه قائم‌مقام وزير بهداشت براي بهره‌برداري از پروژه‌هاي سلامت سپيدان در اين شهرستان حضور يافته بود، تأکيد کرد: نگاه مردم و مطالبات آن‌ها از پزشک خانواده بايد تغيير کند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدهادي ايمانيه، رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز در آئين بهره‌برداري از اين پروژه‌ها، با اشاره به تکميل پروژه ساخت و بازسازي خانه‌هاي بهداشت استان فارس تا پايان سال جاري، گفت: براي هر خانه بهداشت، به‌طور متوسط 70 ميليون تومان هزينه نياز بوده و از اين تعداد، 15 خانه بهداشت مربوط به شهرستان سپيدان است.
وي از نيکوکاراني که در اين پروژه همدوش دانشگاه علوم پزشکي شيراز بوده‌اند تقدير کرد و افزود: ورود نيکوکاران سلامت به عرصه بهداشت، همچون درمان، قابل‌تقدير است.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز بابيان اينکه براي خريد دستگاه سي تي اسکن بيمارستان سپيدان، يک ميليارد و براي نصب آن نيز 200 ميليون تومان هزينه صرف شده است، ابراز داشت: همچنين تجهيزاتي به ارزش قريب به 600 ميليون تومان براي شهرستان سپيدان در نظر گرفته‌شده که اميدواريم تا پايان سال جاري وارد عرصه خدمت‌رساني به مردم اين شهرستان شود.
ايمانيه طرح تحول سلامت را داراي برکات بسياري براي عرصه بهداشت و درمان کشور و بهبود خدمت‌رساني به مردم دانست و ابراز داشت: برنامه پزشک خانواده شهري نيز با ايجاد مراکز جامع سلامت، به سمت سلامت‌محوري پيش مي‌رود و مطالبات مردم از پزشک خانواده بايد تغيير کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن