تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816810666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خريد روزانه پسماند خشک شهروندان توسط غرف بازيافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ دي ۱۳۹۳ (۹:۴۵ق.ظ)
در راستاي اجراي کمپين آسمان آبي زمين پاک‌صورت مي‌گيرد؛ خريد روزانه پسماند خشک شهروندان توسط غرف بازيافت سازمان مديريت پسماند بنا بر تأکيد شهردار تهران در خصوص عملياتي نمودن «طرح آسمان آبي، زمين پاک» و در جهت تحقق برنامه‌ها و فعاليت‌هاي زيست محيطي در اين خصوص تلاش و کوشش مجدانه و ويژه‌اي را با حداکثر توان و تخصص کارشناسان خود در پيش‌گرفته است.
به گزارش خبرگزاري موج، سازمان مديريت پسماند با کوشش و تلاش جهادي و به‌کارگيري علوم و تکنولوژي روز همواره در جهت حفظ و ارتقاء محيط زيست، بهداشت و سلامت شهروندان فعاليت نموده و در راستاي ايجاد زميني پاک و نهادينه نمودن فرهنگ تفکيک پسماند در مبدأ اقدامات گسترده و مؤثري را به شهروندان ارائه نموده است، از جمله اينکه طي ماه‌هاي گذشته ضمن برگزاري جلسات مکرر با مسؤولين مناطق و هماهنگي با آن‌ها اقدام به اجراي طرح پايلوت تفکيک از مبدأ در دو مرحله در نواحي مناطق 22 گانه نموده است.
تحقيقات انجام شده حاکي از آن است که شکل ظاهري مخازن و نقش آن در ميزان همکاري شهروندان در تفکيک از مبدأ، فراهم آوردن شرايط مناسب جهت ارتقاء منزلت اجتماعي براي کساني که طرح تفکيک پسماند را رعايت نموده و ترويج قبح اجتماعي در خصوص عدم رعايت طرح مذکور را از عوامل مؤثر در پيشرفت طرح مذکور بوده و تمرکز و توجه به نواحي و به عبارتي ناحيه محوري کليد تحقق مطلوب تفکيک پسماند در مبدأ است.
افزايش تناژ جمع‌آوري پسماند خشک در مناطق پس از اجراي فاز نخست از نتايج مهم استخراجي طرح تفکيک در مبدأ در مناطق مذکور بوده و در حال حاضر سازمان مديريت پسماند ضمن استقرار مخازن ويژه جمع‌آوري پسماند تر در معابر، جهت جمع‌آوري پسماند خشک نيز برحسب تعداد واحد هر بلوک و نوع کاربري آن مخازن 40 ليتر به بالا توزيع مي‌نمايد. تخليه به‌موقع مخازن، جمع‌آوري پسماند خشک از طريق خودروهاي ملودي دار و مراجعه هفتگي عوامل جمع‌آوري پسماند خشک به همراه آموزشگران به درب منازل، خريد روزانه پسماند خشک شهروندان توسط غرفه‌هاي بازيافت مستقر در سطح شهر ازجمله فعاليت‌هاي زيست محيطي سازمان در جهت ايجاد محيط زيست سالم و تحقق برنامه‌ها و فعاليت‌هاي آسمان آبي و زميني پاک است.
دکتر کريميان مديرعامل سازمان مديريت پسماند نيز ضمن قدرداني از شهروندان در خصوص همکاري با عوامل اجراکننده طرح پايلوت تفکيک پسماند در مبدأ، خاطرنشان کرد: مقوله آموزش و فرهنگ‌سازي برگ خريد مؤثر و بسيار مهم در نيل به اهداف کمپين آسمان آبي و زميني پاک بوده و مشارکت عمومي شهروندان نيز راه رسيدن به زميني پاک را هموار خواهد نمود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن