تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819467825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طی مراسمی اعضای شورای حل اختلاف منوجان تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طی مراسمی
اعضای شورای حل اختلاف منوجان تجلیل شدند
78 عضو شورای حل اختلاف شهرستان منوجان با حضور مسئولان تجلیل شدند.

خبرگزاری فارس: اعضای شورای حل اختلاف منوجان تجلیل شدند



به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، طی مراسمی و با حضور مسئولان صبح امروز از 78 عضو شورای حل اختلاف شهرستان منوجان و بخش آسمینون تجلیل به عمل آمد. حجت‌الاسلام امین رضوانی  در این آیین گفت: همت و کاری را که شوراهای حل اختلاف برای ایجاد آرامش انجام می‌دهند، قابل تقدیر و تشکر است.

وی بیان کرد: در دین و آیین ما شوراهای حل اختلاف، جایگاه ویژه‌ای را دارند که با انگیزه و نیت خالص این راه را انجام می‌دهند.

امام جمعه منوجان خطاب به اعضای شوراهای حل اختلاف مطرح کرد: این کار ارزشمند را به خوبی ادامه دهید و کسانی که برای ایجاد صلح و سازش و مودت و برادری میان انسان‌ها تلاش می‌کنند، ثواب فراوانی دارد.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی شهرستان با عدالت و صمیمیت کارش را انجام می‌دهد و موفق‌ترین دستگاه قضایی را در شهرستان داریم.

ایوب فلاحی فرماندار منوجان تصریح کرد: جایگاه دستگاه قضایی جایگاهی ارزشمند است و آن جایگاهی که امروز در شهرستان منوجان دارد مثال‌زدنی و ویژه است.

وی بیان کرد: شورای تامین، دستگاه قضایی و شوراهای حل اختلاف منوجان به عنوان یک اسوه و الگو در استان از آنها یاد می‌شود و این به مدیریت خوب دستگاه قضایی برمی‌گردد.

فرماندار منوجان خاطرنشان کرد: اعضای شورای حل اختلاف باید به وظایفی که دارند، خوب عمل کنند که این ارزشمند است و وظیفه شورای حل اختلاف این نیست که حقی را به ناحقی جلوه دهد، بلکه رضایت درونی و صلح و سازش را به وجود آورند.

وی گفت: امروز اگر امنیت پایداری را در شهرستان داریم مرهون تلاش‌ مسئولان دستگاه قضایی و امنیتی شهرستان است. انتهای پیام/80006/ل20

93/10/22 - 09:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن