تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818945701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهار 94 تبریز با لاله‌های رنگی خاطره‌ساز می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بهار 94 تبریز با لاله‌های رنگی خاطره‌ساز می‌شود خبرگزاری پانا : مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از کاشت 360 هزار پیاز لاله در اطراف استخر ائل گلی تبریز خبر داد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۱ دي ساعت 11:14

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبر گزاری پانا به نقل از آسانیوزاستان آذربایجان شرقی  ،مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز از کاشت 360 هزار پیاز لاله در اطراف استخر ائل گلی تبریز خبر داد. مهندس محمدحسین حسن‌زاده با اعلام این خبر افزود: با کاشت این تعداد پیاز لاله، بهار سال آینده شاهد رونمایی چهره ای جدید و متفاوت از پارک بزرگ ائل گلی خواهیم بود. وی با بیان اینکه این نخستین بار است این حجم از لاله در سطح تبریز کاشته می شود، تصریح کرد: این گلهای لاله که پیاز آنها هلندی است، در 18 نوع و 20 رنگ مختلف در حال کاشت هستند.
حسن‌زاده ادامه داد: از مجموع 360 هزار پیاز لاله تا امروز تعداد 220 هزار از آنها در اطراف استخر ائل گلی تبریز کاشته شده است. مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز در ارتباط با میزان سازگاری این لاله های هلندی با شرایط آب و هوایی تبریز ، گفت: این پیازها طبق استانداردهای کشورهای مختلف مثل ترکمنستان که شرایط جوی مشابه تبریز دارد در عمق 20 تا 30 سانتی متری کاشته شده است و تا دمای منفی 35 درجه مقاومت دارند. وی افزود: این پیازهای لاله که هم اکنون کار کاشت آنها ادامه دارد، در اردیبهشت سال آینده با رنگ های مختلف چهره جدیدی به پارک ائل گلی می دهند. حسن‌زاده در پایان با بیان اینکه رسالت سازمان پارکها ایجاد شهری شاداب و زیبا برای شهروندان تبریزی است، اظهار داشت: شهروندان تبریزی بهار 94 را با این لاله های رنگی به گونه ای متفاوت تر در خاطرات خود ثبت می کنند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن