تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803215299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در تجمع مردم تبریز: امواج توفنده 8 و 9 دی دوباره خروشان می‌شود/ روابط دیپلماتیک با آمریکا هرگز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در تجمع مردم تبریز:
امواج توفنده 8 و 9 دی دوباره خروشان می‌شود/ روابط دیپلماتیک با آمریکا هرگز
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: ملت آذربایجان به ویژه تبریز امروز با حضور گسترده‌تر خود نشان دادند حماسه‌سازان 8 و 9 دی هنوز در صحنه هستند و همان موج توفنده 8 و 9 دی سال 88 دوباره به صحنه خواهد آمد.

خبرگزاری فارس: امواج توفنده 8 و 9 دی دوباره خروشان می‌شود/ روابط دیپلماتیک با آمریکا هرگز



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در تجمع بصیرت و میثاق امت با ولایت در تبریز با بیان اینکه از جمله توطئه‌های فراوانی که علیه انقلاب اسلامی انجام گرفته است فتنه سال 88 بود، اظهار داشت: استکبار جهانی درصدد خاموش کردن نور انقلاب اسلامی ایران، که شاخه‌ای از نور الهی است بود اما به برکت انقلاب اسلامی و با مدیریت بی‌نظیر مقام معظم رهبری این توطئه‌ها خنثی شد.
وی حماسه 8 دی مردم تبریز و 9 دی کل ایران را تجلی میثاق امت با ولایت دانست و افزود: در سال‌های بعد از انقلاب عده‌ای از روی عمد و یا ساده‌لوحی با همراهی دشمنان درصدد توطئه برآمدند تا انقلاب مردمی ایران را تضعیف و از بین ببرند اما بدانند این انقلاب اسلامی ایران تا ظهور حضرت مهدی(عج) مستدام خواهد ماند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: قرائن و شواهد نشان می‌دهد در فتنه 88 تقلب بهانه بوده و پشت پرده قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند.
آیت‌الله شبستری با اشاره به اعلام پیروزی یکی از کاندیداها قبل از پایان رای‌گیری که در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست، افزود: با این کار می‌خواستند در بین مردم تردید ایجاد کنند.
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: بعد از انتخابات معلوم شد که تقلب در انتخابات، بهانه‌ای بیش نبود و فتنه‌گران درصدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و برای به نتیجه رساندن اهداف شوم خود، از برخی کاندیداهای انتخابات به عنوان یک ابزار استفاده کردند و آشوب‌ها و توطئه‌ها را رقم زدند.
وی اضافه کرد: در آن زمان با وجود نصیحت‌های پدرانه و مدبرانه مقام عظمای ولایت در سال 88 مدعیان تقلب از روی عناد و لجاجت به اردوکشی خیابانی دست زدند و در مناسبت‌های گوناگون توسط عوامل ضدانقلاب از جمله در 13 آبان و روز قدس، علیه اسلام و انقلاب شعار سر دادند.
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) اظهار داشت: به دنبال این حوادث در روز عاشورا در حالیکه مردم مشغول عزاداری بودند عده‌ای با سوت و کف به خیابان‌ها آمدند و با آتش زدن پرچم و حمله به عزاداران حسینی، به ساحت سیدالشهدا(ع) اهانت کردند که موجب شد کاسه صبر مردم لبریز شود.
وی تصریح کرد: اما به برکت ولی فقیه و حماسه 8 دی ماه 88 مردم تبریز که زمینه‌ساز حماسه 9 دی مردم ایران شد همه این توطئه‌ها خنثی شد.
نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در خبرگان رهبری پیام حماسه 9 دی ملت ایران را ابراز تنفر از استکبار جهانی دانست و گفت: با وجود همه توطئه‌ها و تهدید‌ها مردم هوشیار و با بصیرت ایران با حضور گسترده خود در صحنه یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و مردمی بودن انقلاب اسلامی را پررنگ‌تر کرده و نشان دادند این انقلاب پویا است.
وی تفرقه بین مردم ایران و ساقط کردن نظام اسلامی را از اهداف توطئه دشمنان در فتنه 88 دانسته و ادامه داد: استکبار جهانی چندی بعد از فتنه 88 مشابه این را در سوریه به وجود آورد و آن کشور را دچار جنگ داخلی کرد.
آیت‌الله شبستری تصریح کرد: مردم آذربایجان‌شرقی به ویژه تبریز امروز با حضور گسترده‌تر خود اعلام کرده و نشان دادند حماسه‌سازان 8 و 9 دی هنوز در صحنه هستند و اگر احیانا در گوشه و کنار فتنه‌گری پیدا شوند و بخواهند به مقدسات، رهبر و انقلاب جسارتی بکنند همان موج توفنده 8 و 9 دی دوباره به صحنه می‌آیند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در تشریح پیام حماسه 8 و 9 دی اظهار داشت: اگر به فرض در مذاکرات هسته‌ای به گروه 1+5  ایران به توافق برسد ولی ملت ایران با توجه به جنایات و خیانت‌هایی که از آمریکایی‌ها دیده و به یاد دارد، هرگز روابط دیپلماتیک خود را با آمریکا برقرار نخواهد کرد.
وی با اشاره به عزاداری ملت ایران و غیور آذربایجان در ماه صفر و محرم گفت: مردم ایران در این دو ماه با عزاداری شعار هیهات مناالذله را تمرین کردند و هرگز به ذلت تن نمی‌دهند.
آیت‌الله شبستری گفت: دشمنان خارجی و ایادی داخلی آنان می‌خواهند بین امت و رهبر فاصله  بیاندازند اما پیوند ملت و رهبری پیوند ناگسستنی است. انتهای پیام/60002/ع40

93/10/08 - 14:26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن