تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819560411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تغییر وزن شرایط سختی را برای من به وجود خواهد آورد اسماعیل‌پور: انتخاب مردم مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند/ باید خودم را برای مبارزه در وزن جدید آماده کنم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تغییر وزن شرایط سختی را برای من به وجود خواهد آورد
اسماعیل‌پور: انتخاب مردم مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند/ باید خودم را برای مبارزه در وزن جدید آماده کنم
دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان گفت: انتخابم توسط مردم به عنوان فنی‌ترین آزاد‌کار سال ایران مسئولیتم را سنگین‌تر می‌کند.

خبرگزاری فارس: اسماعیل‌پور: انتخاب مردم مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند/ باید خودم را برای مبارزه در وزن جدید آماده کنم




-------------------------------


مسعود اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخابش توسط آراء مردمی به عنوان آزاد‌کار برتر سال گفت: به طور حتم کشتی‌گیران بهتری هم از من در این فهرست حضور داشتند که آنها می‌توانستند انتخاب شوند، اما نظر لطف مردم بود که به من رای دادند و این آرا مسئولیت من را سنگین‌تر از گذشته می‌کند.
وی ادامه داد: اگر من می‌خواستم انتخاب کنم تمام کشتی‌گیرانی را که امسال برای کشورمان افتخار‌آفرینی کردند را انتخاب می‌کردم. حتی می‌توانستیم گزینه‌ای تحت عنوان کادر فنی در بین گزینه‌ها قرار دهیم چرا که تمام این مدال‌ها نتیجه زحمات شبانه‌روزی فدراسیون کشتی و کادر فنی است، اما در هر صورت این مدال‌های کشتی‌گیران است که به چشم می‌آید.
قهرمان بازی‌های آسیایی با تشریح فرآیند افتخار‌آفرینی‌اش در سال جاری گفت: از شروع سال 2014 در جام جهانی شرکت کردم که در 5 دیداری که روی تشک رفتم مقابل حریفان به پیروزی رسیدم و به اذعان کارشناسان عملکردم موفقیت‌آمیز بود؛ سپس قهرمان آسیا شدم و در انتخابی تیم ملی عنوان نخست را کسب کردم. بعد از آن در مسابقات جهانی روی اشتباه خودم در فینال شکست خوردم و به مدال نقره رسیدم و پس از آن در بازی‌های آسیایی قهرمان شدم که شاید جمع این زحمات مردم را به این نتیجه رساند که به من رای دهند، اما به طور حتم نفراتی بهتر و شایسته‌تر از من هم بودند. با این انتخاب نه تنها وظیفه من سنگین‌تر شد بلکه باید برای بهبود وضعیتم بیشتر تلاش کنم.
اسماعیل‌پور با بیان اینکه برای حضور در المپیک باید در یک وزن بالاتر (65 کیلوگرم) کشتی بگیرد گفت: تغییر وزن شرایط سختی را برای من به وجود خواهد آورد که مجبورم بیش از گذشته تلاش کنم. وزن جدید وزن سختی برای من خواهد بود چرا که مدعیان وزن 61 کیلوگرم نیز به آن خواهند آمد و باعث ترافیک بالایی در این وزن می‌شوند، اما با درایت رسول خادم قرار است در تورنمنتی در فرانسه روی تشک بروم که می‌تواند به شناخت من از حریفان کمک کند و باید خودم را برای مبارزه در وزن جدید آماده کنم.
وی تصریح کرد: امیدوارم اگر امسال بتوانم به عضویت تیم ملی درآیم افتخارات گذشته را تکرار کنم. ابتدا باید سهمیه المپیک را کسب کنیم و سپس تمام تلاشم کسب مدال المپیک برزیل است چرا که در کلکسیون افتخاراتم مدال المپیک را کم دارم.
دارنده مدال‌های نقره و برنز کشتی آزاد جهان در خصوص وضعیت درمان مصدومیش گفت: خوشبختانه با حمایت‌های فدراسیون کشتی، رسول خادم و پیگیری‌های رضا لایق و علیرضا رضایی مراحل درمان را طی کردم و اکنون در اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات پیش رو آماده می‌شوم.
انتهای پیام/ک

93/10/08 - 00:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن