تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819514272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار دو مرجع تقلید درباره مسائل جاری کشور


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دیدار دو مرجع تقلید درباره مسائل جاری کشور
آیت‌الله نوری‌همدانی با حضور در بیت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی با این مرجع تقلید دیدار و درباره مسائل جاری حوزه و کشور گفت‌و‌گو کردند.
به گزارش نامه نیوز، در این دیدار که بدون حضور خبرنگاران و در فضایی صمیمی در بیت آیت‌الله صافی‌ گلپایگانی برگزار شد، این دو مرجع درباره مسائل مهم جامعه و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی حوزه‌های علمیه گفت‌وگو کردند.
آیات عظام نوری‌همدانی و صافی‌گلپایگانی، وظیفه بزرگ حوزه‌های علمیه را پاسخ به شبهات و انحرافات فکری دانسته و تأکید کردند: راه علما و فقهای نامدار شیعه که در تمام جهات دینی جهاد واقعی داشته و از مرزهای عقیدتی مذهب دفاع کرده‌اند، باید ادامه یابد و فضلا و طلاب محترم حوزه همیشه برای پاسداری از احکام و تبلیغ معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام آماده باشند. به گزارش حوزه‌نیوز، این دو مرجع تقلید در بخشی دیگری از این دیدار خاطرنشان کردند: امروز وظیفه علما و حوزه از گذشته بیشتر است و باید با استفاده از امکانات جدید و فضای مجازی، مبانی بلند تشیّع را به همگان ابلاغ کرد. در این دیدار، همچنین برخی مسائل مهم دیگر نیز مورد بحث‌ و گفت‌وگوی این دو مرجع تقلید قرار گرفت.



۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن